- Ez aranyos volt. Mosolygot rám arcán újra elő bukantak a kis gödröcskék. A hasam össze huzodot és liftezni kezdet. Mi van velem? Miért vagyok ennyire zavarban a közelében pedig nem is ismerem. Nyeltem egy nagyot és a papirok felé hajóltam.
- Min dolgozzól? Kérdeztem majd magam felé forditottam a papir lapot de bár ne tettem volna. A lapfelső részébe nagy betűkkel fel volt írva: Shinawa ez az a cég amit a bátyám nagyon megszeretne kaparintani. Szemeim elkerekedtek ahogy a papirt néztem ami le is eset Nam Joonnak.
- Valami történt? Kérdezte aggodoan.
- Nem de, hogy csak meg lepődtem. Shinawa válatnál dolgozol? Kérdeztem.
- hüm. Majd bólintott egyet.
- Váo Fő titkár? Kérdeztem majd a szőke hajú srácra mosolyogtam.
- Nem. Elpirultan vakargata a tarkoját.
- Naa kivele csak nem lehet annyira rossz Kávés fiú? Kuncogtam.
- Az enyém a cég. Majd össze szete a papirokat.
A szemeim kitágultak és köpni nyelni nem tudtam.
- Omoo ommo te te ? Dadogtam.
- Azért ez annyira nem rémes. Nevete elmagát. Úgy tátogtam mint hal a szatyorban. Nem elég, hogy jó Képű, Inteligens, férfias és még vezér igazgató a Shinawánál. Aisshh mikre gondolok.
Mikor felém nézet letolta a szeművegét. Hozá teszem még igy irtó aranyos volt. Mikor letolta a szeműveget hülyén kezdet el vicaorogni és a kacsintot.Felnevetem amire ő elpirult. Nagyon sokáig beszélgetünk egymással. De sajnos mint minden ember és Tae ( mert ő egy állat 😁😁 szeretlek Tae Tae 😂😂❤❤) elnyomot a feketeség. Csak, hogy olyat borultam előre, hogy lefejeltem Nam mellkasát.
Nam Joon:
Sokáig beszélgetünk Ji Hával nagyon sok mindenben hasonlitunk. Neki is a családja az első utána a munka. De sajnos Tae Tae már "felnőt" khmmm... De az esze néha mint egy gyereké de nem baj az öcsém így tökéletes. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy elaludt és a karjaimba eset amibe belepirultam éreztem édes illatát, ahogy a melkasa fel le mozog miközben egyenletesen veszi a levegőt arca hó fehér és duci. Ajkai pedig halvány rózsaszínben pompáztak. Végig simitottam sejmes vörös haján. Fel emeltem a lány menyaszonyi pózba és a szobája felé vettem az irányt lettem a lányt az ágyra betakartam és ki lépdeltem az ajtón egyszer még vissza néztem majd az alvó lányra mosolyogtam. Valamit meg mozgatott bennem látszik rajta, hogy értelmes lány, a kisugárzása gyönyörű föleg mikor elpirul.
Ji Ha:
Reggel mikor felkeltem az ágyban találtam magam. De tisztán emlékszem, hogy nem itt aludtam el. Fáradtan a fürdöbe mentem és rendbe szetem magam. Egy elegánsabb ruhát vettem fel amit ki kotortam a táskámból.Letipektem.
- Sziasztok köszöntem.
- Jó reggelt . köszönt Nam fülig érő mosollyal.
- köszönöm, hogy itt aludhatam. Majd meg hajoltam.
- Nagyon szívesen. Harapot egy újabb darabot a reggelijéből.
- Akkor én mennék is. Szia Nam. Mosolyodtam az épp emésztő férfira. Kiléptem az ajtón. Sóhaktottam.
- Akkor menjünk haza. Sóhajtottam. Fogtam egy taxit. Bediktáltam a taxisnak a címet.
============================
- Haza jött asszonyom? Hajolt meg előttem egy fiattal lány.
- a férjem itthol van? Kérdeztem kicsit se kedvesen. A megszepent lány az ebédlő felé mutatott. Hangos cipő kopogással érkeztem be szinte mindenki ott Volt.
- Ho....szólalt volna meg a bátyám. Ha nem vágtam volna közbe.
- Elrendezted a válási papirokat? Vontam kérdőre az idősebbet.
- Ji Ha állj le!! Kiabált Yoon Gi.
Oda rohantam a férfihoz és arcon buritottam az előtem ülő férfit.
-Hogy monta? Mr. Min? Yoon Ginak éget a szemeiben a tűz.
- Ezt meg bánod! Súttogta csak, hogy én halljam.
- Jaaa még valami Felmondok és elköltözök itt még a levegőtől is rosszul vagyok. Majd a szobámba mentem.
- JEON JI HA!!!! Hallottam ahogy Jung Kook utánam rohan és hangjában az agresziót pakolni keztem mikor meg fogta felső karom és maga elé rántot.
- Adig nem mondasz fel amig én azt nem mondom. szoritása erősebb lett etől a mondatól.
- De, hogy nem és tönkre foglak Teni BÁTYÓ! a végen azt az egy szót undorral mondtam ki.
- Aztán még is hogyan. Se munkád se házad.
- Ohh de, hogy nincs gondolom a Shinawa ismerősen cseng. Jung Kook szemei ki kerekedtek.============================
Sorry a késésért. Csak elkezdtem az első könyvem második évadját.
YOU ARE READING
Mr. Beképzelt úr.
Fanfiction- Na...Namjoon. szemeim kikerekedtek az érintésre . - Csstt.. csak élvezd a pillanatott. .Meg nyalta az alsó ajkát majd ismét meg csókolt kezeit a derekamra vezete ....