- Ohh de, hogy nincs gondolom a Shinawa ismerősen cseng. Jung Kook szemei ki kerekedtek. Majd hangosan felnevetet.
Tudtam, hogy Nam Joon ma dolgozik. A telefonomért nyúltam és tárcsázni kezdtem Nam Joont Kook csak értelmetlenül nézetrám.
Mikor Nam Joon felvette ki hangositottam.
Nam: Annyong?
Ji: annyeong Vezérigazgató
Nam: aahhh Ji ha hogy hogy hívtál?.
Ji: gondoltam a nagy shiawa válalat főnöke is éhes gondoltam meg hívlak ebédelni.
Nam; Nagy sok a papir munka JiJi 2 óra múlva?
Ji: Rendben van főnök úr.
Nam: akor várlak szia
Majd bontota is a vonalat Kookra néztem.
- 2 óra múlva a Shinawa válalat vezér igazgatójával ebédelek. Te még csak kapcsolatot se tudtá...ekor lendült a bátyám keze. A fájó ponthoz kaptam éreztem, hogy melleg vércsepek simogatják az orram alati rész.
- Tűnj inen.. Súgtam elhaló hangon.
- Ji Ha én sa..
- TAKARODJ!! Üvöltötem rá.
Az ajtó felé vette az irányt majd halkan becsukta maga után az ajtót.
Jung kookArcom a kezembe temetem majd meg masziroztam az arcom és a hajamba turtam. Lementem és 2 kiváncsi szempár fogadot.
- Mi történt? Kérdezte Hobi.
- É....é...én me..meg ütötem. Könnyek gyültek a szememben. Sose bántotam volna a hugom.
- Kook. Mutatot hátra fejével Yoon Gi. Mögőtem pedig a hugom állt bőröndökkel.
- Ajusshii!! Szólt oda a nőnek.
- Igen asszonyom? Hajólt meg.
- Kérje meg Mr. Wont álljon ki a kocsimmal.
- Igen is asszonyom. mondta a nőmajd el indult volna ha a hugom nem szól utána.
- Még valami szóljon Mr. Jeonak, hogy ne keresen nem fogok rá érni se Mr.Min Üzleti vacsorán leszek. Majd sarkon fordult.
- Jeon Ji Ha. Szóltam a lány után.
- Magának csak asszonyom. Vicsoritot rám.
- Ho.. Ekora belépet az idős férfi.
- Kész a kocsija asszonyom. Hajolt meg.
- Az alfámal ált ki ügye? Mosolygot rá a lány.
- Igen. Bólintott a férfi.
- Nagy szerű. Majd ki lépet az ajtón.Ji Ha:
Meg igazitottam a ruhám mielőtt beülök. Egy szép vörös ruha volt rajtam egy hozá való köröm cipővel.( Nőcike ronda de a ruha lényeg)
Hajam kiengedve hult a válamra felraktak a nap szemüvegem és beültem a szép vörös alfámba.Volt még egy órám Az ugy mond "randinkig" de nem akartam itthol lenni ezért jobbnak láttam, ha lelépek. Tudtam, hogy Nam nem otthon dolgozik ezért meg Láttogatam TaeHyungot. De bár ne tettem volna mikor beléptem. Egy szőke Lányt nyaldosot épp a kanapén.
- Nona? Lökte elmagától a lányt.
- Ezt ha Nam meg láttja meg fog ölni! Majd kuncogni kezdtem.
- Nam? Már becézgeted is? Vigyorodot el a férfi. Én bele pirultam.
- Omo... Ő mondta, hogy yugotan hívhatom így. Oldalra forditottam a fejem.
- Akor azért pirulsz el mikor Nam Joonról van szó csak nem tetszik? Ravasz mosoly ékelödöt azon a kis alien fején. ( Szeretlek V 😂😂❤)
- Aissshh ez a gyerek grimaszoltam.
- Nem is tagathatod. Nevetet.
- Waoo ez a te kocsid ? Kérdezte a szőke aranyos Lány egyáltalán nem hasonlitott útca lányhoz. Aranyos kis rozsaszin top volt rajta egy fekete combig érő rakot szoknyával aranyos fekete macis térd zoknia volt.
- ühmm bólintottam oda a lánynak.
- Nagyon szép mosolygot.
- Hogy hívnak?
- Kim Eun Seo Hajolt meg.
- Örvendek. Mosolyogtam a lányra.
- Tae nagyon szép a barátnőd. Mosolygtam a lányra.
- kö...köszönö. Vakargata a tarkoját.
Mikor az órara néztem láttam, hogy mindjárt 5 óra.
- Na fiatalok nekem menem kell.
- Hová Hová ? Kérdezte Tae ravaszul mosolyogva.
- Szia Tae!!! Majd ki rohantam az ajtón és NamJoonhoz mentem.
ESTÁS LEYENDO
Mr. Beképzelt úr.
Fanfic- Na...Namjoon. szemeim kikerekedtek az érintésre . - Csstt.. csak élvezd a pillanatott. .Meg nyalta az alsó ajkát majd ismét meg csókolt kezeit a derekamra vezete ....