Chap 1

4.8K 220 51
                                    

Christian senyum melihat wanita yang sedang lincah menari dihadapannya. Lagaknya sangat tenang. Manakala penari wanita itu hampir berbogel dihadapannya. Perkara itu sudah terlalu biasa untuk Christian.

Wanita itu berjalan seperti seekor kucing yang menggoda mendekati Christian. Jemarinya mula menyentuh bahu Christian. Naga itu masih lagi tenang. Langsung tidak menunjukkan sebarang reaksi.

Wanita itu semakin tercabar dan mula bertindak lebih ganas. Dia duduk diatas riba Christian. Perlahan-lahan tangannya membuka butang baju Christian.

“Shhhuuu...relax girl...” Danny menarik lembut tangan perempuan itu. Perempuan itu berdiri dan mengikuti langkah Danny. Mereka mula berdansa di hadapan Christian. Christian senyum. Dia tahu Danny tidak akan membiarkan hal itu terjadi.

“Kenapa kamu dua datang sini?” wanita itu berbisik pada Danny.

“Saja..mencari hiburan..kenapa?” Danny.

“Tengok dari cara kamu berpakaian,kamu bukan orang biasa yang berkunjung ke sini...” Wanita tadi cuba memerangkap Danny dengan soalannya. Danny senyum. Hampir sahaja wanita itu tersilap langkah apabila melihat senyuman manis Danny yang membuatkan jantungnya berdebar.

Namun segera wanita itu berlagak biasa dan membetulkan posisinya agar tidak terus malu dihadapan Danny dan Christian.

Wanita itu bergerak perlahan cuba mencapai pisau lipat kecil yang di selitkan dalam bra tariannya. Namun Danny lebih pantas memulas dan menarik tangan wanita itu. Kini Danny memeluk wanita itu dari belakang. Tangan Danny satu pada buah dadanya dan satu lagi kemas memeluk pinggang ramping wanita itu.

Bibir Danny tepat di leher wanita tadi menyebabkan jantung wanita itu berdegup kencang dan nafasnya turun naik.

“Licik...” Danny berbisik.

“Siapa kamu dia ni?! Siapa?!! jangan fikir mau datang sini buat kacau!” Wanita itu meronta.

Christian meneguk wainnya. Dia menghelah nafas panjang. Danny memang hebat didalam hal-hal seperti itu. Christian bangun. Dia berjalan perlahan dan merapati tubuh wanita yang masih di kunci oleh Danny.

Christian tunduk. Jarinya menyentuh lembut hujung jari wanita tadi dan perlahan-lahan naik keatas. Wanita itu sedaya upaya menahan godaan dari dua lelaki misteri dihadapannya.

“Apa kamu dua mau?!!” Wanita itu meronta.

“Kami cuma mahu apa yang ada dalam otak kau tu..” Christian.

“Apa maksud kau ni?!!!” Wanita.

“Kelly..” Christian.

“Siapa Kelly..aku nda kenal!!” Wanita itu.

“Shhhuuuu....jangan cuba main-main sama tu Naga...” Danny bagi amaran. Wanita itu memandang Christian.

“Naga?ka..ka..kau Christian Jorim?” Wanita itu.  Christian angguk dan senyum.

“Jadi..bagus kau cakap saja apa maklumat yang kau ada pasal si Kelly..” Danny.

“Dia tida di sini sekarang!” Wanita itu.

“So where she is?” Danny.

“Belgium! She will come here next monday!” Kelly.

Christian memandang Danny. Dia angguk kepala seperti memberi signal bahawa mereka sudah dapat apa yang mereka mahukan. Perlahan Danny melepaskan pelukkannya. Wanita itu di tolak ke dinding perlahan.

Christian dan Danny jalan mahu meninggalkan bilik yang mereka tempah itu. Wanita tadi masih tidak berpuas hati. Dia menarik parang yang tersembunyi di bawah meja yang terdapat dalam bilik itu.

Red Butterfly Season 4Where stories live. Discover now