Chap 9

1.8K 115 0
                                    

Christine sedang sibuk memanaskan badan di gym ketika Hanz datang menemui dia. Hanz berdiri sambil menyandar pada dinding melihat bentuk tubuh badan wanita itu. Christine memang wanita idamannya. Wanita yang itu sudah bertahun bertaktah di hatinya.

Namun apabila dia mengetahui Christine adalah adik kepada musuhnya,hatinya mulai ragu dengan perasaan cinta terhadap wanita itu. Dia bingung dengan perasannya sendiri ketika itu. Rasa benci,marah,dendam,sayang,cinta bercampur baur.

“What are you doing here?” Chritstine memandang tajam kearah Hanz. Hanz membalas renungan tajam Christine.

“You're Jorim..!” Hanz. Christine tersentak. Bagaimana lelaki itu boleh tahu.

“Let me guess!! its must be Berly who told you!” Christine.

Hanz mendepakan tangannya lalu mengangguk perlahan. Christine memandang benci pada Hanz. Dia tidak suka orang masuk campur hal peribadinya.

“Mind your own business!” Christine. Tanpa memperdulikan Hanz dia terus meneruskan aktivitinya yang tergendala kerana lelaki itu.

Hanz terasa semakin tercabar dengan Christine. Dengan perasaan marah dan dendam dia terus menyerang Christine dari arah belakang dengan sangat pantas. Dia mengacuhkan pisau di leher Christine membuatkan wanita itu tidak dapat bergerak.

'Let me go!!!” Christine meronta. Semakin Christine meronta semakin kuat Hanz memulas tangannya dibelakang. Wanita itu mengerang kesakitan.

“You know,yOur brother ruin all my life. Lucky me if I kill you now!” Hanz senyum jijik. Sambil lidahnya menjilat dari leher hingga ke telinga Christine.

“Your disgusting bastard!!! let me go!!” Christine merasa sangat jijik dengan perbuatan Hanz.

“Let you go? I dont think so..I want you to be death in my hand..but..I dont want to waste your hot booty! Let me taste it then I will kill you...” Hanz.

“Hye kids..could you please let her?” Berly.

Hanz berpaling dan terkejut melihat Berly yang sedang menyandar di dinding sambil mengunyah sebiji epal merah. Berly sangat cantik dengan suit merahnya. Dia seperti sudah mendapatkan rehat dan rawatan yang sangat cukup. Wajahnya berseri.

“Berly,your better help me! Dont just stand there and finish your epal!” Christine sedikit geram melihat gelagat Berly yang masih selamba sedangkan lehernya sudah terluka akibat terkena pisau Hanz.

“Im trying ok..please shut up..” Berly masih berlagak biasa. Walaupun dia sudah melihat darah pada leher Christine.

“Im warning you kid..just let her go and I will give you my epal..deal?” Berly. Hanz menjadi sangat marah dengan gurauan Berly.

“Shut up! Your damn slut!! wait for your turn! I will kill her and then you!” Hanz. Berly ketawa.

“Hey! Watch your mouth kid! Your mom did'nt teach you how to respect older?” Berly berdiri dan mencekak pinggang.

“Hey! Im not your damn kids!! slut!!” Hanz.

Berly menggelengkan kepalanya. Rasa geram dengan perkataan Hanz yang benar-benar menyinggung perasannya.

“Ow.Hanz..you a such a sweet boy or I can call you men if you wish for that..but too bad for you to meet me this time..I can promise you if you meet me 20 years ago,I will not dare to hurt you..but you meet me now..not only hurt..I may kill you..”Berly membeikan amaran pertama.

Hanz rasa tercabar dengan kata-kata Berly. Dia menolak Christine ke dinding dan berniat untuk menyerang Berly. Namun belum sempat dia membuat serangan Toba datang.

Red Butterfly Season 4Where stories live. Discover now