one

895 59 32
                                    

"Baba? Beni çağırmışsın?" Babası yaklaşmasını işaret ederek elindeki dosyayı kızına uzattı.Kız babasından uzattığı dosyaya alıp içine baktı.

Yamazaki Kento (22)

Devamını okumadı fakat içinde onun hakkında bilgi olduğuna emindi.

"Kento bizim şirketimiz -Nakamura Şirketi- için oldukça önemli biri Area. Babası iki yıl önce ölünce Yamazaki Şirketi'nin başına geçti. Yamazaki Şirketi, Tokyo'nun en önemli şirketlerinden biri. Bizim şirketimizle bir kaç ortak projelerimiz var. Şirketimizin durumu şuan iyi fakat daha iyi konuma gelmemiz gerekiyor. Bu yüzden Kento ile evlenmen en doğrusu olacak." Kız şaşkınlıkla babasına baktı.

"Biliyorum, Area. Bu senin için oldukça zor. Küçüklüğünden beri hep beyaz atlı prensin seni bulmasını istedin fakat şirketimiz için bu önemli bir gelişme olacak."

"Baba, adını televizyondan duymuş olsam bile onu daha tanımıyorum"

"Elindeki dosya sana her şeyi anlatıyor. Sevip sevmediği şeyler yazıyor. Aynı dosya Kento'nun elinde de var. Zamanında babasıyla bu konuyu önceden konuşup her iki şirket için en iyisinin bu olacağına karar vermiştik. Sadece Kento ve senin biraz büyümenizi bekledik. Babası ani kalp krizi nedeniyle vefat edince size daha önce söylemediğimiz için üzüldüm. Bu yüzden düğünü bir ay sonra yapacağız."

"Ne? Bir ay sonra mı?"

"Evet, bir ay sonra Area. Kento ile ilk görüşmenizi yarın yapacaksınız. Sonrasında da evleneceksiniz. Hayır cevabını kabul etmiyorum. Zamanında Kento'nun babasıyla bu konuda anlaştık, şimdi bozamam." Babasına daha fazla bir şey söylemeden saygıyla eğilip dışarı çıktı. Odasına vardığında kendini yatağa atıp dosyayı yanına koydu.

Babasına bu evlilik olayının olmaması için ısrar etmek istiyordu fakat edemezdi. Babasının dediği gibi daha önce Bay Yamazaki ile bu konuyu görüşmüş ve evliliğe karar vermişlerse bundan geri dönüş olmazdı. Çünkü bu konuşmalardan sonra bir takım evraklar imzalandığını düşünüyordu. Hatta anlaşmanın uyulmaması sonucunda belirli bir miktarda para ödeneceğini de düşünüyordu.

Eninde sonunda yarın Kento ile buluşmaya gidecekti. Bu yüzden yatağında oturma pozisyona geçip yanındaki dosyayı açtı.

Adı: Yamazaki Kento
Doğum Tarihi: 07 Eylül 1994
Doğum yeri: Tokyo, Japonya
Boyu: 178cm
Kan grubu: A

Sevdiği Şeyler: Kitap okumak, film seyretmek
Sevmediği Şeyler: Bir işle uğraşırken rahatsız edilmesi

"Onunla ilgili daha fazla bilgiyi tanıştığınızda öğreneceksin, kızım"

Dosyayı kapatıp yanına koydu. 'Her bilgiyi yazsa ne olacaktı ki?' diye düşündü. Ardından yarın için giyeceği kıyafetleri* hazırlayıp erkenden yattı.

 Ardından yarın için giyeceği kıyafetleri* hazırlayıp erkenden yattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Compulsory ; Kento YamazakiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin