Kento olayı araştırmaya başlamasının üzerinden neredeyse iki hafta geçmişti. Daichi, Kento'ya yardım edeceğine dair bir söz vermişti ve şuan yanına geliyordu.
Kento evin içinde bir ileri bir geri giderken kapının çalmasıyla kendini toparladı. Hızlı adımlarla gidip kapıyı açtı.
"Daichi yanındaki kim?"
"İşimizi halletme konusunda yardım edecek." Kento onun ve Daichi'nin girmesine izin verdi. Yanında getirdiği kişi tekli koltuğa, Daichi ve Kento ikili koltuğa oturdu.
"Nasıl halledecek?" Yanındaki çantasından poşet içinde duran bir telefon çıkarıp ortadaki sephaya koydu.
"Bu telefon mu yardım edecek? Bu kimin te-" Kento'nun aklına gelince bir Daichi'ye bir de gelen çocuğa baktı. "Bu onun telefonu! Sen veya siz nasıl? Aklınızı mı kaçırdınız?"
"Onun dediğin kişinin kardeşiyim ben."
"Bayan Kobayashi'yi araştırdığımda bir kardeşi olduğunu öğrendim. Onla buluştuğumda senin olayın patlak vermeden önce ablasında bir gariplik olduğunu söyledi."
"Sonrasında senin olayın patlak verince ablamın bunla bir alakası olduğunu düşündüm. Arkadaşın Daichi ile buluşmadan önce ablamın telefonuna bir virüs yükledim. Sonrasında telefonu bildiğim iyi bir yere götüreceğimi söyledim. Ablam her ne kadar sen söyle ben giderim demesine rağmen izin vermedim. Neden olarak ise gazetecileri söyledim. O zaman gitmeme izin verdi."
"Sen virüsü kendin yaptın.Şimdi virüsten kurtacaksın fakat telefon şifresi olayı aklına geldi mi?"
"Elbette. Ablama telefonun şifresini söylemesini istedim. Neden olarak ise dosyaların kurtulup kurtulmadığını kontrol edeceğimi söyledim. O da hemen kabul etti."
"Tamam, öyleyse. Yaptıkların için şimdiden teşekkür ederim."
"Önemli değil." Çantasından laptopunu ve bir kablo çıkardı. Kabloyu telefonuna ve laptopuna bağladı. Bir süre uğraştırdıktan yüzünde bir gülümseme belirdi.
"Tamamdır,bakabiliriz." Daichi ve Kento çocuğun iki tarafına geçti. "Mesajlar kısmına bakıyorum." Mesajlar kısmına girdiğinde ilk sırada 'Keiji' ile olan mesaj vardı.
"Keiji mi?" Daichi'nin dediğiyle bir daha telefona baktı. "Bizim Keiji olamaz değil mi Kento?"
"Bizim Keiji!" İkisi de ona baktı. "Lisedeyken Area ile çıkmıştı fakat Area onu başka bir kızla öpüşürken görmüştü. Sonrasında ayrılmışlardı. Ona karşı hâlâ bir şeyler hissediyor olmalı. Mesajları aç." Mesajları açtığında Kento'nun haklı olduğu ortaya çıkmıştı. Hatta Keiji bu olayı yapması için ona yüklü miktarda para verdiği bile yazıyordu.
"Ablamın bu kadar ileriye gideceğini tahmin etmezdim. Siz ne yapacaksınız bilmiyorum ama öz ablam olsa bile onu polise şikayet edeceğim. Yaptığı tamamen insanlık dışı." Eşyalarını çantasına tıkmaya başladı.
"Mesajları bana gönderebilir misin?" Çocuk başıyla onayladıktan sonra mesajları Kento'ya gönderdi.
"Seni bırakayım ben."
"Daichi abi, beni direk karakola götür,lütfen."
"Nasıl istersen." Daichi ve çocuk giderken Kento mesajları Area'ya gönderdikten sonra hemen onu aradı.
"Kento?"
"Gönderdiğim mesajlara bak,lütfen."
"Tamam,bakacağım. Kapatıyorum." Bir süre beklemesine rağmen hâlâ geri dönmeyince Kento, Area'yı aradı.
"K-apıyı aç."
"Ne?"
"K-apıyı aç." Kento telefonu kapatıp hemen kapıyı açtı. Kapı açılır açılmaz Area Kento'ya sarıldı.
"Sana inanmadığım için çok üzgünüm,Kento." Kento, eliyle Area'nın başını okşadı. "Sorun değil. Geçti artık."
Bu saatlerde yayınlamamın sebebine gelecek olursak; Bu bir bayram hediyesi! *-*
Bayramınızın mübarek olsun~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Compulsory ; Kento Yamazaki
FanfictionBu evlilik zorunluluktan ibaretti. [190717 - 030917] *Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır.