"Keiji?" Area şuan çok şaşkındı. Çünkü Kento'nun arkadaşı Keiji onun eski sevgilisiydi.
"Merhaba Area." Keiji yanından geçerken kapıyı kapattı. Area koltuğa oturasaya kadar Kento'nun arkadaşları kendi arasında selamlaşmışlardı.
"Area, Keiji'yi nereden tanıyorsun?" Area önce Kento'ya ardından Keiji'ye baktı. "Lisede aynı sınıftaydık."
"Anlıyorum."
"Bunca zamandır hiç görüşmediniz mi Keiji?"
"Hayır,Daichi."
"İnsan evlendiğini öğrendikten sonra tebrik etmek için arar."
"Arayamadım,Erika. Çünkü Area telefon numarasını değiştirmişti."
"Neden?"
"Biri yüzünden telefon numaram okuldaki tüm erkeklerin eline düşmüştü ve çoğundan iğrenç mesajlar geliyordu."
"Tanrım Area! İyiki değiştirmişsin. Kim olduğunu bulabildin mi?"
"Evet, Erika."
"Kimmiş peki?" Erika'nın meraklı soruları Area'yı rahatsız ederken Daichi, Erika'yı dürttü. "Üzgünüm. Fazla merak ettim."
"Sorun değil."
"Her neyse konuyu kapatalım artık. Keiji işlerin nasıl gidiyor?"
"Fazla yorucu. Tam kliniği kapatayım diyorum, biri geliyor."
"Keiji bir veteriner. Akşam on buçuğa kadar açık."
"Lisedeyken hep veteriner olacağım derdin. Ne mutlu sana."
"Sende babanın izinde gitmeyi severdin."
"Siz baya yakınmışsınız meğer." Erika imalı bakışlarla bir Area'ya bir Keiji'ye bakıyordu.
"Lisedeyken herkese istediği mesleği sorarlardı. Oradan biliyoruz."
"An-" Erika'nın telefonu çalınca dedikleri yarım kalmıştı.Ayağa kalkıp telefonuyla mutfakta bir görüşme yaptıktan sonra geri döndü.
"Keiji yeni geldin fakat ben gitmeliyim. Yarın akşam teslim edeceğim kıyafeti yarın sabahtan istiyorlar. Onu bitirmeliyim."
"Sorun değil Erika."
"Ben Erika'yı bırakayım oradan bende eve geçmeliyim. Yarın önemli bir toplantı var." Area ve Kento, ikiliyi geçirirken Keiji onları izliyordu.
"Keşke acil bir durum çıkmasaydı erken gelirdim. Şimdi tek benim burada olmam garip geliyor. Kalkayım en iyisi."
"Saçmalama Keiji. Otur konuşalım biraz daha."
"Kento, üzgünüm. Başka zaman cidden erken gelirim. Gelip kaçtı gitti gibi olacak ama."
"Oldu bile. Ne desem fikrinden geri döndüremeyeceğim seni." Keiji gülümsedi, ardından Kento ve Area ile vedalaşıp gitti. Area kendini koltuğa atıp derin bir nefes aldı.
"Ortak arkadaşımız varmış meğer." Kento kendini Area'nın yanına attı.
"Pek arkadaşım sayılmaz."
"Ne?"
"Sonradan öğreneceğine şimdi öğrenmeni istiyorum. Keiji lisedeyken bir ara sevgilimdi."
"Cidden mi? Sakın bana numarayı dağıtanın Keiji olduğunu söyleme."
"Hayır, o değildi. Numaram okuldaki tüm erkeklere dağıtıldıktan bir kaç gün sonra gelip bir kız itiraf etti."
"Anlıyorum. Peki Keiji ile neden ayrıdınız?" Area derin bir nefes aldı. "Beden dersinde sınıfa çıkmam gerekiyordu. Sınıfın kapısı açıktı. Kapının önüne geldiğimde Keiji başka sınıftan bir kız ile öpüşüyordu." Kento kolunu uzatıp Area'yı kendine çekti. Area'nın kafası Kento'nun göğsünün üzerinde duruyordu. Area'da kolunu Kento'nun beline sardı.
"Lisede zor durumlar yaşamışsın. Keşke bu kadar çok soru sormasaydım."
"Konuyu açan bendim. Dert etme lütfen."
"Fakat eski anılarını aklına getirip seni üzdüm."
"Evet,üzücü olaylar yaşadım fakat eskisi kadar üzülmüyorum."
"Üzülsen bile ben senin yanında olacağım Area." Area, Kento'ya bakmak için ayrılmak istedi fakat Kento izin vermedi.
"Üzüntün geçeseye kadar böyle kalalım,lütfen." Area sesini çıkarmayıp sadece kafa sallamakla yetindi. Kento ise Area'nın saçlarının kokusunun çilek kokusuna benzediğini daha yeni fark ediyordu. Bir süre sonra ikisi de koltukta o şekilde uyuyakalmıştı.
İçime pek sinemeyen ölüm olsa da sonlara doğru olan sahneyi yazarken bile feels geçirdiğim doğrudur. *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Compulsory ; Kento Yamazaki
FanfictionBu evlilik zorunluluktan ibaretti. [190717 - 030917] *Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır.