fifteen

318 24 33
                                    

Kento sabah uyandığında otel odasına nasıl geldiğini ve neden yarı çıplak olduğunu hatırlamıyordu. Telefonunu saate bakmak için aradığında Area'nın on kez, Erika'nın beş kez aradığını gördü. Önce Area'yı aradı fakat cevap vermedi. Tekrar arayıp cevap vermeyince Erika'yı aramaya karar verdi. İlk çalışta Erika cevap verdi.

"Eri-"

"Nasıl öyle bir iğrençlik yaparsın!"

"Neyden bahsediyorsun?"

"Neyden mi bahsediyorum? Ne yaptığını bilmemezlikten gelme!"

"Cidden bilmi-"

"Area sayende ikinci yıkımı yaşadı. Kızın ailesi kaza geçiriyor." Kento ayağa kalktı ve odanın içinde dolaşmaya başladı.

"Kaza mı? İkinci yıkım mı?"

"Kafam birazdan duvarlara sürteceğim Kento! Evet,kaza geçirdi. Senin hatırlamadığın fakat herkesin bildiği o ikinci yıkım ne biliyor musun? Sen dün akşam Area'yı aldattın! Tamam, evliliğiniz zorunlu evlilik olabilir fakat bu onu aldatacağın anlamına gelmiyor! Tanrım! Kapatıyorum ben!" Erika'ya cevap veremeden telefon kapanmıştı. Üzerindeki kıyafetleri değiştirdikten sonra telefonundan Bay Min'i aradı.

"Bay Min otelden çıkışımı yaptırın ve Japonya'ya giden ilk uçak için bilet alın."

"Tamam Bay Yamazaki. Haberler yüzünden size özel uçak ayarlıyorum.Ayrıca özel uçak havaalanında olur. Orada biri size yardım eder."

"Tamam. Ön kapıda gazeteciler vardır. Arka kapıdan çıkayacağım, arabayı oraya getir lütfen."

"Tamam." Bir kaç dakika sonra Bay Min arka kapıya gelmesi için mesaj atmıştı. Bavulunu alıp arka kapıya doğru ilerlerken insanların ona attığı bakışı hissedebiliyordu. Arka kapıdan çıktığında Bay Min bavulu alıp bagaja koydu. Kento bavul bagaja konulurken arabaya bindi. Kendisi bindikten sonra Bay Min sürücü kısmına geçti.

"Bay Yamazaki yanlış anlamazsanız çıkan haberler ile ilgi-"

"Dünle ilgili hiçbir şey hatırlamıyorum ama kendimden eminim Area'yı aldatmadım. Bakışlarınla "Nasıl emin olabiliyorsunuz?" diye soruyorsun. Eğer aldatsaydım çıplak uyanırdım fakat yarı çıplak uyandım. Muhtelemen bana karşı bir oyun düzenleniyor."

"Anlıyorum,Bay Yamazaki." Havaalanına vardıklarında Kento dışarı çıkmadan önce derin bir nefes aldı.

"Teşekkür ederim,Bay Min."

"Bir şey değil,Bay Yamazaki. Sizden sonra bende oteşden ayrılıp şirkete döneceğim."

"Tamam." Kento arabadan inince önce bavulunu aldı sonra havaalanının içine girdi.

"Bay Yamazaki, özel uçağınız bu tarafta." Kento önünden ilerleyen adamı takip ederek özel uçağa vardılar. Bavulunu uçaktaki yerine koydular. Kento koltuğa oturduğunda görevli pilota gidebileceğini söyledi. Biraz sonra uçak havalandı.

&

Kento eve vardığında kimse yoktu. Ne Area ne de Bayam Kim. Kento bavulunu bırakıp Area'yı aradı. Cevap alamayınca yine Erika'yı aradı.

"Neden arıyorsun?"

"Area nerede?"

"Neden umursuyorsun ki?"

"Çünkü onu seviyorum! Ben onu aldatmadım,inan bana."

"İnanmam için bir gerekçe sun bana,Kento."

"Aldatsaydım sabah uyandığımda çıplak olurdum ama sadece yarı çıplaktım. Sadece yanımda uyuyup gitmiş olmalı."

"Yarı çıplak uyanman aldatmadığını bir göstergesi olabilir fakat dün akşamı hatırlamn lazım. Bu arada Area ailesinin evinde.

"Teşekkürler,Erika."

"Git aranızı düzelt!" Telefon kapandığında Kento şoförünü arayıp buraya gelmesini istedi. Bir süre sonra şoför geldiğinde Kento arabaya binip kendisini Area'nın ailesinin evine götürmesini istedi. Evin önüne geldiğinde arabadan inip koşarak gitti. Evin kapısını çaldı ve kapıyı bir hizmetli açtı.

"Area nerede?"

"Bahçede." Kento hemen kapıdan geçip bahçeye yöneldi. Area'yı bahçedeki sandalyeye otururken buldu.

"A-rea." Area duyduğu sesin kime ait olduğunu çok iyi biliyordu. Oturduğu sandalyeden kalkıp Kento'ya döndü.

"Neden buradasın? Neden!" Kento, Area'nın şiş ve kızarık gözlerini görünce kendisine kızdı.

"Onla aramda bir şey olmadı Area. "

"İnanmamı mı bekliyorsun?" Area'nın gözleri dolarken konuşmaına devam etti. "Otele sarmaş dolaş girdiğinize dair görüntüler var. Hastanedeyken seni çok aradım. En son aradığımda telefona yanındaki kız cevap verdi. Bana en son ne dedi biliyor musun? 'Kollarımda uyuyor.' Başka birinin kolları arasında uyudun Kento." Area artık ağlamaya başlamıştı. Kento yanına yaklaştığında göğsünü yumruklamaya başladı. Kento, Area'yı bileklerinden tuttu.

"Sadece beni dinle. İlk olarak sabah uyandığımda sadece yarı çıplaktım ve o yoktu. Aramızda bir şeyler geçmiş olsa sabah o halde uyanmazdım. Birisinin bir şeyler yaptığını düşünüyorum. Seni asla aldatmam. Çünkü seni seviyorum." Kento, Area'ya yaklaşıp akan gözyaşını öptü.

" Kento, Area'ya yaklaşıp akan gözyaşını öptü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu olayın arkasındaki olayı çözeceğim,Area. Çözene kadar beni görmek istemezsen seni anlayışla karşılarım ama bana inan,lütfen." Kento, Area'nın yanından ayrılırken bu olayı nasıl çözeceğini düşünüyordu.

Compulsory ; Kento YamazakiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin