eighteen

402 23 53
                                    

  Evlenmelerinin üzerinden bir buçuk yıl geçmişti. Bu sürede Keiji'nin yarattığı olay dışında hiçbir kötü bir şey olmamıştı.

Area koltukta oturan Kento'ya yaklaştı ve yanına oturdu. Kento ona bakmayınca ellerini tuttu.

"Kento bir şey söylemem lazım." Kento televizyonun sesini kısıp Area'ya döndü.

"Dinliyorum." Area biraz kıpırdandıktan sonra konuşmasına başladı.

"Hani hemen kusuyordum ya. Sen bana doktora git demiştin. Ben doktora gittim."

"Üşütmüş müsün?"

"Üşütmemişim,Kento. Doktor hamile olduğumu söyledi." Kento sadece ona bakıyordu. "Kento iyi misin?" Kento bir süre sonra kendine geldi.

"Baba oluyorum!" Ayağa kalkıp etrafta dolaşmaya başladı. "Baba oluyorum!" Kento, Area'ya yaklaşıp sarıldı. Ardından elini Area'nın karnına götürdü.

"Şimdi burada bir bebek mi var?"

"Evet. Bebeğimiz orada."

"Seni seviyorum Area. Beni hayatın en mutlu insanı yaptın." İkisi de birbirlerine sarıldılar.

&

Kapının çalmasıyla Kento, Area'dan kalkmamasını istedi. Ardından gidip kapıyı açtı. Daichi ve Erika elele içeri girerken Kento kapıyı kapattı.

"Bize söyleyeceğiniz şey ne?" Erika'nın sorusuyla Kento,Area'nın elini tuttu.

"Ben hamileyim."

"Tanrım! Çok sevindim!" Erika gelip Area'ya sarılırken Daichi, Kento'yu tebrik etmişti. Erika ve Daichi yerlerine oturduğunda Daichi, Erika'ya imalı imalı bakıyordu.

"Daichi sakın bana bebek falan istiyorum deme. Daha yeni evlendik."

"Erika~"

"Aegyo yapma bana. Evlenir evlenmez bebek doğurmak istemiyorum. Biraz beraber gezeriz."

"Pekala."

"Siz de yanlış anlamayın lütfen."

"Sorun değil,Erika." Kento'nun cevabı Erika'yı sevindirse de Area'nın ağladığını gördü. Kento, Area'yı kendine çekti ve sarıldı.

"Area cidden üzgünüm."

"Erika,sorun değil. Hamileliğin verdiği etki de var."  Kento'nun dedikleri biraz olsa kendini daha iyi hissettirmişti.

"Biz sizi yalnız bırakalım artık. Hem bizim işlerimiz de var. Kento hiç kalkmaya çalışma."

"Tamam,Daichi. Sonra görüşürüz."

"Görüşürüz." Daichi ve Erika gidince bir süre daha öyle kaldılar.

"Ben uyumaya gideceğim,Kento." Kento'dan ayrılıp ayağa kalktı.

"İyi misin?"

"İyiyim. Normalde öyle bir şey için ağlamazdım ama." Kento yanına gelip koluna girdi.

"Hamilesin. Bu durumlarla daha çok karşılaşacağız ama yanında olacağım,Area." Area ile beraber odaya çıktıktan sonra Area yatağa attı. Kento yanına gelip elini karnında dolaştırdıktan sonra kafasını oraya koydu. Area bu duruma gülümseyip eliyle Kento'nun saçlarını karıştırdı.

Compulsory ; Kento YamazakiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin