Kento Yamazaki ve Area Nakamura evleneceklerini açıkladı!
Genç çiftimiz yaklaşık olarak bir buçuk hafta önce sevgili olduklarını söylerek hepimizi şaşırtmıştı.
Kento Yamazaki, bu konuyla ilgili gerekli röportajın yapılacağını bildirmişti ve bu röpartaj gerçekleşti.
&
Ren: Sevgili olduğunuzu açıklamıştınız. Her ne kadar şirketlerden dolayı birbirinizi bilseniz de nasıl tanıştınız?
Kento: Aslında tanışmamız şirketler sayesinde oldu.
Ren: Nasıl yani?
Area: Şirketlerimizin ortak olarak katıldığı bir etkinlik vardı. Sahibi olmayan hayvanlar hakkında. Bu etkinlik içinde bizi görevlendirmişlerdi.
Kento: Bu etkinlik üç ay önceydi. Basına izin verilmemişti,hatırlarsınız. Bu etkinlikle uğraşırken birbirimizin telefon numaralarını almış, etkinlik için sürekli buluşmuştuk. Sonrasında yaklaşık olarak bir veya bir buçuk ay sonra çıkmaya başladık.
Ren: Bu gerçekten değişik fakat bir o kadar güzel bir tanışma. Evleneceğinizi açıkladınız. Bu evlenme işi nasıl çıktı?
Kento: *Area'nın elini tutuyor. Ona gülümsedikten sonra devam ediyor.* Her dakika onun yanımda olmak ve onun gülüşünü hep görmek istiyordum.
Ren: Peki. Bayan Nakamura, evlenme teklifi nasıl geldi?
Area: Hiç beklemediğim bir anda oldu. *Gülüyor* Bana aşağıda olduğunu ve yanına gelmemi söylemişti. Aşağıya indiğimde kapının önü ışıklar ve güllerle süslenmişti. Şaşkınlığım geçmeden Kento'yu gördüm. Tam ortada eğilmiş, yüzük kutusunu bana doğru tutuyordu. Ardından o üç sihirli kelimeyi söyledi. Mutluluktan ağlarken bir yandan 'Evet' diyip bir yandan koşarak Kento'ya sarılmıştım.
Ren: Cidden beklenmedik bir anda olmuş. Bay Yamazaki, insanların çoğu babanızın ölümünden dolayı çok üzüldüğünüzü biliyor. Babanız yaşıyor olsaydı ne tepki verirdi.
Kento: *Area'nın elini sıkıca tutuyor." Area gibi bir gelini olduğu için çok mutlu olurdu. Hatta belki benden bile mutlu olurdu. Area'yı fazla seviyordu.
Ren: Bu güzel röportaj için teşekkür ederim.
Kento & Area: Biz teşekkür ederiz.
&
Genç çiftimizin röportaj için çekildiği resimler;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Compulsory ; Kento Yamazaki
FanfictionBu evlilik zorunluluktan ibaretti. [190717 - 030917] *Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır.