eleven

326 27 22
                                    

"Günaydın Area." Kento kahvaltısını yapan Area'nın karşısına oturdu. "Niye beni uyandırmadın?"

"Dün eve o kadar sarhoş geldin ki uzun bir uykunun sana iyi geleceğini düşündüm."

"Teşekkür ederim, Area."

"Dün eve geldiğin zaman ne yaptığını hatırlıyor musun?"

"Evet." Area hatırlamadığına dair olumsuz bir cevap beklerken olumlu cevap alınca oldukça şaşırmıştı. "Seni duşun altına çekip öptüğüm için üzgünüm. Dediğin gibi etrafta kimse yokken seni öpmem saçma. Ayrıca 'Ya seni seviyorsam?' demiştim. Onu da unut. O zaman ne söylediğim hakkında iyi düşünemiyordum. Yanlış anlamanı istemiyorum." Area bir kaç dakika cevap vermeyip kelimesi kelimesine her şeyin aklına işlemesini bekledi.

"Yanlış anlamadım. Niye yanlış anlayım ki?" Area ayağa kalktı. "Afiyet olsun." Ardından yukarıdaki misafir odasına çıktı. Kento kendini salak gibi hissediyordu. Çünkü Area ile uyuması,yanağından öpmesi,sarılması içinde ufak bir şeylerin uyanmasını sağlamıştı. Hislerinden bahsetmek için belki çok erkendi fakat sonrası için her şeyi berbat etmiş gibi hissediyordu. Ardından dedikleri yüzünden saçlarını karıştırdı.

 Ardından dedikleri yüzünden saçlarını karıştırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Area kendini misafir odasındaki yatağa atmıştı. Evet, dün Kento'nun dediği şey yüzünden kalbi hızlanmıştı fakat sonlarının ne olacağını bilemediğinden bu durumumu sevmemişti. Ayrıca rüyasında Kento ile birbirlerini hiç rol yapmalarına gerek duymadan gerçekten sevdiklerini görmüştü. Sabah rüyanın etkisiyle yarı şaşkın yarı mutlu olarak uyanmıştı. Kahvaltısı bile mutlu mutlu yaparken Kento'nun dedikleri canı sıkmıştı.

Bugün Kento'nun evde olacağını biliyordu fakat kafasını dağıtacak bir şey yapması gerekiyordu. Bu yüzden Erika'yı aradı.

"Alo?"

"Erika uyandırdıysam üzgünüm."

"Yok,uyandırmadın. Dükkandayım ben. Bir şey mi oldu?"

"Dışarı çıkmak lazım."

"Kento evde değil mi?"

"Evde fakat kız kıza vakit geçirmek istiyorum."

"Tamam, benim bildiğim bir mekan var fakat önce halletmem gereken işler var. Buraya gel önce istersen."

"Tamam,gelirim. Görüşürüz."

"Görüşürüz." Misafir odasından çıkıp giyinme odasına geçti. Etek ucunda bir tane gülü olan siyah eteği onun üzerine ortasında yine gül olan bir tişörtünü giydi. Beyaz ayakkabı giyip beyaz çantasını aldı. Şeftali tonlarında ruj sürdü. Saçlarını bir kez tarayıp geçtikten sonra aşağıya indi.

"Area? Nereye gidiyorsun?"

"Erika ile buluşacağım."

"Peki. İyi eğlenceler."

"Teşekkürler." Area evden çıktığında şoföre Erika'nın dükkanına bırakmasını söyledi. Erika'nın dükkanına kadar dışarıyı izledi. Dükkanın önüne vardığında şoföre teşekkürlerini sundu ve dükkanın içine girdi.

"Hoşgeldin, Area."

"Hoşbuldum,Erika." Dükkandan kimse yoktu fakat Erika bir elbiseyle uğraşıyordu.

"Kento ile evliliğinizin zorunlu olduğunu duydum." Area büyük bir şaşkınlıkla Erika'ya bakıyordu.

"Sen nereden biliyorsun?"

"Dün Kento, Daichi ve Keiji'ye anlatmış. Bana da Daichi söyledi."

"Kento onlara anlatmış mı?"

"Haberin yok muydu?"

"Hayır,dün sahoş döndü."

"Vakti olamamıştır. Yoksa söylerdi." Erika elbiseyle ilgili işini bitirmiş. "Hadi çıkalım." Dükkandan çıktıklarında Erika bir arabanın önünde durup sürücü kısmına geçti. Ardında Area onun yanına oturdu. Mekana vardıklarında kapıdaki görevi onları saygıyla karşıladı. Gözlerine kestirdikleri masaya oturduklarında garson yanlarına geldi. İkisi de kahve sipariş etmişlerdi.

"Erika senin hoşlandığın biri var mı?"

"Yok ama benden hoşlanan biri varsa ona bir şans verebilirim. Şöyle bir şey var ki benden hoşlanan kişiyi tanıyorsam ve ona karşı bir şey hissetmiyorsam boş yere şans vermem."

"Anlıyorum." Kahveleri geldiğinde Area mekanın dışındaki gaztecileri fark etti. "Kento ile evlendiğimizden beri gazeteciler her delikten fırlıyor."

"Zor olmalı. Hemde zo-" Erika bir anda kendini toparladı. "Az kalsın ağzımdan kaçırıyordum, üzgünüm."

"Önemli değil. Evet,cidden zor." İki kız dört saate yakın konuşup içindekileri döktüler. Mekandan ayrılırken habercilerin sorularını yorumsuz bıraktılar. Erika önce Area'yı eve bıraktı, sonra kendi evine gitti. Area eve girdiğinde içerden pek ses gelmiyordu.

"Kento?" Seslenişi ile Bayan Kim mutfaktan çıktı. "Bay Yamazaki sizinden bir veya iki saat sonra dışarı çıktı."

"Nereye gideceğini söyledi mi?"

"Hayır."

"Tamam,Bayan Kim." Giyinme odasına gidip daha rahat bir şeyler giydi ve ardından Kento'yu aradı.

"Efendim Area?"

"Neredesin diye soracaktım."

"Daichi ve Keiji ile buluştum. Birazdan eve gelirim. Sen eve geldin mi?"

"Geldim."

"Tamam. Dediğim gibi birazdan gelirim."

"Tamam." Ardından telefonu kapattı. Kento dediği gibi birazdan gelmişti. Hemde elinde bir çicek buketiyle.

"Sabah kırıcı olduysam üzgünüm." Area, Kento'nun elinden çiceği alıp boynuna sarıldı.

Mutlu yerde bırakmak :3

Compulsory ; Kento YamazakiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin