thirteen

286 28 40
                                    

Kento'nun Kore'deki dördüncü günüydü. Area'nın anne ve babası kızları yalnız yemek yemesin diye akşam yemeğine geleceklerini söylemişlerdi.

  Area, Bayan Kim'e hem temizlik hem yemek konusunda yardım etmişti. Masada babasının ve annesinin sevdiği yemeklere ağırlık verirken sofrada her şeyin tam olup olmadığını defalarca kontrol etti. Telefonu çalınca hemen cevap verdi.

"Area?"

"Keiji? Neden aradın?"

"Müsaitsen Daichi, Erika ve ben bir yere gideceğiz. Sende gel istiyorsan diyecektim."

"Müsait değilim,Keiji."

"Pekala,başka zamana öyleyse. Görüşürüz."

"Görüşürüz,Keiji." Telefonunu tekrardan cebine koyup koltuğa oturdu. Anne ve babası geleseye kadar oturmaya karar vermişti. Çünkü oturmazsa ikide bir masayı kontrol edecekti. Tekrar telefonunun çalmasıyla Keiji'nin aramadığını umut ederek telefonunu çıkardı. Babası arıyordu. Gelen aramaya cevap verdi.

"Baba? Nerede kaldınız?"

"Siz Bay ve Bayan Nakamura'nın kızı mısınız?" Telefonunun diğer tarafındaki adamın sesi endişelenmesine yol açmış,hemen ayağa kalkmıştı.

"E-vet benim. Siz kimsiniz?"

"Burası Kurosawa Hastanesi. Bende Doktor Wataba. Anne ve babanız bir kaza geçirdi."

"NE?" Area konuşmasının devamını getiremeden ağlamaya başladı.

"Lütfen, sakin olun. Şuan ameliyattalar ama buraya gelmeniz gerektiğini düşünüyorum."

"H-emen geliyorum." Telefon kapandığında Bayan Kim ona bakıyordu.

"B-enim h-astaneye gitmem lazım. E-vde ka-lın Bayan Kim,lütfen."

"Tabii kalırım, Bayan Yamazaki."  Area evden hemen çıktı ve şoföre onu Kurosawa Hastanesi'ne götürmesini istedi. Arabayla giderken Kento'yu altı kez aramış fakat hiçbir aramasına cevap vermemişti. Şoför durduğunda Area arabadan hemen inmişti. Hastaneye girdiğinde karşısında bir doktor vardı.

"Doktor Wataba?"

"Benim Bayan Yamazaki. Birden fazla ameliyathane olduğundan sizi beklemek istedim. Benimle gelin lütfen." Area doktoru takip ederek ameliyathanenin önüne geldiler.

"Dediğim gibi şuan ameliyattalar. Anne ve babanızın eşyaları bizde. Sonra size veririz. Ben buralarda olacağım. Bana istediğiniz zaman seslenebilirisiniz."

"P-eki." Doktor giderken tekrardan Kento'yu aramış,yine cevap vermemişti. Aklına Erika gelince onu aradı.

"Area?"

"E-rika."

"Noldu? Sesin niye böyle."

"A-nnem ve b-abam kaza geçirmiş."

"Hemen yanına geliyoruz. Hangi hastanedesin?"

"K-urosawa."

"Tamam,geliyoruz." Erika telefonu kapattığında biraz olsun rahatlamıştı. Çünkü yanında birisinin olmasına ihtiyacı vardı.

Area bir ileri bir geri giderken ona koşarak gelen Erika'yı gördü. Erika hemen gelip sıkıca sarıldı. Keiji ve Daichi ne yapacaklarını bilemediğinden sandalyelerden birine oturmaya karar verdi.

"Sizde oturun,hadi." Erika, Area'dan ayrılınca sandalyeye oturdular.

"Kento'yu aradın mı?"

"Y-edi kez aradım." Sakinleşmeyi bekledikten sonra konuşmasına devam etti. "Hiçbirini cevap vermedi,Daichi."

"Tekrar dene istiyorsan." Area cevap vereceği sırada ameliyathanenin kapısı açıldı. Doktorun dışarı çıkmasıyla Area hemen yanına gitmişti.

"Durumları nasıl?"

"Gayet başarılı bir ameliyattı. Babanız direksiyon başında kalp krizi geçirmiş. Bu da yoldan çıkıp ağaca çarpmalarına neden olmuş. Size tavsiyem babanız iş hayatına ara vermesi."

"Anlıyorum. Çok teşekkür ederim doktor."

"Ne olur ne olmaz diye yoğun bakıma alacağız."

"Tamam. Tekrardan teşekkürler." Anne ve babası yoğun bakıma geçerken doktor eve dönmelerini yarın tekrardan gelmelerini söyledi.

"Siz gidin. Ben biraz daha burada kalacağım."

"Seni yalnız bırakamayız."

"Erika zaten programınızı bozdum. Siz gidip devam edin. Ben haber veririm,size."

"Pekala. Daha fazla zorlamak istemem. Görüşürüz."

"Görüşürüz,Erika." Daichi ve Keiji el salladıktan sonra Erika'yı ortalarına alıp Area'dan uzaklaştılar. Area telefonunu alıp tekrardan Kento'yu aradı. Bu sefer telefona cevap verdi.

"Kento, kaç kez aradım. Habe-"

"O kadar çok aradın ki Kento uyanacak diye korktum. Daha ne kadar arayacaktın ki? Cevap vermiyorsa işi vardır,demek." Area, telefonun diğer tarafında duyduğu sesle şok yaşadı.

"Sen kimsin? Neden Kento'nun telefonuna sen cevap veriyorsun? Kento nerede?"

"Kollarımda uyuyor. Cevabını aldıysan telefonu kapatıyorum. Kento'nun uyanmasını istemem." Area cevap veremeden karşıdaki telefonu yüzüne kapattı. Area kendini boşlukta hissediyordu.

Compulsory ; Kento YamazakiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin