Kento sürekli üzerini değiştiriyordu. Çünkü ne giyeceğine karar veremiyordu.
"Kento sadece arkadaşlarınla içmeye gidiyorsun. Niye kıyafet konusunu bu kadar takıyorsun? Pantolon tişört yeter."
"O zaman hangi pantolon ve tişört olsun?" Kento, Area'ya iki tane kombin gösterdi. Kot pantolon ve beyaz tişört bir de bordo pantolona siyah tişört.
"Kot pantolon ve beyaz tişört. Hem spor hemde şık olacaksın."
"Teşekkür ederim,Area." Kento giyinme odasına geçip üstünü değiştirdi. Kot pantolonu ve beyaz tişörtünü siyah spor ayakkabı ve saat bütünlüyordu. Area ağzı açık ona bakıyordu.
"Ne oldu? Yakışmamış mı?"
"Hayır, oldukça yakışmış"
"Sevindim,öyleyse." Yüzüne bir gülümse yerleşti ve konuşmasına devam etti. "Yalnız kalman sorun olmaz değil mi?"
"Sorun olmayacak. Eğlenmene bak sen."
"Bir şey olursa beni ara tamam mı?"
"Annem gibi konuştun." Area'nın gülmesiyle Kento gülümsedi. Area gülmeyi bırakıp Kento'ya baktı. "Arayacağım,merak etme."
"Tamam,öyleyse. Ben gidiyorum." Area, Kento ile beraber kapıya kadar gitti. "Eğlenmeye bak ve arkadaşlarına selam söyle."
"Tamam, görüşürüz."
"Görüşürüz." Ardından Area yatak odasına geçip kucağına bilgisayarını aldı.
&
Kento, arkadaşlarıyla buluşacağı yere geldiğinde arkadaşları çoktan oradaydı. Arkadaşlarının yanına gidip merhabalaştığında yanlarına oturdu.
"Area'yı bırakmak zor geldi galiba?" Daichi'nin imaları bakışlarına Kento güldü. "Kıyafet seçmekle uğraştım desem?"
"Kento sadece içmeye geldik."
"Area ben karar veremeyince aynısını söylemişti,Keiji."
"Area konusunu kapatıyoruz ve eğlenmeye başlıyoruz!" Çalışanlardan birine işaret edip masaya içki getirmesini istedi.
Çalışan masaya getirir getirmez Daichi içmeye başlamıştı. Bir süre sonra Keiji ve Kento ikinci bardaklarını bitirirken Daichi beşinci bardağını içiyordu."Erika, seviyorum seni."
"Bu dediğini bir de Erika'ya söyleyebilsen."
"Ne demek istiyorsun sen Keiji?! Korkak mı diyorsun bana?"
"Hayır! Bunu bize değil Erika'ya söyle,artık!"
"Söyleyeceğim! Onu yemeğe çıkartıp söyleyeceğim! Kento evlenmeseydi aramızda ilk evlenen ben olurdum." Kento ve Keiji gülmekle yetindi.
"Hangi ara Area'yı bulup sevdin ki!" İçki, Daichi'nin çenesinin açılmasını sağlamıştı.
"Sahibi olmayan hayvanlarla ilgili bir etkinlikte tanışmıştık." Keiji'nin göz devirmesini kimse fark etmemişti. "Yeme bizi Kento. Öyle bir etkinliğin var olduğunu biliyorduk fakat senin katıldığından pek emin değilim."
"Aslında olay başka." Kento'nun dedikleriyle Keiji daha çok odaklanmış, Daichi ise bakarken sallanıyordu. Kento arkdaşlarının ortasında olduğu için onları kendine doğru çekti ve fısıldadı. "Bunu söylüyorum. Çünkü size güveniyorum. Kimseye bir şey söylemek yok. Tamam mı?" İkisi de kafa sallayınca Kento devam etti. "Aslında Area ile evliliğimiz zorunlu. Zamanında babalarımız evlememiz için anlaşmışlar. Babamın ani vefatı Area'nın babası çok üzülmüş ve anlaşma gereği evliliğimiz oldu."
"Vay canına! O gece tam evli bir çift gibi duruyordunuz."
"Bunu iltifat olarak sayıyorum. Teşekkürler Daichi."
"Bizden sakladığına inanamıyorum."
"Bende sana Keiji."
"Ne demek istiyorsun?"
"Hiçbir şey. İçki etkisini göstermeye başladı herhalde. Etrafın döndüğü hissedebiliyorum."
"İki sarhoşla uğraşmak istemiyorum. İçme artık."
"Eğlenmeye geldik, Keiji." Daichi oturduklarda uyuyakalmış, Kento ise içmeye devam ediyordu. İlerleyen saatlerde Keiji dayanamayıp önce Daichi'nin şoförünü arayıp onu almasını istedi. Sonra Kento'nun şoförünü aradı.
&
Kento eve girdiğinde ayakta zor duruyordu. Area onun koluna girdi ve onu banyoya sürükledi.
"Nereye gidiyoruz?"
"Duş alıp ayılman lazım. Doğru dürüst konuşamıyorsun bile." Banyoya girdiklerinden Kento'yu duşun altına ittirdi ve soğuk suyu açtı. Kento bir anda Area'yı yanına çekti.
"Yah! Napıyorsun? Ayılmasını gereken sensin!" Kento gülümsedi ve eliyle Area'nın yanağını tuttu. "Aklında ne geçiyorsa o düşünçeyi kafa-" Diyecekleri Kento'nun onu öpmesiyle kesilmişti. Area, Kento'yu kendinden ittirdi. "Hizmetli,gazeteci veya herhangi birinin karşısında değiliz. Kendine gel artık." Area suyu kapatıp dışarı çıkacağı sırada Kento onun elinden tuttu.
"Ya seni seviyorsam?"
"Hâlâ içkinin etkisindesinde olduğundan ne dediğinin farkında değilsin.Sana birazdan pijamalarını getireceğim. Giyinirsin. Sonra saçlarını güzelce kurut ve iyi bir uyku çek." Area banyodan çıkarken o üç kelimelik cümlenin kalbinin hızını değiştirmesini sevmemişti. Çünkü Kento ile sonlarının ne olacağı belli değildi. Önce kendi üstünü değiştirdi. Ardından Kento'nun pijamalarını aldı. Banyoya vardığında uygun bir yere bıraktı.
"Üstündekiler daha fazla kurumadan giyin."
"Area saçlarını kurut."
"Önce sen bir giyin. Ben dışardayım." Bir süre sonra Kento içeriye girmesini söyledi.
"Biraz daha iyi misin Kento?"
"Duş iyi geldi ama dediğin gibi iyi bir uyku çekmeliyim." Area kenardaki sandalyeyi açtı. Area'nın boyu kısa olduğundan yüksekteki dolaplara sandalye ile ulaşıyordu. "Otur buraya Kento." Kento oturduğunda kurutma makinesi ile saçlarını kurutmaya başladı. İşlem bittiğinde Kento ayağa kalktı.
"Sıra sende."
"Ben kendim kuruturum. Sen uyumaya git. Daha fazla ayakta duramayacak gibisin." Ardından Area saçlarını kurutmaya başladı. Kento ona bakıp gülümsedi. Ardından içeriye uyumaya gitti. Area saçlarını kuruttuktan sonra içeriye girdiğinde Kento'nun uykuya daldığını gördü. Ardından o da yanına yattı.
Cidden kızımız kısa. Area'yı canlandıran Tao Tsuchiya 1.55 Kento ise 1.78 boyunda :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Compulsory ; Kento Yamazaki
FanfictionBu evlilik zorunluluktan ibaretti. [190717 - 030917] *Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır.