Sabah uyanınca bile aklımda o vardı. Peki bugün ne olacaktı? Hiç birşey olmamış gibi devam mı etmeliydik? Ben en iyisi okula erkenden gidip uyuyor gibi yapayım. Hem o da uyuyorum sanır. Hemen hazırlandım ve evden çıktım. Sınıfa gittim. Uyuyordum. Küt diye bir ses geldi pencerenin oradan aşağı baktım. Çığlık attım. Gözlerim kocaman açılmıştı. Sevgi yerde yatıyordu. Düşmüştü.Ama o oraya ne zaman gelmişti? Sınıfta mıydı yoksa! Koşarak aşağı indim. Herkes toplanmış ve ambulans çağrılmıştı. Kimse yanına yaklaştırılmıyordu. Poliste gelmişti. Sevgi'nin orada ağlayarak bekliyordum. Çok korkmuştum. Neden kimse yanıma gelmeyip ben yapmışım gibi bakıyordu ki! Elim ayağım titriyordu. Sevgi'yi alıp götürdüler oradan. Polis "Birini gördünüz mü hiç? Cinayet değil, değil mi?" dedi. Benim bir alt sınıfımda bir kız gelerek beni işaret etti. "O kızın düştüğü zaman bu kız o pencereden baktı. O yapmış olabilir." dedi. Ne diyordu bu yerden bitme ? Bir anda korkuyla "Ben yapmadim suçsuzum"diye bağırmaya başladım. Polisler beni kollarımdan tutup arabaya götürüyordu. Lan o kız ne demişti beni katil yapmıştı! Polislerin ellerinden kurtulup kızın ağzına tekme atmaya çalıştım ama beni çok sıkı tuttuklarindan kaçamadım. Polis arabasına binmiştim çoktan. Yolda giderken isteksiz sürekli ağlıyorum. Arabayı süren "Bu kadar ağlayacaktın ne diye yaptın?" dedi. Anlamıyor muydu bu adam! "Ben yapmadım" diye bağırdım adama. Sustu adam. Sonunda karakoldaydık. İfade vermek için beni bir odaya aldılar. herşeyi anlattım. Adam bana inanmayan gözlerle bakıyordu. O gün ailemle bile görüştürmeden beni küçük kimsenin olmadığı bir odaya biraktilar.
Akşama doğru haber gelmişti. Sevgi gözlerini açmıştı. Durumu iyiydi. Bana haber veren adama sordum "Sevgi ifade verdi mi?" diye. Adam söyle bir baktıktan sonra "Asıl konuya geldik Sevgi senin yaptığını söyledi "dedi. Şaka filan mı yapıyordu herkes! İnanmayan gözlerle adama bakarken adam "Şaka değil" dedi. Sevgi böyle birşey demiş miydi gerçekten? Neden iftira atmıştı bana ? Ben ne yapmıştım ki? Ellerimi kafamın arasına aldım ve duvara dayanarak oturdum. Sevgi senin yaptığını söyledi kelimesi aklımda yankılanıp duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL KALBİM SENİN OLSUN
RomanceKalp hastası olan bir çocuk ve onu deliler gibi seven bir kız. Çocuğun adı Olcay kızın ise Riva. İkiside okulda çokça beğenilip kıskanılıyorlar. Ve birbirlerine aşık olurlar. Ama bu aşk farklıdır. İkiside aşklarını birbirlerini üzmeden yaşama derdin...