Bugün okula gitme isteği ile uyandım. Hemen hazırlandım ve okula doğru gittim. Sınıfa girdigimde Olcay sıraya oturmuştu. Ben sınıfa girince ilk baktı sonra gene önüne döndü. Hep mi böyle yapacaktı ? Fazla sinir bozucuydu bu davranışı. Neyse yanına gittim oturdum. Dışarı bakıyordu. Konuşmaya başladım. "Dün yaptıkların için sağol" dedim. Birşey demedi öküz. Hoca girdi sınıfa ve ders başlamıştı. Sabahtan o kadar uykum vardı ki! Derste kafam sürekli gidip duruyordu. Hoca anlamıştı ki laf attı. "Riva'cım istersen bu soruya sen kalk" dedi. Ben ve soru ?? "Yok hocam ben kalkmayayim" dedim. "Derste uyuyup yapamayacağını bilirsen tabi kalkamazsın" dedi. Aşırı sinirlenmiştim. Ağzımı açtım tam karşı gelecektimki Olcay atıldı "Hocam isterseniz ben çözeyim?" diye. Allah aşkına bu çocuk napmaya çalışıyordu? Kalktı ve soruyu çözüp geldi. Ters ters baktım. Bir ara güler gibi oldu. Ee tabi güler bende sinirli halime gülerdim. Ona baktım gulmeyi kesmişti. Gülerken fazla sevimli oluyordu. Gamzeleri beni benden almıştı zaten. Düşünmemeliydim. Napıyorum ben? Tamam ıyi biri fazla sevimli ama olmaz.
Bugün okul çıkışı Yaren'le gezecektik. Sevgi'nin kursu olduğundan gelemeyecekti. Okulun hemen bitmesini istedim. Ama hâlâ şuan öğle arasındaydık. Kalkıp bilgisayar odasına gittim. Gidip bir bilgisayara oturdum ve oylece takılmaya başladım. Modaya pek ilgi duymazdım ama yeni gelen spor ayakkabılara bakmak istemiştim. Tam bakıyordum ki bir el omzuma dokundu. Yaren sanıp "Yaren bak s..." diyecektim fakat karşımdaki Yazgın'dı. "Ne var çek elini diyerek tepki gosterdim. Hâlâ omzumdaydı. Bak çocuk ben sinirlememeliyim. 3'e kadar sayacağım elini çekmezse işi bitti. 1,2,3. Ayağa kalktım ve omuzumda olan elini ters çevirerek burktum. Acı içinde kıvranarak gülüyordu salak. İterek biraktim ve odadan bilgisayarı kapatmadan çıkıp gittim. Allah'ım bu beyni küçük insanla 4 sene nasıl geçerdi?
Öğle arasıda bitmiş hatta okul bitmişti. Yaren'le buluşup çarşıya indik. Çarşıda kiyafet aldım ve birde ikimiz Sevgi'yede birlikte bileklik aldık. Dostluk bilekligi. Bence saçmaydı, fazlasıyla ama Yaren'in ısrarı üstüne almış ve takmıştım. Durağa gittim. Yaren'in evi çarşıdaydı. O yüzden yollarımız ayrılmıştı. Durakta beklerken yanıma Olcay geldi. Hiç konuşmadık. Otobüsüm gelmişti. Bindim. Bir yere oturdum. Olcay'da bindi acaba beni mi takip ediyordu ? Sapık değildi herhalde saçmalama Riva salak mısın ? Neyseki geleceğim durağa gelmiş ve arabadan inmiştim. Olcay'da indi. Gerçekten takip ediyordu. Durdum arkamı döndüm ve bağırdım "Beni mi takip ediyorsun sapık mısın ?" diye. Olcay baktı ve gülerek yürümeye devam etti. Arkasından yürüyordum. Allah'ım yan apartmanımızda mı oturuyorlardı ? Ben bunu şimdi mi farkediyordum! Oha ben yuh !
Güzel olmuştur inşallah seversiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL KALBİM SENİN OLSUN
RomanceKalp hastası olan bir çocuk ve onu deliler gibi seven bir kız. Çocuğun adı Olcay kızın ise Riva. İkiside okulda çokça beğenilip kıskanılıyorlar. Ve birbirlerine aşık olurlar. Ama bu aşk farklıdır. İkiside aşklarını birbirlerini üzmeden yaşama derdin...