Sara pov
Imi este foarte teamă ca David să nu fii auzit ca il plac,cred că aş intra in pământ de ruşine! Mă uit la el până ajungem să ne întâlnim privirile. El imi zâmbii pervers iar eu roşesc toată. Cum poate cineva să mă facă să mi se inmoaie picioarele de parcă sunt o plastilină şi să imi facă inima atât de tare să bată? Gândul ca el a auzit crudul adevăr că il plac ma face sa inebunesc. Stiu foarte bine ca nu pot sa am nici cea mai mica sansa de a fi cu el şi nu inteleg de ce tot il plac.
Vocea lui puţin răguşită mă scoate din gândurile mele care nu au un răspuns dar ceva mă face să cred ca v-or avea!
-Şi Sara,de ce băiat ziceai ca iti place?
Pufnesc nervoasă in faţa lui. Ce il intereseaza pe el? Dacă ar stii el ca este fix el..Dar până atunci,prefer sa par afectată de intrebarea lui şi ii raspund uşor nervoasă.
-Ce te intereseaza?
-Uite aşa. Credeam că mi-am auzit numele şi de aceea am intrebatImi dau ochii peste cap cât de subtil pot dar nu dureaza mult că el observă şi chicoteste.
-Mhm.Uite care e faza,du-te şi i-aţi aparate auditive dacă ai nevoie pentru că tu clar ai auzit prost! Si daca ti-am zis numele tău,să stii că nu esti singurul David de pe această lume!Şi ţip nervoasă la el. Mhm.De ce m-am enervat? ..A da,poate pentru că el incearca sa se bage in viaţa mea!
-Offf,pisi e nervoasă. Ai grijă să nu iţi scoţi ghiarele si sa ma zgârii!
-Să vezi ce iti scot eu o p-Şi nu am apucat sa termin pentru că o aud pe Sara cum se "îneaca",eu cu David întorcândune spre ea
-Puteţi sa incetati discutia asta prosteasca? In primul rând mor de foame şi inca port niste haine care nu imi apartin. In al doilea rând un doctor zace pe covor. Şi in al treilea rând am nevoie urgentă la baie dar nu pot merge pentru că nu imi simt picioarele!
Mira ţipă la noi si pot observa că este foarte nervoasă
Ma ridic spre ea cu mâinile in aer,gen "ma predau'" şi mă indrept cu paşi mari spre ea. O dau jos din pat pentru a o ajuta sa se mobilizeze si pentru a-şi da hainele astea jos de pe ia si să ia hainele pe care i le-am adus de acasa de la ea din primele zile când a venit in spital.********
Andrew pov
Tocmai am terminat de despachetat şi ultima cutie şi simt cum o durere îngrozitoare de cap isi face aparatia. Cred ca e de la faptul că nu am mai dormit de doua zile si nu m-am hidratat şi am mâncat doar mâncarea scarboasă din cantina spitalului. Imi las telefonul pe masă şi mă duc spre geanta unde mama mi-a pus tot felul de pastile. Caut un nurofen şi dupa vreo 5 minute il găsesc. Merg la chiuvetă şi imi iau un pahar cu apă. Arunc pastila pe gât care este urmată de apă. Aproape că mă innec cand aud pe cineva care bate la uşă. Cine naiba ar putea să vină acum la mine?
Deschid uşa şi inghit in sec când vad fiinţa din fata mea care la propriu sare pe mine,vocea sa piţigăiată asurzindu-mi urechile-Iubitulee. Ce dor mi-a fost de tine. Când am aflat că ai venit in oraş imediat am venit spre tine.
Mârâi la ea foarte nervos. Cum işi permite să vină aici dupa tot ce mi-a facut curva asta? Imi vine sa o iau de par si să o dau cu capul de toţi pereţii, dar ar fi prea uşor.
-Nu mai sunt iubitul tău de un an jumătate jigodie! Cum iti permiti să vi in casa mea dupa tot ce ai facut?!Simt cum maxilarul este incordat iar pumnii stau strânsi pe lângă corp.
-Iubire,incă nu ti-a trecut? Eram mai mică. Acum sunt mai mare! Oamenii se schimbă! Stii nu?
Vocea ei batjocoritoare imi face să ii infig un cutit in cap,dar momentan imi stăpânesc gandurile! Momentan!
-Ştiu foarte bine asta,dar mai stiu că oamenii ca tine nu se pot schimba! Ai rămas aceiasi Tania! O cârpă folosită! O cârpă care a stiut să rănească si sa foloseasca! Atât! Nu meriti nimic! Nici un bob de orez darămiteri iubirea unui bărbat! Vei murii singură,dezvirginată de bagabonti! Vei trăii din banii pe care îi câştigi cand te culci cu altul! Asa vei trăii toată viaţa! Mi se face milă de tine să te vad asa. Erai asa frumoasă si inocenta până când l-ai cunoscut pe el care ti-a schimbat viaţa pentru că te-a violat şi după ai fost "a lui "nesilită de nimeni doar pentru plăcere! Meriti tot ce e mai rau! As vre sa te scuip dar imi irosesc saliva degeaba! Acum te rog frumos iesi afară !
-Iubire..Mă răneşti. Am fost obligată crede-ma. Eu tot pe tine te iubesc! Esti singurul baiat pe care il iubesc cu adevarat! Jur!
Şi atunci lacrimile ei de felină mincinoasă apar. Se pricepe la a hipnotiza oamenii,dar pe mine clar nu!
-Imi e milă şi scârbă in acelaşi timp. Cât poti minţii? Cică obligată,bă mă lasi? Veneai la scoala si te laudai cu tot ce iti cumpara "iubitelul tau drag". Veneai la mine până sa ma mut si imi ziceai ca ai stat cu mine din milă pentru ca stiai ca eu voi râmâne mereu singur! Mai bine destept si singur decât prost şi curvar,ca tine la feminin! Ieşi odată sa nu te dau cu forta! Şi acum ce s-a intamplat? Te-a lasat iubitelul cel drag care iti făcea toate poftele şi te întorci la prost? Serios? Crezi că după tot ce mi-ai facut si dupa tot ce am aflat despre tine te v-oi primii cu bratele deschise? Nu "iubire"! Du-te la iubitelul tau dar stai...ups. el te-a lasat pentru că stia ca esti doar o curva! Ca te mai culcai cu bărbaţi in timp ce erai "a lui". Ştia! El stia ca esti cârpa tuturor! Nu doar a lui. Offf. Adevarul doare nu-i aşa pisi?
-Dar-
-Nici un dar!Simţeam cum nervii mei pompează de nervi. Am luato de mână strâns ignorând zbataile si jignirile ei. O dau afara,ridic un deget amenintător si o amenint.
-Să nu te mai prind pe aici niciodată! Nu vreau să iţi vad faţa de proastă! Continuieţi viaţa cum am facut eu cu a mea! Eu am o iubita si nu e curva ca tine. Ma accepta asa cum sunt! Acum pa zdreanţă!
-Ai să regreţi domnule Ly. Ai să regreţi!Acestea fiind ultimele ei cuvinte. Se intoarce pe călcâie si pufneste nervoasâ in timp ce se indepărta.
Uh. Cam nasol pentru Andrew. Prea multe intr-o zi. Off
Capitol nouuu. Nu uitaţi să votaţi