Mira pov
Am coborât şi am iesit din casă.
-Mergem pe jos?vocea Dianei mă face sa mă gândesc. Mergem? adică e destul de frig afară dar e mult mai frumos pe jos
-Da.răspunsul meu scurt ia facut să zâmbească.Ne îndreptam spre festival si in acelaş timp imi scot telefonul pentru ai scrie un mesaj lui Andrew. Imi e foarte dor de el. Nu l-am mai vazut de ceva vreme si nici nu am mai vorbit cu el si asta e destul de naspa..
-Hei bby. Ce faci?
Il trimit si imi bag telefonul in geantă dar il scot după putin timp pentru că a vibrat, semn că am primit un mesaj-Mă gândeam la tine. Tu?
-Pe afară cu nişte prieteni. Vrei sa ne însoţeşti?
-Aş vrea iubire dar..nu pot. Mă simt cam rău şi am puţină treabă.. mesajul ăsta m-a intristat putin. Adică imi pare rau ca nu poate venii dar de ce ii e rau? O fi racit? Oare are febra?
Gândurile astea ma fac sa ma impiedic dar simt doua mâini puternice care ma prind.
-Ai grijă pe unde mergi..vocea băiatului care mi-a salvat faţa mă face să chicotesc.
-O să am,Elly.
Ne continuam drumul si imi amintesc ca trebuie sa raspund la mesaj-Bine iubire. Ia te rog câteva pastile si stai in casă! Te iubeeee!
-Bine iubire. Si eu te iubee. Distractie placuta si la ora 00:30 sa fi acasă! Sa nu bei sau sa faci prostii! Byeee
Chicotesc când citesc mesajul si scriu in continuare
-Da,da,da. ByeeCu cine vorbeai? Vocea Dianei mă face să tresar puţin. Nu vreau sa ii zic de Andrew asa ca inventez o minciună mică
-O prietenă..
-Sara?vocea lui David mă face să realizez tocmai acum că el a venit cu noi.
-Mhm.
Ne continuam drumul si ajungem la intrarea in "târg". Multe decoraţiuni,dulciuri,jucării,jocuri si multe altele imi atrag atenţia.
-Wow.vocea Dianei si a lui Elly se aud in acelaş timp.
-Vă place?îi intreb curioasă
-Da!iar auzindu-se in cor.
-Mă bucur!După doua ore, unde doar am mâncat mici cu muştar si am baut bere,ne-am dat in roata cea mare numindu-se"Valurile Dunării",ne-am jucat un joc unde invarteam de roată si ce iti pica aia luai. Am aruncat cu bilute intr-un acvariu cu pesti care era la departare si daca nimereai 43 primeai un urs,pe care normal ca l-am primit,am ajuns sa ne luam un kiurtox (un fel de cozonac cu nucă,zahar sau ce doriti)
-A fost uimitor!vocea Dianei de copil care tocmai a primit o acadea ne face sa zambim.
-Intradevar!După ce ne-am asezat la coadă pentru kiurtox,in faţa vad o silueta al naibii de cunoscuta lângă o fată cu parul blond.
Ma opresc pentru câteva secunde când vad mai bine silueta si simt cum un nod in gât mi se pune. Stomacul s-a strâns atât de mult cat un purice iar inima imi bătea neregulat.
-Mira. Esti bine?vocile speriate ale lui David, Elly si Diana trec pe langa urechile mele ca vântul. Simt ca nu mai pot. Cum..Cum poate sa mă mintă că ii este rau doar ca sa iasa afara cu o tarfa? Cum sa minta ca are treaba? Ce treaba are?! Să si-o traga cu asta? Să ma insele?! Cum a putut..
Lacrimile curg neincetat si simt cum Diana se apropie de mine dar mă retrag. Nu am nevoie de milă. Nu am nevoie de nimeni! Nu mai am nevoie de nimeni.
Imi iau inima in dinti si ma apropii. Vad cum ei râd si se tin cot la cot. Wow. Dupa ce ca m-a inselat e de mirat faptul ca nu se tin de mână. După ce văd că faţa lui se apropie de faţa ei izbucnesc si mai tare si ma indrept si mai repede spre ei.
Mă opresc in spatele lor "tuşind". Le-am capatat atenţia si pot vedea o urmă de mhm..regret? Nu! Nici un regret! M-a inselat si punct! Nu o sa schimbe nimic. Nu am sa il iert niciodată!!! Never!
-Eşti-eşti un animal! Nu! Esti mai rau ca un animal pentru ca animalele nu te inseala sau minte sau tradează! Esti un nesimtit! Nu vreau sa te mai văd vreodată in faţa mea! Nu vreau sa te mai apropii de mine niciodată! Nu vreau sa iti mai aud numele! Poţi pleca de unde ai venit cu târfuliţa ta cu tot!!!
-Mira! Ai grijă cum vorbesti cu ea! Ai inteles gresit!
-O normal, tot eu am inteles gresit? Nu scumpete,tu ai inteles gresit. Nu auzi ca nu vreau sa mai vobesc cu tine? A si mai nou ii iei apărarea?! Bine pisi,rămâi cu ea.Lacrimile incep sa curga si pot vedea cum toti se uita la noi. David a rămas parcă lovit de ceva,Diana voia sa fugă la mine sa ma ia in brate, iar Elly statea nemişcat parca dezamăgit de ce se intampla. De faptul ca s-a stricat din seara..
Mi-am intors spatele si am inceput sa fug si să plâng ignorând ţipetele cu numele meu. . M-am uitat la ceas si era 23:45. Era prea tarziu sa merg la Sara asa ca ma duc in locul unde imi pot varsa lacrimile in liniştă. Incep să fug până la locul meu. E ciudat să vezi o maşină in locul unde nici furnicile nu vin.
Mă indrept spre băncuţa din faţa lacului si incep să plâng.
Cum a putut? Cum a putut sa ma însele? Macar de imi zicea ca nu mai simte nimic pentru mine. Macar atât! Nici nu imi mai simt corpul la cât de slabită sunt.
Aud un foşnet.. Parcă crengi si frunze zdrobite in picioare. Cineva se apropie dar nu ii dau importanta până când simt cum sunt dată de pe bancă pe jos de o mână care mi-a prins parul. Frica s-a regasit in mine si am inceput sa plâng. Nu făceam nimic de parcă eram paralizată complet. In lumina lunii pot observa un baiat la vreo 20 de ani, murdar,cu un miros puternic de tutun si alcool cu niste ochi de o culoare albastră. Parul cred ca era castaniu si avea gropiţe. Era incredibil de frumos pentru un om care arâta in halul ăsta. Stai ce dracu zic eu acolo? Cred ca vrea sa ma violeze si ii fac complimente? Proastă! Proasta! Proasta!
Am inceput sa plâng si mai tare când mi-am simtit mâinile prinse de mâna lui stangă,cealaltă plimbându-se pe abdomenul meu.
-Ce vrei?
Reuşesc să zic printre suspine
-Pai,cum să iti zic eu,te vreau pe tine.
Vocea lui puţin răguşită ce imi sopteste la ureche mă face sa imi simt pielea de găină.
-Eu-eu. Vreau sa plec..te rog..dă-mi drumul
Lacrimile incep sa curga si mai tare dar simt ca degeaba. O sa fiu violată,dupa probabil omorâtă si aruncată in lac. Nimanui nu o sa ii pese si v-or uita de mine. Frumos.
Mâna lui apuca marginea rochiei si vrea sa traga in sus de ea dar eu ma zbat si plâng pentru ai îngreuna treaba
-Ajutor! Cineva sa ma ajute!
Ma trezesc cu o palma rece peste faţă care mă face sa imi doresc sa mor.
-Taci dracu din gură târfă!
-Târfă ii zici lui mă-ta jegosule!
Nu stiu cum am reusit sa zic cuvintele astea dar regret pentru ca o alta palmă isi face aparitia.
-Ajutor. Ajutor.
Reusesc sa mai tip până sa imi astupe gura. Imi da rochia jos eu rămând in lenjeria intima.
Simt cum lacrimile iar isi fac aparitia dar degeaba. O sa mor violată de un beţiv cu gândul că iubitul meu m-a inselat.
Baiatul de pe mine suge uşor pielea gâtului facându-ma sa gem. M-am injurat in gand din cauza asta!
-Pisi..Esti asa dulce. Am sa iti dau cârpa de la gură doar ca să aud cum gemi dar dacă ţipi sau incerci sa fugi,vei ajunge cu un cutit in cap.
Dau aprobator din cap si el imi da aia jos de la gură.
Intru in jocul lui si ma misc incet sub el astfel excitandu-l. El isi musca buza si se napusteste asupra buzelor mele. Cu scârba ii raspund la sarut. Isi trece degetele peste buzele mele eu prinzandule si muscandu-le atât de tare incat am simtit sânge.
El cazu de durere si incepe sa tipe. Imi iau rochia si incerc sa fug spre masina.
-Ajutor! Ajutor!
-O sa plăteşti pentru asta târfă!
Alergă spre mine atât de repede încât mi-am imaginat ca o sa ma prinda si o sa ma omoare.
-Ajutor!
Tip cat de tare ma tin plamanii dar stiu ca e degeaba. Clar masina aia e a lui cu toate ca nu are vreo logică,si clar nimeni nu e in pădurea asta
Mai tip odata ajutor si simt cum ma izbesc de un copac si cad.