După două minute am simţit că am nevoie la baie. Perfect csz!
Fug repede spre scări,având grijă să nu mă impiedic.Aud soneria dar eu incă eram in baie. După ce mi-am terminat"treaba",an coborât jos direct in bucătărie pentru a-mi lua un pahar cu apă.
Vocea mamei mă face să tresar,scăpând apă pe jos.
-Scumpo,eşti bine? Te văd cam palidă...
-Da mamă sunt bine. Sunt in momentul in care stii tu..mhm..trebuie să vină..şi mă simt puţin obosită..
-Bine scumpo. Acum hai să ma ajuţi cu platourile astea!Nu zic nimic si iau un platou in mână. Mama este o bucătăreasa excelentă. Face cele mai bune mâncăruri pe care le poţi mânca vreodată.
Ajungem in sufragerie si punem platourile pe masă eu salutând-mi musafirii.
-Bună seara!
-Bună Mira!vocea femeii frumoase care se ridică să ma imbratiseze imi face sa imi simt obrajii roşii.
-Bună!vocea bărbatului care parea foarte dur se ridică si imi sărută incheietura. Wow. Nu mă asteptam la asta.
Vreau să mă asez dar simt cum baiatul sexy de lângă mine imi trage scaunul ca un gentalman pentru a mă aseza.
Murmur un multumesc simtindu-ma deja rosie in obrajii.Ne asezam toti la masă eu stând intre o fată si băiatul gentalman. Tocmai acum puteam să ii analizez perfect. Fata este puţin mai mică decât mine la înăltime, are parul negru si ochii verzi. Esti slabuţă si are câteva forme nu foarte..mhm"Evidenţiate"
Băiatul este înalt, are ochii verzi si parul intr-o parte. Mrr.
Ea este imbracata intr-o rochie verde simplă foarte draguţă cu nişte tocuri de vreo 10 cm.
El este imbracat intr-un sacou cu o cămasă albastra ce se mula perfect pe abdomenul lui. O pereche de blugi negrii strâmţi si un fel de pantof gen adidaşi in picioare. Wow. Sunt frumoş amândoi. Femeia care m-a imbratisat este in varsta de 40 de ani cu parul negru,ochii albastrii si este imbracata intr-o rochie lungă vişinie cu nişte tocuri de aceeaşi culoare. Bărbatul cel "dur" este imbracat intr-un costum alb-negru.
***Mama vorbea cu femeia aceea pe care am aflat că o cheamă Brenda,iar tata vorbea cu acel bărbat pe care am aflat ca il cheama Don. M-am hotărât să fac puţină conversaţie cu fata de lângă mine.
-Cum te numeşti?
Se opreste din mâncat si după câteva secunde imi raspunde
-Diana. Tu?
-Mira. Încântată!
-Asemenea!
-Frumos nume,Mira..se aude vocea băiatului sexy din dreapta mea. Simt că iar roşesc.
-Multumesc! Mhm..Pe tine cum te cheamă?
-Ma numesc Elly. Încântat
-Asemenea!
După ce am mai vorbit cu ei câte ceva am aflat ca s-au mutat in Las Vegas acum o saptamana. Şcoala o fac in cealaltă parte a L.V iar Elly stă intr-o casă separată de ei pentru că asa si-a dorit. Diana are 15 ani deabea impliniti iar Elly are 17.
M-am gândit ca dacă tot s-au mutat recent,nu le-ar strica o plimbare sa vada cum e pe aici!
Mai ales ca este aproape iarnă si este un mic târg deschis. Este minunat!
-Mă gândeam dacă vreţi sa ne plimbam puţin, asa mai cunoasteti împrejurimile.
-Ar fi o idee super!spune Diana încântată
-Da,ar fi mişto!spune şi Elly intr-un timp.
-O perfect! Si când vreţi sa mergem?
-Eu zic ca ar fi misto acum. Si asa m-am plictisit si am terminat de mâncat,deciii.
-Ai dreptate Dia. Si eu sunt plin. Ce zici Mira? Mergem acum?
-Okey. Mă duc sa imi iau o geacă,revin imediat.Elly pov
Sunt efectiv obligat să merg la un kkt de cină cu prietenii tatei. Deci nu stiu cum dar am mai fost la vreo 10 cine in saptamana asta si toţi copii pe care i-am vazut aveau până in 12 ani. După ce ca nu am nici un chef sa fac ceva decât sa stau acasă si sa joc fifa,ma mai ia si la o cină. Cica e importanta si au si copii. Deja ma gândesc la mucoşi de 10 ani care aleargă prin casă si sparg obiecte. De o saptamana sunt in Vegas si deja mă plictiseste. Am văzut câteva bunoace dar doar la pat. Adica aveau atâta silicon pe ele de nici nu mai stiai ce e natural si ce e artificial.
După un duş lung in care picăturile de apă imi răsfăţa pielea,m-am dus să mă îmbrac,"elegant". Mi-am luat blugii mei negrii,o cămaşă albastra si un adidas stil pantof sau invers. Niciodată nu mi-am dat seama.
Dupa ce imi fac puţin freza sunt gata.
****
Intru in Jaguar-ul părinţilor si plecăm spre casa prietenilor părinţilor.
Am ajuns in faţa unei case extrem de mari. Am intrat in curte si am examinat totul. Doamne,am picat in rai?
Sunăm la sonerie si o femeie de vreo 25-30 de ani ne deschide. Vai dar e draguţă faţă de mama care e o "babă" de 40 de ani. Dupa ce se pupa cu mama si ne ia in brate pe toti ne pofteste înăuntru. Am intrat in casa intr-o sufragerie mare si o masă plină de portelan parca din aur si multe farfurii si altele. Wow. Dupa ce a aparut si un domn cu care am dat mâna mi-am dat seama imediat ca ei sunt tineri si au niste prunci mici si tâmpiţi. Off. Nu puteam sta acasă sa joc fifa sau cs:go? Sau orice altceva dar sa stau acasa. Dia sta si admiră casa cu o sclipire in ochi. Doamna Wellson,asa am aflat ca i se zice,plecă din bucătărie. In timpul ăsta un baiat de vreo 18-19 ani coboară scările. Doamne cu muschi aree. Vreau si eu..
Mai e si frumos, mai frumos ca mine. Hmm. Păi dacă are un copil de vârsta asta, celalalt copil care nu stiu ce gen are,o fi mhm.....mic? Sau mare?
In sufragerie intra doamna Wellson si o fată atât de wow,cu cate un platou in mână. Are parul castaniu,ochii verzi si poartă o rochie mulata pe ea arătândusi formele perfecte. doamne, insfârsit o fată frumoasă pe aici. Si omfg,acum mi-am dat seama ca nu sunt ţânci aici. M-am ridic si i-am tras scaunul ca un adevarat domn dupa ce mi-a salutat familia. A murmurat un multumesc si am putit observa roşeata din obrajii ei.
După ceva timp de tăcere, eu nestiind ce sa zic, ea sparge liniştea.
-Cum te numeşti?
Ii adresă surorii mele
-Diana,tu?
-Mira. Încântată!
-Asemenea!
Avea un nume frumos si nu stiu ce m-a apucat de i-am zis cu voce tare
-Frumos nume, Mira.
Ea s-a inrosit dupa am continuat să vorbim despre tot felul de lucruri. Mira ne-a pus o intrebare care m-a facut sa zambesc.
- Mă gândeam dacă vreţi sa ne plimbam puţin, asa mai cunoasteti împrejurimile. Vreţi?
-Ar fi o idee super!spune Diana încântată
-Da,ar fi mişto!spun şi eu intr-un timp.
-O perfect! Si când vreţi sa mergem?
-Eu zic ca ar fi misto acum. Si asa m-am plictisit si am terminat de mâncat,deciii.
-Ai dreptate Dia. Si eu sunt plin. Ce zici Mira? Mergem acum?
-Okey. Mă duc sa imi iau o geacă,revin imediat.
Mira a plecat sus sa isi ia o geacă. In timpul ăsta eu am vorbit cu părintii sa putem merge. Fratele Mirei,David,a insistat sa vina si el. Pare super de treaba si nu am putut sa refuzam.
Dupa ce Mira a coborât am iesit toti din casă saluntandu-ne părintii care ne-au spus ca la 00:30 sa fim acasa. Maxim 1*********