Mira pov
De trei zile mă aflu intr-un loc întunecat. Nu ştiu clar unde,dar stiu că asta nu e lumea mea! Incerc sa ma trezesc,dar nu pot. Parcă ceva mă ţine legată cu lanţuri şi nu mă lasă sa mă ridic. Mereu aud voci in capul meu. Imi strigă numele şi mă pun să ma trezesc,dar..Nu pot..Imi e atât de dor de David şi Sara. Trebuia să mă văd si cu Andrew,trebuia să vină să mă vadă,dar nu am cum sa il vad pentru că eu sunt blocată aici. Stau si plâng intr-un colţ. Capul mă doare iar vocile mă tot strigă. I-am auzit până si vocea lui Andrew. Am inebunit!
Acum un fel de voce de...doctor?Andrew pov
Pe uşa cabinetului intră doctorul. Ce face el aici? Mai avem 30 de minute!
-Trebuie să o deconectam..
-Nu! Mai avem 30 de minute! Nu puteţi face asta!
-Chiar crezi că in 30 de minute se va trezii??! Nu! Va fi tot aici zbătânduse intre viata si moarte! Nu se mai trezeste copile! Nu mai sperati atât! E papa prietena voastrăNervii mei erau puşi la pământ! Il bat! Cum dracu să vorbeasca asa un doctor? Pişa-m-aş pe el de jeg!Vreau să sar la gâtul lui dar Sara mă opreste şoptindu-mi
-Te rog..Lasa-l..Imi incordez maxilarul şi imi strâng pumnii. Ma calmez si vorbesc
-Putem să ne luăm rămas bun?..
-Mda. Aveţi 5 minute!Doctorul iese,defapt aşazisul doctor,nu prea il consider eu dar mna.
Prima dată se duce Sara lângă ea,e doar cea mai bună prietena a ei..Mira pov
Iar aud voci in capul meu. Măcar pe ele să le aud in locul ăsta. Mereu le răspund dar nu cred că ele mă aud.. Aud vocea..Sarei? Da,a ei..
Mira..Mira te rog trezeştete..Mira,am nevoie de tine. Nu mă părasii! MIRA! TREZESTE ACUM! Nu ai voie să mă părăseşti! Ai auzit? Nu ai! Trezestete imediat! Mira.. Te rog..Te rog trezestete. Nu imi place să te vad asa! Esti asa palidă. Te rog Mira. Te rog..
Pot auzii suspinele ei şi ţipetele ei de durere. Plânge. Ceva nu e inregulă. Incerc să ma ridic dar durerea insuportabilă mă opreste si cad iar jos. Nu sunt bună de nimic. Din cauza mea Sara plânge... o rănesc..
Mai aud o altă voce.. E a lui David-Surioară,te rog, intoarcete la mine. Am mare nevoie de tine! Vino inapoi! Nu ne lăsa! Mira,cu cine mai ma joc eu dimineaţa? Pe cine mai duc eu la şcoală? Pe cine mai fac arţăgoasă? Cu cine mai imi petrec eu timpul când aşaziţii părinţi pleacă in alte ţări cu afaceri si nu poţi da de ei pentru ca isi inchid telefonul? Cine mai plânge acum pe umărul meu? NIMENI MIRA MĂ AUZI? NIMENI!! Doar tu..Aşa că nu mai fi arţăgoasă si trezestete si cearta-ma ca te-am facut asa!
Pot auzi cum plânge si tipa. Oh David. Te iubesc asa mult... Imi pare rau ca te dezamagesc si te las cu nişte părinti de tot kkt-ul. Imi pare atât de rău. Dar..Sunt slabă..Nu pot să mă ridic. Te dezamăgesc si pe tine si pe Sara..Imi pare rau..
Mai aud o voce. Vocea care imi lipsea atât de mult..Este..Andrew?..
-Princesă? Hai te rog trezestete si ia-mă in brate. Vino si saruta-ma! Vreau să iti simt buzele tale rozalii! Te rog trezestete si hai sa ne plimbam prin parc. Hai să te învârt si tu sa ţipi să te dau jos. Te rog iubire. Te rog! Luptă! Stiu că poţi! Ştiu că nu ne vei lăsa! Ştiu! Te rog! Trezestete. Avem nevoie de tine! Mira, esti puternică, eu cred in tine,eu tot cred că poti sa te trezesti si sa ne faci să ne stergem lacrimile. Iţi place sa ne vezi cum plângem si suferim? Te rog pui..te rog mult..Nu! Nu imi place să vă văd aşa! Va iubesc! Va iubesc prea mult! Nu pot sa vă fac asta! Nu pot! Trebuie să ies din locul ăsta nenorocit! Trebuie să ajung la trupul neînsufleţit de pe patul din faţa mea. Dar nu pot. Sunt slabă. Dar..Trebuie să o fac.
Mai aud o voce. A unui doctor
-Timpul a expirat! E moartă! Puteţi ieşi! O voi deconecta. Bye bye prietena..Mira chiar a murit? Ea chiar si-a terminat viaţa? La doar 15 ani..
Si-a dezamăgit ea prietenii?
Papam,capitol nou!!!!:>>>>