Trezeştete Mira!-cap.10

7 1 0
                                    

Mă ridic nervos de la pământ cu o durere mare de cap. Un doctor si un gardian intra in salon. Doctorul ne da afara pe toti si incepe sa tipe
-E PE MOARTE! CHEAMĂ ALTI DOCTORI! II TREBUIE RESUSCITARE! ADUCETI UN ALT APARAT DE RESPIRATIE! REPEDE!  O PIERDEM!

Sara incepuu sa plângă. David plecă iar eu am rămas nemişcat cu o durere de cap.  Ma sprijin de perete si incet ma las in jos,stergand peretele de praf. Nu mai pot sta cu Princesa mea. Doar cu gândul că acum ea se lupta intre viată si moarte,mă sting incet. Lacrimile isi fac apariţia. Il omor pe David ăla! Il distrug!
Dupa 30 de minute asteptând sa iasa un doctor din salonul ei,iese un doctor. Ma ridic in picioare si il iau la interogatoriu
-Cum se simte Mira? Va supravietui? Este bine? Doctore va rog spuneţi-mi..
-Prietena dumneavoastra este stabilă acum,dar dacă diseară nu se trezeşte...o deconectam de la aparate..

Atunci parcă lumea s-a oprit. Inima refuza sa mai bata. Plămânii refuzau să mai respire aer si un nod mi s-a pus in gât.  Sara a inceput sa plângă si s-a pus la picioarele doctorului

-Doctore!  Va rog nu...nu o deconectati! Doctore va rog! Fac tot ce vreti dar nu o deconectati!  Nu o pot pierde! Doctore va rog mult. Nu o deconectati.  Nu pot traii fara ea! Nu pot ,întelegeti? Va rog mult domnule! Va rog...nu pot..nu pot sta fara ea

Faţa ei era umflată. O durea la fel de tare ca pe mine. Nu puteam sa imi revin. Cum sa o deconecteze! Nu se mai poate face nimic?
-Doctore va rog spuneti-mi ca e doar o gluma proasta!  Va rog! Nu puteţi face asta! Va rog doctore! Va rog! Nu se mai poate face nimic?
-Imi pare rau,dar nu. A pierdut foarte mult sânge. Are o grupa de sânge rară. Nu se mai poate face nimic. Daca pâna diseara nu se trezeste si plamanii ei nu respira,o deconectam. Imi pare rau..

Lacrimile curg şiroaie pe obrajii mei. Incep sa plang si eu si Sara. Viaţa mea e distrusa! Fără Mira sunt un nimic!

Sara pov

Andrew a adormit pe unul dintre scaunele de aşteptare. Săracul... Este distrus ca si mine. Dar acum trebuie sa merg eu undeva! Au trecut 5 ore. Peste cateva ore Mira va fi deconectata. Dar pâna atunci,trebuie sa ma duc la David. Nu o sa il iert pentru ce a facut!
Dar ăm...Stai..La dracu! Nu stiu unde stă si nici nu am numarul lui! Imi bag mâinile in buzunarul de la bluza pentru ca simt o hârtiuţă. Scot hârtia si o despăturesc si zăresc un numar de telefon si lânga un nume "David"
Imi scot telefonul si apelez acest numar.
-Alo?
Se aude vocea somnoroasa a lui David
-In 10 minute să fi in parcul central! Daca nu vi jur ca vei regreta!

Inchid telefonul si opresc un taxi pentru a ajunge in parcul central. Trebuie sa vorbesc cu David urgent! Tâmpitul! Era sa o omoare pe Mira! Jegul!
Dupa 7 minute de mers cu taxi-ul ajungem. Cobor din maşina, ii dau banii si ma indrept spre fântână. In doua minute ajunge si un David adormit.
-Ce? Mai speriat la telefon! Nici nu stiam cine dracu este! De ce m-ai chemat aici!?

Se mai dă si prost? Ii dau o palma peste obraz si aud un "Au" înfundat.
-Prostule! Tâmpitule! Jegule! Era sa o omori pe Mira si te doare fix in cur! Vi mort de beat la ea in salon,ameninti ca daca nu iesim distrugi aparatele care o tin pe Mira in viata,te iei la bataie cu iubitul ei care a venit din Anglia pentru ea,dărămi aparatul care o ajută sa respire si ea diseara va fi deconectata daca nu se trezeste si pe tine de doare in fund! Esti un nenoricit! Nu stiu cum ai ajuns tu in viaţa Mirei dar chiar credeam ca iti pasa! Nu vreau sa te mai vad in preajma ei niciodata altfel mjur ca te bat de te caci pe tine!

Eram atât de nervoasă pe acest tâmpit.  Ma mir cum de nu am inceput sa plâng doar sa tip si sa dau cu pumnii in el. El rămâne parcă nemiscat.  Jegul. Nu mai are tupeu sa vorbeaaca!

David pov

Cum adică era sa o omor pe Mira? Da stiu ca m-am imbatat de supărare, dar de atunci totul e in ceaţă. Eu chiar am fost si m-am batut cu iubitul Mirei si am dărâmat aparatul care o tinea in viaţă? Nu! Nu! Nu se poate!!

-Sara calmează-te! Jur ca nu mai tin minte nimic! Stiu doar ca am plâns foarte mult si am fost la bar sa beau de supărare, dar am baut ca Tâmpitul si m-am imbatat.  De aici totul e in ceaţă. Nici nu stiu cand am ajuns acasa si cum am adormit.  Jur

Sara parea uimita dar stiu ca nu mint! Am uitat tot! Nu stiu nimic! Dar mi-am adus aminte ceva. Mira o sa fie deconectata?! Cum? Nu, nu, nu! Nu e posibil!  Nu le permit sa imi ia surioara!

-Bine,te cred. Dar trebuie sa ii ceri scuze lui Andrew!
-Cine e Andrew?
-Iubitul Mirei..

Şi imi aduc aminte că Mira are un iubit.  De ce dracu nu mi-a spus. La naiba!
-De când Mira are iubit? mârâi nervos
-De un an.. De ce? Esti gelos?

Lol ce? Eu gelos? Sunt frati-su fhă. Da da,ea tot nu ştie asta.. Cred că ar trebuii să ii zic. Dar..nu acum.
-Nu,dar o cunosc de mult timp şi nu ştiam.
-Pe bune? De cât timp?  Tu esti la şcoala noastră de un semestru. Greşesc?

Fata asta mă enerveaza! E prea băgăreaţă si deja mă sâcâie cu intrebari.

-Trebuie să stii tu tot,aşa-i?
-Bingo
-Poate iti spun mai târziu. Poate. Acum hai la spital! Nu vreau să o deconecteze pe Mira!

Nimeni nu mai spune nimic si ne-am indreptat spre spital cu un taxi pe care l-am vazut in parc.

******
Băgami-aş pl in aglomeraţia asta! A durat 20 de minute sa ajungem. Sper doar ca nu au deconectato. Cred că as face un scandal şi i-aş bate pe toţi!

-David,te rog sa nu te mai cerţi cu Andrew,da? Si el este distrus la fel ca noi!
-Mbine..

Intram in spital cu paşi mari. Mergem spre salon şi il văd pe Andu sau cum il cheamă pe jos, plângând. Se uită la mine si vrea sa spuna ceva dar i-am luat'o inainte
-Mscuze..mm..n-am vrut sa te lovesc.. Am baut cam mult si nu am conştientizat ce fac..
-Te inteleg! Te iert.
-Multumesc! Când o deconecteaza?..
-Peste o oră

Il vad pe Adam cum plânge si tremură. Băiatul ăsta chiar imi iubea sora. Nu o sa las pe nimeni să ii desparta! Pe nimeni!
-Adam,nu ii voi lăsa să o deconecteze. O iubeşti mult şi respect asta...
-Ma cheamă Andrew. Şi...de ce iti pasă dacă o iubesc sau nu?..
-Pentru că eu...o iubesc pe Mira ca pe o soră si mnah..
-Bine...

Intru in cabinetul Mirei si o privesc. O iau de mână si sper sa ma audă

-Mira. Mira trezestete! Mira daca nu te trezesti te deconectează! Mira! Nu ne face asta! Eu,Sara si Andrew te vrem inapoi!  Mira! Te rog! Trezestete! Mira nu ne părăsii! Mira..

Dau drumul lacrimilor. Nu stiu ce sa mai fac. Andrew si Sara mă privesc,şi ei plâng...



Hai Mira,trezestete. Te asteaptă fratele, iubitul si prietena. Ce o sa faci? Ii vei lăsa asa? Le vei distruge vieţile sau vei lupta pentru ei? Ce o sa faci? :>
Capitol nou:>
Nu uitaţi să votaţi capitolele dacă va place. Pup's

Decizia VieţiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum