Jmenuju se Suzan ale spousta lidí mi říká Sue.Teď momentálně jsou velké prazdniny jinak chodím na střední.Když bylo 6, moje rodina se rozpadla.Moje máma Clara s mým pravým otcem Martinem se rozvedli a já musela zůstat s mámou i když jsem nechtěla...Nakonec když jsem zjistila že otec měl vážnou nemoc na kterou pak zemřel a také o které nám nic neřekl, tak jsem byla ráda že jsem s mámou ...máma pro mě byla superhrdinkou protože mě dalších 10 let bránila a starala se o ne co nejlépe to šlo...Až do té doby dokud nepotkala Granta McRyana.(Jsou velké prázdniny a tak jsem doma sama ale i tak máma musí a chodit do práce.Tam se to také stalo.)Potkali se na služební cestě a tam se také do sebe zamilovali.O pouhé 4 týdny později se zasboubili a já z toho nebyla 2X nadšená..už jen proto že jsem myslela že se budeme stěhovat.Nakonec jsem zjistila, že se stěhovat nebudeme a že budu mít sourozence. Když mi to máma řekla udiveně jsem na ni koukala a zeptala se ,,Mami ty jseš... těhotná...?" A ona se jen usmála a řekla ,, Samozřejmě že ne...Grant má syna Dannyho" V tu chvíli jsem se zamyslela a řekla si ,, Ty jo to bude super mít mladšího bratra"... Jenže..Když jsem se zeptala kolik mu je let, spadl mi úsměv že tváře...,,Je mu 17" odvětila máma...A až pak jsem si uvědomila že Danny McRyan chodí na stejnou školu jako já a je to ten nejhezčí kluk ze školy...Došlo mi že to spolu museli táhnout i dříve.V tu chvíli jsem na mámu začala křičet ,, Panebože...Proč si musíš brát zrovna pana McRyana ??? Jseš úplně blbá ??" A v tu chvíli mi na tváři zůstal červený flek a štiplavá bolest...Máma se neudržela a dala mi facku....,,Takhle jsem si tvou reakci nepředstavovala...A běž se převléct za chvíli jsou tady" řekla máma s vážným pohledem...V tu chvíli jsem běžela do pokoje a tam začala tiše brečet..Nechtěla jsem přeci aby mě slyšela máma...Máme dvoupatrový dům a je velmi velký.Najednou uslyším zvonek a slyším jak máma otevírá dveře a tam se objala s Dannym a se svým snoubencem Grantem....Danny je ve fotbalovém a basketbalovém týmu , ale na fotbale je dohlíží..No přesněji tam spíš pomáhá...
Ahoj doufám že se vám první kapitola líbí a že chcete abych pokračovala ❣️ Budu velmi ráda za každý Hlas či komentář ❣️ Chci jen na konec ještě říci že je to má první kniha a tak bych se chtěla omluvit za to že nejsem ještě tak moc zkušená a že mi to prominete ❣️❣️
ČTEŠ
Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅
Teen FictionMoje příjmení bylo Rydenová ale stalo se to....Jo...Tohle říkala máma když si brala Granta,, Včera,dnes i zítra".... Mého nevlastního otce....Celý můj život se tím změnil... A proč ??? protože když se k nám nastěhoval Grant,musel se k nám nastěhovat...