Katarína přijede?

3.4K 93 4
                                    

Když jsem dorazila druhý den z nemocnice domů, vzpomněla jsem si na Katarínu, která chtěla přijet na týden a tak jsem běžela zeptat se rodičů...Zastavila jsem před dveřmi a slyšela naše jak se hádají nebylo to takový jakože hodně ale bylo to jako dohadování jak se bude jmenovat miminko a jaký bude pokojíček...Nevím o čem se bavili protože nám nikdo neřekl že budeme mít sourozence... Ale došlo mi to ...,,Máma je těhotná?!" Řekla jsem tichým hlasem ....No tak jsem se rozhodla že zaklepu ,, Dále " slyšela jsem,,Mohu se na něco zeptat ?? "Mamka kývla na souhlas a já spustila,,Mohla by přijet Kat ? Prosím ?! Moc vás chci poprosit dlouho jsme se neviděli a přivezla by ji mamka prosím" ,,Ano může" usmála se mamka a taťka se nuceně usmál ale poznala jsem že je nějak dotčený....Museli jsme to ale přesunout na další týden a nakonec jsme uslyšeli zprávu že Danny nebude na vozíku což bylo super...Ale nevěděla jsem že Kat zná?! Přijeli jsme a za hodinu měla kat přijet...
,,Danny,Suzan ? Za půl hodinky přijede Kat Winstnová" uslyšela jsem a zajásala že se změnil čas zato Danny přikrčil obočí a zeptal se ,,Kat??? už zase mi zkazí život " řekl tiše ale rozuměla jsem mu jen že mu zase něco zkazí ale co to jsem nerozuměla,,Co si říkal ?" Zavolám na něj z kuchyně ,,Nic" řekl až moc ostře a bouchl dveřmi...Když jsem přišla do pokoje ležel na posteli a usínal ...Nechala jsem ho ležet a napsala ji že se na ní moc těším...To jsem ani nemusela 30 minut uběhli jako voda a už někdo zvonil na dveře....,, Kataríno !!!"vykřikla jsem vesele a běžela za ní do objetí...,, Vydrž ! Jdu ti někoho představit "Řekla jsem a vyběhla schody do pokoje ,,Vstáváme šípková Růženko " řekla jsem s úsměvem,,To by si mě první musela políbit" řekl a vítězně se usmál já k němu přišla a obdarovala jsem ho polibky po celé tváři a jednu malou pusu mu dala na rty ,, Stačí?" Zeptala jsem se ,,Jop " odpověděl se smíchem a sešli dolů....

takže zase nová Kapitola je na světě! Chvíli mi trvalo než jsem ji vymyslela ale chtěla jsem dát Dannyho na vozík a udělat překvápko ale kdo ví co se ještě stane ! Jsem ráda za každý Vote nebo Komentář a hlavně za podporu ❣️ díky moc za všechno i kdyby to četl jen jeden člověk budu psát dál protože mě to baví 💗❣️
Jo a abych nezapomněla budu se podepisovat : Adell❣️

Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat