Když jsem políbila Maxe a řekla mu ať to neřeší , málem jsem se rozbrečela.Šla jsem si lehnout abych se z toho vyspala ale nezabralo to.Když jsem si lehla začalo pršet a všude byly blesky a hromy a já se bála.Naštěstí párty už končila a tak jsem běžela do Dannyho části pokoje a zalezla si do rohu a mlčky seděla a čekala kdy se rozpláču a budu vzpomínat na všechno špatný v mým životě.Najednou jsem zaslechla dveře a slyšela,,Sue si tady ?" ,,Jo..Jo jsem" vykoktala jsem ze sebe a čekala co Danny řekne. ,, Párty už zkončila,tak můžeš jít spát" řekl Danny.,,Ne-ne-nemůžu....Bojím se" a začaly mi téct slzy po tváři...,,Můžu ti nějak pomoct?" Otázal se.,,Já nevím...A kdyby jo tak ani nevím jak" Měli jsme oba postel pro dva, takže Danny navrhnul ,,Co kdyby si dnes spala u mě ?" Zeptal se nejistě...,,Mohla bych ? Nevadilo by ti to ?" Zeptala jsem se ,,V pohodě a přece sám jsem ti to nabídl ne ?" Řekl a usmál se.Vlezla jsem si teda k Dannymu do postele a tiskla jsem se k němu jako ke zdi.,,Hlavně ať mě nerozdrtíš" řekl a zasmál se ,,Promiň " odpověděla jsem mu a on se posunul víc ke mě a objal mě kolem pasu...Cítila jsem jak mi srdce poskočilo radostí ale ovšem jsem to nedala znát.Už jsme oba spali a v tom jsem slyšela zvonit mobil ale nechtěla jsem aby se Danny vzbudil.Vzala jsem ho a zeptala jsem se kdo volá ,,Ahoj Sue nevzbudila jsem tě ?" Zeptala se máma ,,Ne to je v poho co se děje ?" ,,nic jen jestli jste v pořádku " ,,Jojo jsme " řekla jsem s milým hlasem a máma mi popřála jen dobrou noc a zavěsila. Zase hrozně zahřměly hromy a já se lekla.Danny mě objal a zeptal se rozespalím hlasem ,,Děje se něco ?" ,,Ne vše je v pořádku" odvětila a opřela se o Dannyho krásné tělo a stiskla jeho obětí.Zdálo se mi o tom jak jsem spadla a uhodila se.Chvili bylo černo ale pak jsem se objevila na louce kde byly krásné květiny a byl tam i potůček.Tak krásné hory a to pohodlí bylo...Bylo to něco neuvěřitelného.Byl tam semnou i Danny a leželi vedle sebe na trávě a on se mě zeptal jestli se vyfotíme na památku.Jen jsem kývla jako souhlas a on vzal mobil.,,Vyfotíš to ?" Zeptal se Danny.,, Ok" odvětila jsem s úsměvem. Vzala mobil a fotila jsem.,,Ta fotka je krásná " řekla jsem. ,, Jo jako ty " usmál se Danny a já jen zčervenala...Najednou jsem na svých rtech cítila ty jeho a cítila jak mi srdce poskočilo radostí.Pak jsem se vzbudila v jeho posteli ale stejně byla ještě tma tak jsem koukala kolik je hodin 5:36.No a zjistila jsem že mi tečou slzy ze spaní.Najednou slyším hlas v kuchyni ale došlo mi že to bude Danny když není v posteli.,,Tady máš ten prášek proti lásce" usmál se Danny a přišel z kuchyně.,,Jaký prášek na lásku?" Koukala jsem udiveně,,No mluvila si ze spaní že potřebuješ prášek a že tě mám přestat líbat " a zasmál se...Jo já jen zčervenala a vzala si od něj paralen protože mě bolela hlava.,,A jak víš že to bylo na tebe ?" Zeptala jsem se vítězně ,,No řekla jsi mé jméno 2 po sobě a začala mluvit o líbání" usmál se a já jen zčervenala...Polibil mě na čelo a já jen cítila jak mi přestalo na chvíli tlouct srdce.Podal mi sklenku s vodou abych se napila a on šel dělat snídani.Pak mi došlo že něco byla skutečnost a něco jen sen.50 % sen a 50% realita.No najedli jsme se a šli si zaběhat.Osudová chyba číslo 3. Kdybych věděla že se to stane zůstala bych doma.
No nic lidičky trochu jsem vás napnula tak doufám že se těšíte na další kapitolu kde se stane osudová chyba číslo 3.Budu ráda za každý Hlas či komentář ❣️ promiňte mi nějaké ty chyby v pravopisu 😊 mám vás ráda 😍 Děkuju za každé přečtení 😘
ČTEŠ
Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅
Fiksi RemajaMoje příjmení bylo Rydenová ale stalo se to....Jo...Tohle říkala máma když si brala Granta,, Včera,dnes i zítra".... Mého nevlastního otce....Celý můj život se tím změnil... A proč ??? protože když se k nám nastěhoval Grant,musel se k nám nastěhovat...