Měla jsem pravdu ?

1.7K 50 1
                                    

Když jsem odpověděla že si vezmu Ryana, nevěděla jsem že později odmítnu...A také že jsme těhotná...Ale potratila jsem a tak jsme nic neřešili jen občas si zanadávala proč já ale co jiného mi zbývá...Odmítla jsem ho proto že jsem měla prostě pravdu....Milovala jsem ho ale on mě zřejmě ne protože když bylo 30.6. Tedy poslední den školy , byla párty u Vienny Což byla 1 z 5 nejbohatší lidí ve škole...Byly opravdu bohatí a měli velkou villu....Byla jsem velmi spokojená že za 7 dní řeknu mámě o tom že si chci vzít Ryana....Šla jsem s červeným kelínkem, který jsem svírala ve své spocené dlani a na všechny se usmívala.... Všude bylo teplo a tak jsem šla ven ale když jsem to viděla....Neudržela jsem se...Vzala prsten z ruky a napřáhla na Ryana a vrazila mu takovou facku že se díval až velmi bolestivým pohledem a hladil si tvář u kterého mu začalo červenat místo....Hodila po něm prsten a šla pryč,,Vysvětlím ti to Sue !" Křičel za mnou Ryan ale já šla rychlím krokem dál,,Nechci to vysvětlit !" Řekla jsem a začali mi téct slzy proudem,, Promiň" řval na mě ,,Jdi se bodnout ty Hajzle!!"řekla jsem a dodala ,,A lituju těch dní, Hodin, Minut a vteřin ,které jsem s tebou strávila....'' řekla s brekem...,,Tohle nemůžeš říct" řekl Ryan až moc arogantně....,, Můžu" řekla jsem se smutným výrazem...,,Nemůžeš a to proto-" řekl ale já ho zastavila a řekla,, Přestaň! Můžu si říkat co chci!" ,,Nemůžeš protože mi nemůžeš jen tak tohle říct!" Řekl a všichni se na nás otočili a tím jsme byly středem pozornosti,,Nemůžeš říct že toho lituješ protože tak dobrej sex si s nikým jiným neměla " řekl a usmál se a všude bylo ticho jen já tam posmrkávala a věděla že na mě spadl všechen pohled ostatních a občas se zde vyskytl i smích,, V tom máš pravdu ale jen slaboch uhodí holku a pak ji požádal o ruku a když kývla o týden později ji podvede s jinou a ta jiná je náhodou Vienna.....!" Řvala jsme na něj a zase vše spadlo na něj a Danny který tam byl a díval se na to všechno šel ke mně a podíval se mi hluboko do očí a pak řekl něco co mě opravdu zaskočilo....Čekala jsem že řekne něco tím že se mně zastane ale místo toho mě tam ztrapnil....,, Víš ale že jen děv*a měla něco s Ryanem ?" A já mu dala facku a otočila se ale on mě chytl za zápěstí a řekl ,,Tohle není konec kotě'' a usmál se tak až nechutně....Šla jsem domů a začalo pršet....Kéž by tu byl někdo jako Max ze snu....Tohle bylo snad přání které se mi splnilo z nebe ...Byl tam opravdu krásný číšník a ten mi podal jeho bundu a jeho deštník a při cestě jsme zjistili že bydlíme jen o ulici dál... Což bylo super a taky bylo super že byl o jeden ročník víš ve škole jak já a tam jsou spojené hodiny a tak jsme se bavili až jsme dorazili ke mě a já se zeptala....,, Nechceš zajít k nám ?" A on kývl a zeptal se ,,Co rodiče budou souhlasit ?" ,,Máma je na služební cestě a táta s námi nežije...." ,,A tvůj... Přítel?" ,, Není....." ,,Nemůžu pochopit jak taková hezká dívka nemá kluka....Já bych do tebe šel ale nevím jak to máš ty a proto nechci nějak spě-..." Políbila jsme jo a řekla,,Bylo zbrklé políbit někoho koho znám jen 2 hodiny ale i tak jsi můj favorit" řekla jsem a uculila se.... Udělali si kakao a šli spát.... Číšník jehož jméno je Simon tak měl opravdu krásné hnědé vlasy a zelené oči...Byly božské....Políbila ho ráno na čelo a šla dolů po schodech a podívala se z okna....Byl tam Ryan který měl v ruce růži a spal....Otevřela jsem dveře a on spadl....,,Co chceš?" Sykla jsem nevrle....,,Omluvit se ti..." Hmmm najednou se chce omlouvat....Můj bratr Peter který řekl poslední slovo v životě které bylo ,, Promiň" a já se rozplakala podal mi růži ale já mu ji vrátila a zabouchla za sebou dveře....sesunula se k zemi a začala plakat... tiše však velmi emotivně,,Co se stalo??" Přiběhl ke mě Simon.,, Nic jen..." A pokračovala dál ve vyprávění které si poslechl velmi pozorně a já když mu vše řekla obejmul mě a řekl,,Sue ? Chci být jen kamarád....Ale kamarád s výhodami.....Výhodami které nemá Nikdo...." Řekl a objal mě.....už jednou jsem měla takového kamaráda Štěpána ale nebyl to obyčejný kamarád....Byl to nejlepší kamarád.....Byl to kluk který brečel se mnou když mi bylo smutno nebo když jsem měla měsíčky a došla mi čokoláda....Měla jsme ho ráda ale v ten osudný den nám hvězdy nepřáli.... Peter měl čerstvé papíry a řidičák...Bylo mu 18 a Štěpánovi 17....Jeli jsme v autě ale měli nehodu a oba zemřeli a přežila jsem jen já....

Takže ahoj lidi 💝 vím že jsem psala že nevyjde ale zbyl mi čas tak jsem se rozhodla že něco napíšu....Mám vás ráda a jsem ráda a vážím si každého komentáře či Votu 😍 muluju vás 🤗 vaše 🍉 Adél 🍉❤️

Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat