Je mi to líto....

2.5K 60 2
                                    

Z pohledu Sue:
Zavolala jsem sanitku, která tu byla za 5 minut a mezitím jsem Dannymu zaškrcovala ránu aby trochu krev zmírnila....Byly tady co nevidět a já plakala neustále....Pořád jsem nemohla pořádně dýchat ...Prostě to nešlo....Byl to prostě můj bratr.... Stále jsem přemýšlela proč mi Danny řekl že mě miluje....Možná ho miluju taky....Ale to nemůže být pravda...A hlavně jak by to brali rodiče?....Mají 2 děti, které spolu chodí a možná se jedou i vezmou a...DOST SUE!!! PROČ MYSLÍŠ NA TAKOVÉ KRAVINY... Okřiklo mě svědomí....Jela jsem v sanitce s Dannym který se nehýbal a nejevil žádné náznaky života....Už se mu ani nehýbal hrudník...Byla jsem z toho opravdu špatná....když jsme dorazili do nemocnice, volala jsem Kat s Erikem....
,,Ahoj Kat..."
,,Ahoj děje se něco?"
,,Jo děje....Danny on.....On se....Pod-pod-řez..." Říkala jsem do mobilu se vzlykem
,,Co že?? Kde leží? Hned tam jsem...Ví to Erik??"
,,Ne Erik to neví...zavolám mu a leží na jednotce intenzivní péče pokoj 1.... Tak se zatím měj "
,, Jasně a dávej na sebe pozor"
-píp- ozvalo se z mobilu
Za chvíli mi přišla SMS od Kat že to napsala Erikovi
A byla jsem ji za to vděčná...Pořád jsem na sobě měla Šaty z plesu a tak jsem si minimálně každých 5 minut všimla toho že na mě někteří koukají jako na blázna... Když dojela Kat s Erikem běhali tam jak blázni a já na ně koukala a musela jsem se zasmát protože běhali z místnosti do a nekoukli se před sebe a když nedávali pozor a pořád se rozhlíželi Erik se zeptal ,, Promiňte slečno ale kde je..." A já ho přerušila,, Nemusíš běhat " a se smíchem jsem ho Obejmula...,,Takže je to všechno dobrý?" Zeptala se Já,,Já nevím..." A hnedi spadl úsměv že tváře....Najednou přišel doktor,, Paní McRyanová ?" ,,Ano to jsem já" řekla jsem a doktor ukázal at jdu stranou s ním....,, Slečno mám pro vás dobrou a pak také né moc dobrou zprávu...Ta dobrá je že to Přežil ale ta špatná je že ztratil spustí krve z jednoho velmi důležitého orgánu který řídí svaly a tím že ztratil spoustu krve....Tak....Nebude.....Je mi to líto ale ....Nebude pohyblivý....." Řekl a já si překryla rukou ústa a začali mi téct slzy po tváři...,, Dobře děkuju doktore za váš čas" řekla a koukala přes skleněné sklo do Dannyho pokoje...a viděla ho...Byl pokrytý hadičkami které mu překrývali půlku obličeje...Bylo mi ho hrozně líto....ani jsem nevěděla z jaké části bude nepohyblivý....Nakonec od nohou do pasu...Šla jsem za Kat s Erikem a nebyly moc nadšení že jsem plakala....Kat chtěla udělat nějaký vtip a utěšit mě ale ještě víc mě zranila protože nevěděla to co já a tak pustila ,,No neboj se...Nebude to tak zlý....Přece nebude pohyblivý ne ?" A usmála se ale já začala plakat ještě víc....,,No právě" řekla jsem a poznali co se stalo a kat se chytla za hlavu a začala se hrozně omlouvat.... prošla kolem sestra a řekla,,Jestli chcete běžte za ním" a já se usmála a byla jsem první kdo ho viděl ležet...Dýchal ale říkali že mě nebude slyšet ale jak to tak bývá opak byl pravdou první jsem tam byla sama ale pak došel i Erik a Kat ale když jsem tam byla sama mluvila jsem s ním...,,Taky tě miluju Dannyeli McRyane...Miluju tě a proto mě tu nesmíš nechat....Prosím slib mi něco....I kdyby si nebyl pohyblivý tak budeme spolu...Starala bych se o tebe jako o mého muže...." Slyšela jsem jak se silně nadechl a řekl,, Konečně...Dostal jsem odpověď" řekl chraptivým hlasem....,,Panebože Danny....Hrozně moc tě miluju... Danny..." Řekla jsem a hodně hi Obejmula a šla pro doktora aby mu řekli to co řekli mě....Koukala jsem na prosklené okno jak Danny setře pár slz a kývne a pak nás doktor pošle dál...,,Proč si to udělal?" Řekla jsem mezi pláčem,,Protože tě miluju...Suzan McRyanová...."Řekl a chytl mě za ruku,, Slyšíš doktor a Danny tě nazvali McRyanovou" řekl s úsměvem Erik a Kat kývla na souhlas,,Aspoň něco pozitivního....Ne Suzan?" Řekl Danny tím jeho krásným hlasem....,,No je tady co bychom vám chtěli říct a to..." Začala jsem,,Řekneme ji to až budou připraveni ne?" Řekl danny,,Dobře" a dala mu pusu na tvář....Dali jsme si malíčky na to a řekli ,,Brácha a ségra na vždy?" ,, Navždy" odvětila jsem a chtěla ho obejmout ale když se chtěl zvednout došlo nam to tak jsem se Přikrčila a objala ho.....Jela jsem domů a za 3 dny mají přijet rodiče...Je to to nejbližší letadlo které chytli a Danny bude ještě dlouho v nemocnici a tak jsem šla domů ale v tom mi někdo poklepal na rameno a já se zděsila byl to.....

Takže tady to ukončím vím že jsem vás napnula jak to šlo ale je to o něco kratší kapitola než obvykle ale příště vám to vynahradím 1500 slovy...Slibuju🤞 děkuji za každý Vote nebo tak něco 😍 miluju vás 🤗

Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat