Vzpomínky

1.7K 40 2
                                    

Ještě před začátkem chci jen říct že budu končit 30 kapitolou a to protože mám v plánu ještě jiné knihy a pokud chcete spoiler z 30 části čtěte popisek na konci ❤️ mám vás ráda....

Pohled Sue:
Jedna jediná vzpomínka byla opravdu nejhezčí a to je ta nejlepší....Můj první polibek s ním....Měla jsem ho ráda ale nedokážu se o něj dělit a jestli se něco stane ať je to cokoliv, vždy budeme spolu jako nejlepší přátelé na život i na smrt....Při té vzpomínce mi začali stékat slzy po tváři a já se nebránila....Slzy měly pravdu....Nechala jsem se zlákat vzhledem ale ne city....Zamilovala jsem se do nesprávného..Jak už to bývá...Potřebovala jsem od někoho obejmout a vypovídat se a bylo by mi jedno komu....Ale najednou bouchly dveře a já se lekla...Klíče jsem měla jen já a mamka a nikdo jiný....Bála jsem se....,,Halooo?" Řekla jsem a opatrně vykoukla na člověka, který se zouval z bot...,,Jo promiň Sue ale mohla by si klíč schovat trochu jinam než pod květináč jako když jsme tu byly poprvé..." Řekl Cameron trochu smutně.....,,Stalo se něco Came ?" Řekla jsem starostlivě a on kývl na souhlas....,,Neznala mě jako slavného...Ale když jsem jí to řekl byla divná....a koukala po Nashovi a když jsem nám šel pro pití....Vrátil jsem se a ona tam po něm lezla ale on nechtěl šlo to vidět...Pustil jsem sklenici a ona Slezla....Všimla si mě a začala se omlouvat že za nic nemůže že za to může Nash....Ale bylo to naopak." Řekl s úšklebkem....Objala jsem ho a najednou řekl,,Sue? Ty máš mojí mikinu?!...Já ji doma hledal..."řekl a smál se a já si ji sundala a podala mu ji...,,V poho... Nech si jí, sluší ti" řekl a já zčervenala....Dál Si mě blíž k sobě a objal mě tak jak to jen šlo....Já mu objetí opětovala...,, Nechceš někam zajít ?" Zeptal se a já kývla....,,Ok.Mám nápad ale musíš se obléct hezky a mít zakryté oči..." Usmál se a já udiveně koukala vyhrabala jsem vínovou blůzku, bílí šátek a černou sukni....(viz.obr.)Vlasy jemně nakulmovala a šla dolů....Cameron tam stál a vázal si tkaničky....,,Až tak si zase nemusela...."

Řekl trochu arogantně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Řekl trochu arogantně....,,Řekl si hezky tak buď ticho ju?" Usmála jsem se ale on mě přitáhl k sobě a políbil mě na krku a pak se trochu přisál a udělal malou žluto-modro-fialovou modřinku a já si přes ni přejela prstem....,, Děláš Si srandu že jo ?!" Řekla jsem trochu udiveně,,Ne.Nedělám.Musí vědět že už něčí jseš..." Řekl a upřímně se usmál,,A čí pak jsem?" ,,Moje....Jen moje..." Řekl a dal mi ruku a já si obula podpatky a šla jsem s ním ruku v ruce a musela ho poslouchat protože mě navigoval.....Šla jsem se zavázanýma očima....Došli jsme na místo a sundal mi šátek ....Já zapištěla a skočila Cameronovi kolem krku a obmotala nohy kolem jeho pasu a on mě chytl pod zadkem abych nespadla a něco si neudělala....,, Jseš boží" řekla jsem velmi spokojeně....Byly jsme totiž v Magconu.... Samozřejmě jsme vešli a já šla s otevřenou pusou a on řekl,,Zavři jí...nebo se aspoň nediv až na tebe budou koukat jak na idiota....." A zasmál se,,Jo ...Aha... Promiň" řekla a zasmála se....Vešli do velkého sálu kde u stolu seděli kluci s mobilem v ruce...Byly tam :
Nash Grier,Jack & Jack, Jacob Sartorius,Shawn Mendes,Taylor Caniff,Dolan Twins/Ethan a Grayson, Matthew Espinosa,Dylan a dvanáctý byl Cameron....Já tam přišla a všechny pozdravila,, Ahojky kluci" řekla jsem s úsměvem a všichni sborově řekli ,,Ahoj Sue" až na Shawna....Ten je mě přišel a mě se málem podlomila kolena a objal mě...Nic neřekl a šel spět na své místo...,,Camerone a co tam-" řekl Jack a ten druhý se na něj podíval vražedným pohledem.....Nash Grier se na Camerona díval velmi smutně a omluvně ale vždycky seděli vedle sebe ale teď byl úplně na druhé straně..... Stůl byl obrovský a já si sedla vedle Cama a Matthewa.,,Můžeš mi říkat Matty" řekl Matthew a já kývla a usmála se...Cameron ho zavraždil pohledem,,Sorry brácho" řekl se smíchem Matty....,,Koukám že si tě Cameron označoval na krku co ?" Řekl Ethan a smál se a já si jen přejela přes modřinku na krku...,,Jo a označoval jsem si ji a na jiným místě" řekl Cameron a mrknul na mě....Shawn se na něj podíval k by ho chtěl zabít.... Nešlo si nevšimnout že na mě Shawn celou dobu koukal,,A na jakém místě to bylo ?" Zeptal se Jack a kousl se do rtu....,,Tak kam ani ty nedosáhneš" řekla a koukla na Camerona a on řekl,,Nojono do srdce je to hluboko" a podíval se na mě a políbil mě...,,No fuj! Běžte se cucat někam jinam..." Řekl Dylan,,Jen se kochej ty nebudeš mít nikdy holku!" Prskl smíchy Taylor a všichni se začali smát až na mě a Camerona,,Je nevhodné tohle říkat....Kdybych nechodila s Cameronem šla bych do Dylana " zazubila jsem se a všichni na mě opřeli zrak jako by nic jiného nevnímali,,Díky za upřímnost" řekl Dylan a usmál se....,,No ale moje jsi a taky zůstaneš" ušklébl se Cam....,,Mohl bych a tebou mohl mluvit o Samotě?" Prolomil 30 vteřinové ticho Shawn svým dotazem.Koukla na Camerona a on jen kývl protože jedinému Shawnovi a Nashovi důvěřoval tak aby se s něčím složitým svěřil a tak nechal odpověď na mě a já samozřejmě kývala hlavou o 99%Jako souhlas....Vstali jsme a pak se šli projít začal mluvit,,Vím že mě znáš jen jako TOHO Shawna Mendese ale já tě znám od doby co to bylo 5 a tvému bratru Peterovi 10...." Řekl a mnul si prsty,, Vážně ?" Zeptala jsem se ,,Ano ale chci tě jen varovat" řekl a křupl si prsty....,, Před kým prosím tě?" Řekla jsme ,, Před Mattym" a koukal za sebe... Vždycky když tu měl někdo holku skončila s Mattym v posteli , s holkama to umí dobře" říkal skoro až potichu,,Děkuju za upozornění" kývla jsme a zeptala jsme se ,,Jak vůbec znáš mého..... mrtvého....bratra?" Řekla jsem nejistě a při tom mi zkutátela slza z očí po tváři a Shawn ji utřel....,,Byly jsme kámoši jak hrom ale když mu bylo 18 tak jel z party ještě s nějakým klukem a myslím že se jmenoval Štěpán.....No a on naboural a byly na místě mrtvý ale ty ne! Přežila si to ! Měla si otřesk mozku a vždycky když jsem tam chodil byl tam minimálně 1 až 6 novinářů...." Řekl a objal mě byly jsme pryč poměrně dlouho a tak jsme se vraceli....jen jsme přišli Cameron mě políbil tak dlouze jak to jen šlo a se Shawnem si rozuměli tak jen kývl a odešel poděkoval mi a políbil mě na tvář...Pak Shawn odešel a od Ethana bylo slyšet ,,Shawn klátil Cameronovi holku !" A já se musela začít smát když jsem viděla jak tam skáče jako psychopat a křičí takový nesmysl....Cameron se zamračil a křikl,,To nemůže...Sue miluje mě a ne Shawna...Znali se dříve ale to neznamená že spolu hned spali ne ? A nech toho Sue si užívá se mnou" ale jak to dořekl tak se Shawn rychlostí blesku otočil a vyvalil na mě oči....Div mu nevypadli s důlku ...Jen jsem lehce naznačila že to není pravda a otočil se a šel pryč...Pak volala máma....

Ahoj tady to ukončím ale jak jsem slíbila na začátku tak takový malí spoiler protože budu končit už 30 kapitolou ale jestli nechcete abych knihu ukončila musíte napsat....Sue na konci umře už mám celé všechno vymyšlené teda pokud mě nepřehlasujete....V této kapitole bylo zase víc jak 1000 slov❤️ mám vás ráda a taky děkuju za každý Vote nebo tak něco 😍 miluju vás 🤗 vaše 🍉 Adél 🍉❤️

Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat