Já se dala se Simonem do kupy a byl spolu do listopadu ale hádali jsme se a tak jednou prostě řekl,,Jdu pryč....Už nám to neklape...Hodně štěstí a měj se....V tu chvíli jsem se rozbrečela.....Neměla jsem chuť na nic... Jídlo.... Pití..... Spánek.....Nic......Prostě jen NIC....Takže jsem psala nejlepšímu kamarádovi v USA konkrétně Washington protože teď koncertoval s Magconem a byl to Cameron Dallas....Pro mě jen Cam a udělal by pro mě cokoliv na světě jen aby mě viděl ale poznali jsme se v červenci když tu byl a stali se z nás dobří přátelé a tak mi dal jeho telefonní číslo a já mu dala své.Už na začátku poznal že mám komplikovaný život a to tak že jsme se vůbec poznali....a jak jsme se poznali ? Bylo to celkem jako ve filmu až na to že konec vždy končí dobře....šla jsem do pekárny pro čerstvé rohlíky a housky a jelikož tam chodím pravidelně znají mě tam....Vešla jsem a jelikož tam byl i on ale měl mikinu Uhl mi a dal mi přednost.usmála jsem se na něj a on se usmál čímž odkryl ty krásné bílé zuby....,,Ahoj Sue! Jako obvykle?" Usmál se Harry, který celou pekárnu vede,,Ano Harry ! Jako vždy " úsměv jsem mu opětovala...Chvíli to trvá asi tak 10 minut tak jsem se šla posadit a on ke mě....,, Takže Sue ?" Zeptal se Cam,,Ano a ty ?" ,, Cameron Da-'' nedořekl to a už se sem řítili fanynky a křičeli ,,Camerone !, Milujeme tě ! Jseš nejlepší! Budeš se mnou chodit ?" Atd...A asi 12 se jich dostalo do pekárny a šli přímo k nám a měli rozmazané řasenky ale to nebylo nic neobvyklého ale to oblečení! To byla katastrofa ! Kraťasy až u pasu a crop top jen tak tak pod prsa! Byly hrozně převoňené nějakým playboyem.....,,Omluvte mě dámy ale já přítelkyni mám" řekl a usmál se na mě takovým tím pohledem,, Pomůžeš mi prosím??" A já se usmála na souhlas a začala sahat do kabelky...,,Koho Came ?" Zeptala se jedna fanynka a nadějně se usmála,, tady Sue!" Řekl a zvedl mi bradu 2 prsty a políbil mě a já nebyla pozadu a dala mu ruku na tvář a na rameno.....,,Hmmm" odsekly fanynky a šli ven a začali křičet ,,Máme smůlu našel si nějakou děv*u !" A polovina odešla jen to slyšela....,,jsem Cameron Dallas" a já se usmála,,Díky za záchranu...Jo a líbáš pěkně" řekl a usmál se,,No ty taky nejsi k zahození" řekla jsem a zazubila se a on se zeptal,, Znáš mě ?" A já jen kroutila hlavou a řekla nejistě,,No.... Absolutně netuším kdo nebo co jsi zač ale jsi fajn kámoš" on jen sundal kapuci a já poznala kluka z internetu o kterém mluvila Vienna....,, Panebože ! Já vím kdo si a co si !" A plácla jsem se do čela jako nějaký idiot....,,No vidíš" řekl a usmál se a já zčervenala....,,Mohl by si se podepsat pro mou kamarádku.....Víš ona tě sleduje a mluví i tobě jako o bohu...." Řekla jsem vážně Kamarádku?,,jasně a jak se jmenuje ? " ,,Vienna" odvětila jsem a on kývl a políbil mě na rty....a v tu chvíli tu byl fotograf a vyfotil nás.... A já ho nevnímala....Pak se odtáhl a koukl na fotografa jako tím stylem ,,Si děláš srandu ne ?" A já se musela zasmát...,,jak vůbec věděli ty holky kde tě hledat...?" ,,To vůbec netuším ale....No jasně....Jelikož jsem tu s klukama na turné s Magconem tak jim to určitě řekl Nash..... Můj kamarád...Mám nejvíc fanynek no ale jestli znáš Shawna Mendese což je můj kamarád tak ti řeknu že byl v Magconu taky ale odešel" ,, Omg! Shawn Mendes?'' řekla jsem a on kývl na souhlas....To je nejlepší zpěvák kterého znám ale Cameron Dallas není taky k zahození.....,,Dáš mi tvé číslo? " Zeptala jsem se a najednou mi cinkl mobil.... Messenger a několik upozornění z Facebooku....Psala mi Vienna....
Vienna:
Ty chodíš s Dallasem 😒?
Já:
Proč?
Vienna:😒hmm přeju vám to 😒
ČTEŠ
Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅
Teen FictionMoje příjmení bylo Rydenová ale stalo se to....Jo...Tohle říkala máma když si brala Granta,, Včera,dnes i zítra".... Mého nevlastního otce....Celý můj život se tím změnil... A proč ??? protože když se k nám nastěhoval Grant,musel se k nám nastěhovat...