Volala mi máma že se na me těší vrací se už za měsíc a 3 dny což je super...,,Camerone?" ,,No?" ,,Proč to všechno děláš a pak řekneš že je to jen z kamarádství?" ,, Nevím ale je tam něco i víc než jen kamarádství " odvětil a já se jen dívala....,,Miluju tě Sue" řekl a mě se sevřel žaludek,,Came já....tebe...ale.....No....Taky tě miluju...Ale už delší dobu"......řekla jsem a sedla si mu na klín seděli jsme tam a koukali.....Na prázdné místo....A z ničeho nic řekl,,Sue Ryderová?" ,,Ano Camerone Dallasi?" Odvětila jsem a u toho se usmívala....nečekala jsem to....vytáhl sametovou krabičku a v tom byl prsten.....byl hubený a stříbrný....Měl na hoře diamant...,, Vezmeš si mě?" Řekl a já se rozbrečela....Takže i on mě musel milovat už dříve....,,Camerone Dallasi já nemohu.....Nemohu odmítnout tvou nabídku a proto říkám ANO !" hned jak jsem to dořekla skočila jsem mu do náruče a zahrnoval mě polibkami.....Byly krásné a upřímné..... plné lásky....a ten pocit je k nepopsatelný....Udělal mi žluto-modro-fialovové modřinky na krku a na prsou.....já mu naopak udělala srdíčko na zádech.....(viz.obr.)
Ještě že byl podzim a já mohla nosit triko s šátkem ale tak do měsíce to přejde...Snad.... dělala jsem uraženou protože to byly opravdu viditelné .....,, Nebuď naštvaná.." ,,budu !" Hádali jsme se z legrace (PS.Camovi je 22 a mě už 20 njn čas letí) ,, nebuď nebo ti udělám dítě !" Řekl z legrace,,To bys neudělal?!" Řekla jsem s vítězným tónem,,že ne ?" Řekl jistě a začal mě líbat a později mě začal i svlékat....Začali se milovat a když jsme "byly" řekla jsem,,Ty si to vážně udělal!" ,,A ty si mi nevěřila" řekl s úsměvem ,, Počkat! Ty si to vážně udělal?" Začala jsem trochu zvyšovat hlas,,Jo....Chtěla si to....." Řekl a oba jsme si sedli....,, panebože co když otěhotním!" ,,Tak se o to postaráme " řekl Cam jistě,,A jak to vysvětlím mamce?" ,,To nevím". Zasmála jsem se s ním a já se rozhodla že když se to povede necháme si ho a řekl,,Víš jak je prázdná místnost ?" ,,Jojo vím" ,, uděláme pokojíček?!" Řekli jsme sborově a políbili se...Za necelých 14 jsem měla zpožděné měsíčky a koupila si těhotenský test....Byl pozitivní což bylo trochu PUF! Na mě toho bylo trochu moc tak jsme jeli na gynekologii a vsadili na jistotu....Tam se dozvěděla to co jsem čekala a potvrdilo se to! Byly jsme velmi šťastní ale nechtěli jsme strhávat pozornost a tak jsme to první řekli mamce a ta byla šťastná...Nebyla proti....Když jsem byla ve 4 měsíci....Bříško bylo ještě malé....Šli jsme to říct klukům z Magconu....Psali jsme SMS jestli se můžeme sejít všichni v Magconu v jídelně přišli všichni i Shawn Mendes u kterého jsme to nečekali.... Když všichni seděli Cameron poprosil o ticho a všichni se na nás podívali a já měla prsten a Ethan řekl,, Koukám že jste do toho praštili a budete se brát co ?" Ukázal na prsten a já kývla a řekla,,To také " a kluci začali křičet,,Musíme se opít a co piješ ty Sue a -." ,,Počkejte to není všechno" říkal Cameron a já kývla že to řeknu ale Shawn nadšený nebyl,,Mi se budeme brát ale co nejdříve a to protože bych se pak nevešla do šatů a to protože jsem těhotná...." Odmlčela jsem se a všichni na nás koukali jako kdy jsme je opařili tou nejvíc horkou vodou...,, Těhotná?!" Řekl tiše Shawn a usmál se a šel ke mě a objal mě...,, Peter by na tebe byl hrdý...." Řekl a pogratuloval Cameronovi....pak všichni šli podat ruku jako gratulaci Cameronovi a všichni mě objímali ,,V jakým měsíci jsi?" Křikl Matty,,ve 4" řekla jsem a kluci vyvalili oči ale Cameron byl trochu smutný...bude muset přestat koncertovat ?,,Co se děje?" Řekla jsem ,,Budu muset přestat koncertovat a ta-" políbila ho a řekla,, Nemusíš" usmála jsem se a málem se rozbrečel štěstím a tak jsem se domluvila a za 20 dní už nebudu Rydenová ale Dallasová... Na instagram jsme napsali že se budeme brát a že čekáme miminko ovšem nikdo nevěděl co se stane....
Ahoj tady to ukončím lidi ❣️ děkuju za každý Vote nebo tak něco 😍 miluju vás 🤗 vaše 🍉 Adél 🍉 A chci říct že nakonec neumře protože mi asi 10 lidí psalo ať neumírá ❤️ děkuju za podporu a možná ještě dnes vyjde další kapitola ❤️❤️ mějte se ❤️❤️
ČTEŠ
Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅
Teen FictionMoje příjmení bylo Rydenová ale stalo se to....Jo...Tohle říkala máma když si brala Granta,, Včera,dnes i zítra".... Mého nevlastního otce....Celý můj život se tím změnil... A proč ??? protože když se k nám nastěhoval Grant,musel se k nám nastěhovat...