Přitáhl si mě do objetí a zeptal se,,Co se děje ? Byla to jen ztráta času, To bude dobrý neplač" řekl a pořád mě objímal....Kdo ? On....Ten kluk kterému jsem dala své telefonní číslo....Ani jsem nevěděla jak se jmenuje ale to tel.číslo jsem mu dala protože měl příjemný hlas a byl velmi klidný a nebyl opilý což se stává málokdy...,,On mě zradil....Slíbil že mi to už neudělá ale udělal to zas...A Erik mi řekl že je gay ale líbal se s mou nejlepší kamarádkou" řekla jsem mezi vzlykem...Už mě pálili oči z toho jak brečím a pak doběhl za mnou Erik a Kat ale já ji nechtěla ani vidět....Obejmula jsem ho ....Byl to Max... Úplně se změnil, i barva očí je jiná...Nepoznala jsem ho...,,Pořád pro tebe nic neznamenám ?" Řekl a usmál se a mě došlo že když jsem se hádala s Dannym a řekla že pro mě nic Max neznamená musel mě slyšet,,Promiň Maxi " řekla jsem a zabořila si hlavu do jeho hrudě a dýchala jeho vůni....Miluju tu vůni...A pak mi došlo že je tu pořád Erik s Kat a koukají na mě....,,Promiň Sue...Já",, Přestaň Kataríno!....a neříkej mi tak....Ani ty Eriku....V životě mi neřeknete znova Sue.....Tobě Kataríno....Já ti věřila že to znova neuděláš ale udělala si to.... První můj bratr Danny a pak i kamarád Erik??? A ty Eriku jak si mohl?! První si mě utěšoval když mi Katarína vrazila kudlu do zad a pak se stane to co se mezi náma stalo a pak si mi řekl že si gay ale ne ! Ty si gay a začínáš si s holkama? " Přerušila jsem je všechny křikem....Všichni na mě koukali s vykulenýma očima....I Danny se otočil....,,Jdeme někam Sue?" Zeptal se Max nejistě....,,Jo...Už s nima nechci být ani minutu" vzal mě za ruku a já si sním propletla prsty....Pak mi došlo že je mi lépe a už můžu normálně dýchat....,, Promiň Maxi...Jsi pro mě víc než jsem si myslela.....Byla jsem- a vtom mě přerušil Max svými rty na mýmy a pak se odtáhl...,,Nic neříkej" řekl a usmál se a chtěl něco říct ale já jsem přitiskla svoje rty na ty jeho a začali jsme se líbat....A pak mi došlo že moje city se zbláznili a kdybych mohla zavřela bych je do blázince ale já nemůžu protože si vždy najdou cestu ven....Odlepila jsem se od něj a řekla,,Nic neříkej" a usmála se,,Jdeme na ples?"řekl a podal mi ruku a já ji přijmula ale první jsem si sáhla do kabelky pro zrcátko...Málem jsem se lekla.... Pohled na mě nebyl asi příjemný....Byla jsem bledá měla jsem červené oči a opuchlé a červené tváře.... Do toho jsem měla rozmazanou řasenku...Rychle jsem se upravila a šli jsme....Danny stále seděl na lavičce a vedle něj i Kat s Erikem....Kat s Erikem hladili Dannyho po zádech a pak se zvedli a šli na ples....Já s Maxem jsme tam už byly a já šla na záchody....Umyla si tam šaty a šla zpět...Začala hrát pomalá písnička....
Z pohledu Danyho":
Když se Sue zhroutila na zem a běžela pryč vynadal jsem Ashley a běžel za ní a začal se jí omlouvat a vysvětlovat jí to....Nevěřila mě což mě vzalo a ani nevím proč....Prostě jo....Šel jsem na lavičku a slyšel ten řev na Kat a Erika....Šli za mnou a uklidňovali mě....když Sue s Maxem šli na ples šel jsem taky....Začala hrát pomalá písnička a já viděl něco co mi zlomilo srdce na milión malích, vlastně těch nejmenších kousíčků co ve mě bylo....Max jí líbal a já jen stal až mi tekla jedna neposlušná slza....Jo i kluci brečí...Šel jsem domů a šel rovnou do koupelny...Rodiče zase byly na pracovní cestě....Viděl Žiletku....Vzal jí a udělal 5 řezných ran...Nedělal jsem to poprvé...Jo možná nechápete ale být nejpopulárnější na škole není nic jednoduchého...Byl jsem šikanován.. Byl jsem jako dealer co potřeboval svou drogu...Jako nějaký závislák...Ale ta poslední bolela hodně a nepřestávala krvácet....Naopak...Začala hodně a já cítil horko....Začal jsem se svlékat a vlezl do sprchy a opřel se o studené dlaždičky...A zavírali se mi oční víčka....S těží jsem je otevíral ale když jsem slyšel Suetin hlas věděl jsem že mohu oči zavřít ale to poslední co jsem slyšel je,,Danny...Danny... Halooo... Slyšíš mě.... Prosím....Ne...Řekni něco.... Vydrž prosím...... Prosím..." Slyšel jsem Sue jak brečela a já zavřel oči do temna.... A pak už jen vzpomínal...
první den potkání
,, Ahoj" řekl jsem já a ona ,,Nazdar" a falešně se usmála...
Na plese
,,miluju tě Sue... ,, Nechám si to projít hlavou"
Když o párty upadla
,,Sue slyšíš mě ??" ,,Co se stalo??"
A pak už nic nevím....Jen tma....Z pohledu Sue
Políbil mě Max ale já byla unavená a šla domů slyšela proud vody a tak šla nahoru....Uviděla ho....,,Danny, proboha Danny... Halooo... Slyšíš mě ?? Halooo, Prosím....Ne...Řekni něco.... Vydrž prosím...... Prosím..." Říkala jsem přes hlasitý pláč...a volala sanitku....
!!!Čti info !!!!
Tak tady to ukončím lidi ❣️ děkuju za každý Vote nebo tak něco 😍 miluju vás 🤗 jak myslíte že Danny dopadne? Zemře ? Bude žít? To bude už jen na něm...
Mám na vás jednu prosbu, napište jestli chcete takovýhle ,,pohledy,, od hl.postav..??
ČTEŠ
Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅
Teen FictionMoje příjmení bylo Rydenová ale stalo se to....Jo...Tohle říkala máma když si brala Granta,, Včera,dnes i zítra".... Mého nevlastního otce....Celý můj život se tím změnil... A proč ??? protože když se k nám nastěhoval Grant,musel se k nám nastěhovat...