Pohled Camerona
A stál v nich jeden kluk a mířil si to rovnou ke mě.Docela jsem se trochu bál ale nedal jsem nic znát,,Kdo je Cameron ?!" Ozvalo se a já polkl ale kluci mě v tom nechali a všichni koukli na mě a ten chlap nebo kluk se chystal že mi jednu natáhne a já se nebránil...Nechal jsem ho ale slyšel jsem ránu ale já ji neschytal ...Stál tam Shawn a držel si ruku a ten kluk nos.....,, Proč to děláš ?" Řekl jsem a díval se udiveně ale vděčně,, Protože nechci aby se otci mé "neteře" něco stalo ty blbečku!" ,,Ale to nemusíš...Já si to zasloužím....Neměl jsem Sue podvést...... Ještě k tomu s Ashley....." Řekl a Shawn kývl nad mojí debilitou.....
Pohled Sue:
Objala jsem Kat Ale ona už musela a řekla že Evelyn spí tak ať jsem v klidu a kouknu na cédéčko které tam nechala.....Vzala ho a pustila ale Kat už byla pryč.....Chtěla jsem ji v této chvíli obejmout protože co bylo na cédéčku..... Málem jsem se rozplakala.No vlastně já plakala.....Bylo tam video co nahrála a pak tam byly fotky Camerona a Ashley..... Nechápu proč mi to ukazovala ale byla jsem ji za to vděčná.....,, Milá Sue..... Nevěřila si mi že tě Cameron podvádí ale vzhledem k tomu že mám foťák a pro tebe jsem dělala všechno....Sledovala jsem je ....tady máš důkaz.... Promiň....." A už jeli fotky či záznamy zvuku....Bylo mi to hrozně líto....2 měsíce.....byl se mnou a hrál na mě lásku ale lásku vyznával Ashley....Docela mě to vzalo.....Měla jsem v ruce Evelyn ale jak jsem plakala moje slzy padali na její krásné tváře.....Vzbudila jsem ji a přebalila...Bylo celkem pozdě ...CD jsem dokoukala a šla spát s Evelyn do ložnice ale musela ji dát do postýlky....Večer jsem slyšela dveře a klíče měl Cameron.....Vyšla jsem jen v jeho košili a chtělo se mi plakat když jsem ho viděla.....Měl celý promrzlý tělo a červené oči,,Pr-r-o-m-i-ň j-"
,,V pořádku ale pojď sem" a běžela ze schodů k němu a objala ho....,,Jsi celý promrzlý" brečela jsem ale snažila jsem se to ubránit ale marně ....,,Je mi to líto" řekl a držel mě v objetí tak jak to jen jde.... Šlo vidět že plakal....,,Miluju tě Sue" řekl s brekem a já se rozbrečela ještě víc protože to mi tvrdil pořád....Ale podvedl mě....Taky jsem ho milovala ale také jsem velmi smutná z toho co provedl..... Odpoustím mu?....,,Tak co odpustíš mi?" Slyšela jsem a on mi plakal na ramena a já jen na jeho hruď ale to je tím že jsem malá ....,, Já nevím Camerone..." Zafňukala jsem a on řekl ,,Ale Sue já vím že jsem debil a prostě jsem tě podvedl ale chyběl mi...
Ty víš....." ,,No já vím ale proto si mě nemusel.... Podvádět .....A věř mi že už nechci další dítě." Řekla jsem a usmála se a chtěl něco říct ale Cameron mě zastavil,,Sue já vím že jsem to posral ale prosím .... Prosím .... Odpusť mi....Jestli chceš půjdu dneska spát do Magconu ale prosím věř mi.... Jí jsem nemiloval tak jako tebe a v životě mě s ní neuvidíš ty a ani nikdo jiný" řekl a políbil mě a já mu odpustila....,,Miluju tě Camerone" řekla jsem a objala ho..... Rozplakala jsem se a držela v objetí jeho studené tělo....,,Taky tě miluju Sue" řekl a přitáhl si mě ještě blíže a začal mě líbat na rtech a na krku.....Miluju když mě někdo líbá na krku.....A obzvlášť Cameron.....,,Tak já asi půjdu spát do Magconu" a otočil se ale já ho zastavila a řekla,,Ale kam bys chodil? Můžeš tu být když tu bydlíš" a usmála se a jemu se rozzářily oči...Byly jsme spolu pod dekou a na klíně měli notebook s filmem a já byla stále opřená o jeho tělo.... Tělo které mi tak chybělo.....Celou dobu jsem ho hladila přes hruď.....on mě celou dobu hladil po rameni... ráno jsem slyšela klepání..... Stál tam Shawn a já se na něj dívala jak na obrázek.....Jak by jste reagovali vy kdyby vám na dveře klepal slavný zpěvák a řekl jestli může dál.....já jen kývala a on řekl ,,mohu vidět svou "neteř"? " A usmal se tím jeho krásným úsměvem....,,Jak jako neteř" zeptala jsem se a on řekl ,,já a tvůj bratr jsme byly jako bráchové dokuď neměl tu autonehodu....A nechal ti u mě vzkaz kdyby se něco stalo" řekl a já kývla a převzala papír v obálce a řekl,,Na hoře je Cameron rozvalený tak se nelekni" řekla jsem a on se zasmál.....Šli na horu ale jak jsme otevřeli a Cameron tam stál a..... Zpíval?.....jo Cameron zpíval.....Zpíval Shawnovu písničku Treat you better a usmíval se ale najednou Shawn spustil ,,já to umím lépe." Řekl a mi se začali smát a Shawn se zeptal zda si Evelyn může půjčit a já kývla a šla dolů vařit čaj a kávu....,,Neřekla si že přijde" řekl a já se usmála,,Ani já to nevěděla" a napila se kávy.... Slyšela pláč dítěte a tak vyběhla schody a Chytla kliku a pomalu ji dala dolů ale jak byla klika dole dítě přestalo...Shawn začal zpívat a Evelyn se smála.... Usínala....Usínala mi v ruce a levou rukou ji podpíral hlavičku....měl na ní tetování....Kytaru...Ale zpíval Treat you better a já začala s ním...
,,Treat you better, Then He can" začal a já pokračovala,,Girl like You need a gentleman" a začala se usmívat a a začali oba zpívat....Vtrhl tam Cameron a Evelyn už spinkala....Dal jí do postýlky a šli jsme dolů....Vzala papír a podívala se na Shawna ale řekl že ho nečetl....Byl zalepený tak jsem mu věřila....Byl tam vzkaz od Petera...A z druhé strany od Štěpána....
Na první straně, tedy vzkaz od Péti....
Ahoj Sue.Jestli se mi něco stalo, což asi ano protože jinak by si tento dopis nedostala že? Chci ti říct pár důležitých věcí....
•O tomhle dopisu se musíš zmínit mamce.
•Najdeš mou milovanou ženu....Ano...
•Dáš mi Vaší/naší fotku rodiny na hrob.
• nebudeš plakat když to budeš číst ano?
Tak začneme tím že se o dopisu zmíníš mamce a vzkážeš jí tohle :
Milá maminko....Je mi tě opravdu líto....Přijít o syna je hrozně moc těžké.... Chápu tě...Já zase přišel o matku,sestru a hlavně o milující rodinu...Nikdo nemá právo nosit jméno MÁMA protože máma je jen jedna a tu máme my...Mám tě rád mami..... Jseš jako anděl bez křídel...
Mám tě hrozně rád.....Dívám se jak se raduješ i jak trpíš...Miluju tě mami a mám tě rád tak moc že to nejde vyjádřit číslem ani slovem....V životě na tebe nezapomenu.....
Tak a jdeme dál.... Žena....Jmenuje se Lara Croft a bydlí v ulici street25,osmý dům v levo.Na úctě mám asi 3 miliony že šetření..... Takže 1,5 milionů tobě a druhá část Laře... Čekáme holčičku jménem Emma..... Možná už porodila...To nevím ale vím jedno....Hrozně moc jí miluju.....Chtěl bych vidět mou malou dcerku dělat první krůčky nebo první slovo....Je mi to hrozně líto ale doufám že si našla dobrého může.....Doufám že se vyučila a naše dcera má dobré známky....Sleduju je z nebe každým dnem i nocí...Miluju ji..... Rodičům jsem radši neřekl že mám ženu a dítě....Byla to nehoda ale stalo se....
Jdeme dál a chci aby si mi dala vaší či naší fotku rodiny na hrob...Moc vás Miluju takže by bylo nejlepší mít tam obě....Nebo jednu celou....A teď ta poslední věc.....Doufám že si neplakala má milovaná sestřičko...Mám tě hrozně moc rád a děkuju za všechno co si pro mě udělala...Děkuju i tato že si mě jednou kryla jak jsem přišel z té párty a byl úplně opilí ale ty si mi přinesla prášek i s pitím a oblékla mě do pyžama....Mám že hrozně rád a za všechno VŠECHNO ti děkuju.... Lepší sestru nikdo nemá....NIKDO..... Uskutečni své sny a nikdy se nevzdávej ❤️ Tvůj jediný nejlepší bratr Peťas ❤️Když jsem to četla....Nemohla jsem vynechat slzy...Byly to pravé slova Petera....Mého bratra kterého jsem měla radši než nejlepší kamarádku.....
Z druhé strany byl vzkaz od Štěpána kde stálo něco co mě opravdu zarazilo....Ahoj lidi 💝 nová Kapitola je na světě 😘 Budu moc ráda za každý Vote nebo tak něco 😍 miluju vás 🤗 vaše 🍉 Adél 🍉 jo a ještě tady je 1000 slov 😂 mám vás ráda ❤️ v příštím díle si přečteme co psal Štěpán ❤️
ČTEŠ
Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅
Teen FictionMoje příjmení bylo Rydenová ale stalo se to....Jo...Tohle říkala máma když si brala Granta,, Včera,dnes i zítra".... Mého nevlastního otce....Celý můj život se tím změnil... A proč ??? protože když se k nám nastěhoval Grant,musel se k nám nastěhovat...