Šli jsme na ples a já měla jako doprovod Dannyho, protože Kat šla s Marcusem a Erik měl svůj doprovod... Byla to sestra té nejnamyšlenější holky na škole.O proti její sestře byla Beth fajn její,, Populární,, sestra se jmenuje Ashley a většinou ona stojí za všemi hádkami...Já s Dannym jsme si šli pro punč a šli tancovat... Skoro všichni měli modré šaty a saka... Mé růžové šaty se třpytily pod obrovským množstvím světel , která barevně svítili a blikali...
,, Ahojky Danny" řekl holčičí hlas , který jsem poznala na kilometry daleko ,,Ahoj Ashley" řekl otráveně Danny,,Nazdar Suzan" řekla a v tu chvíli jsem zaťala ruce v pěst....Myslela jsem že ji ty šminky ji z toho obličeje sundám tak jako bych ji dala facku..,,No nazdar Ashley" odvětila jsem až moc ostře...,,Nechceš si jít zatančit? Danny, víš musím ti něco říct" Ashley měla hezké šaty ale ta nenávist k ní byla větší....(šaty viz.obr.),,Ne nechci " řekl až skoro zařval Danny a Ashley se jen usmála dupla si a odešla,, Už jsem si myslela že půjdeš " zasmála jsem se ,,Mám tu tebe ty mi stačíš" řekl a usmál se,,Co tím chceš jako říct?!" Odsekla jsem ,,Že tu mám jen tebe" řekl Danny a ten jeho božský úsměv....No málem se mi podlomila kolena...Začali jsme tančit na pomalou písničku ,která hrála v půli prolomil ticho,, Víš..Kat...Musím ti něco říct...?",,No povídej" řekla jsem nedočkavě,, Víš jak já byl s Kat?" ,,jo vím proč?" Řekla jsem zklamaně,,No já ji nemiluju ale miluju někoho jiného..... Víš...." A přišla ta chvíle které jsem se hodně bála a to že řekne že mě miluje a docela jsem na druhou stranu řekne že jo...Něco mi říkalo,, Prosím řekni to" a na tu druhou stranu to říkalo,,Nic neříkej NIC" takže jsem absolutně nevěděla....A představa že mě miluje kluk, který je nejhezčí z celé školy a můj bratr zároveň byla hrozná...Už jen jak by to brali rodiče...,, Miluju tebe" řekl Danny s mírným úsměvem na rtech....Byly jsme ve škole takže jsme měli přístup do všech pokojů/ tříd jak bylo libo....Ashley měla velký proslov jako vždy,,Jsem ráda že jste přišli a bla bla,bla,bla,bla.....Tak si to tu užijte bla, bla, bla,bla bla..." A všichni jsem ji pak zatleskaly...Když se Danny na mě podíval a čekal na odpověď při tanci řekla jsem ,,Danny já si to musím nechat projít hlavou" měli ještě bratra Baggua , který byl stejně zlý jako jeho sestra Ashley se kterou byly dvojčata ale její sestra Beth byla opravdu andílek oproti nim...Šla jsem si pro punč kde nikdo nebyl a najednou přišel Bagg...,,Ahoj" řekl se zlostí a lhostejností v hlase...,,Ahoj" řekla jsem já naopak s úsměvem,,Tohle bys asi nečekala co ?" Řekl a zasmál se,,Co máš na mysli " zeptala jsem se ,,Pokoj číslo 5 a 8" řekl a odešel.Absolutně jsem ho nepochopila ale hledala jsem Dannyho, Katrin ,Erika a Ashley nebyla k nalezení....Tak jsem se tedy vydala do pokoje číslo 5....Když jsem vešla musela jsem si překrýt ústa a tekly mi slzy proudem..Kdybych věděla to co je za dveřmi nesla bych tam...Byl tam Erik s Kat....Byly svlečený do půli těla a líbali se.....,, Hlavně že si gay viď??!!!" Řvala jsem na Erika přes vzlyky...,,Já ti to vysvětlím Sue" řekl Erik,,Nechci nic vysvětlit...Nic!" A běžela do pokoje číslo 8....Otevřela jsem a zhroutila se v růžových šatech dolů na zem když jsem to uviděla.....Byl tam Danny.....S Ashley a bylo to stejně jako Erik s Katrin....Tak mě to zabolelo...,, Takže mě miluješ!"řekla jsem skoro jsem to zařvala a sesypala na zem ale hned jsem se zvedla a utíkala po schodech dolů ale jak jsem pospíchala tak jsem si šlápla na šaty a padala ale něčí ruce mě chytli do objetí a tekly,,Princezna v nesnázích" a ty krásné hnědé oči byly prostě Wow....ale hned jak jsem slyšela hlas Dannyho,Erika a Kat zvedla jsem se usmála a dala mu papírek do kapsy....Bylo na něm moje telefonní číslo....Běžela jsem ven s třpytivými šaty a měsíční světlo mi svítilo do obličeje....Sedla jsem si v Parku na lavičku a Danny přišel..
sám....Což bylo divný že mě hledali 3 a našel jen jeden ... Měla jsem celý zničený make-up a vlasy byly rozcuchané bolely mě nohy jak jsem běžela na podpatku a mě šaty byly dole špinavé od toho jak jsem ruce měla na tvářích a nedržela si je....Bylo mi opravdu na nic.....V tu chvíli jsem slyšela,,Vyslechni mě Sue" řekl Danny a šlo slyšet že brečel,,Co chceš ?!" Řekla jsem přes vzlyky....,,Vyslechni mě prosím" ,,No dělej nemám celej den" ale pořád mi přes tváře tekly slzy..,,Šel jsem tě najít ale nebyla si k nalezení šel jsem do pokoje číslo 8 a za mnou přišla Ashley a mluvila o šatech a já ji ani nevnímal jen jsem přemýšlel kde si a najednou si svlékla vršek šatů a a mě sako a začala mě líbat a pak si tam vtrhla ty jak si odběhla Slezla ze mně a já ji vynadal o co s snaží že miluju jenom tebe ale neposlouchala mě "...Jo jasně věřím mu no.... Říkal že mě miluje a potom udělá tohle?! Znova jsem se rozbrečela a šla pryč Danny si dal ruce na hlavu a prohrábl si vlasy...
Šla jsem pryč když v tom mi někdo zaťukal na rameno a já se otočila a přitáhl si mě do objetí a zeptal se,,Co se stalo? Byla to jen ztráta času... Neplač"Takže zase nová Kapitola je na světě 😘 Budu moc ráda za každý Vote nebo tak něco 😍 miluju vás 🤗 Kdo myslíte že to byl ? Další kapitola bude možná ještě dnes ale to si rozmyslím
ČTEŠ
Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅
Novela JuvenilMoje příjmení bylo Rydenová ale stalo se to....Jo...Tohle říkala máma když si brala Granta,, Včera,dnes i zítra".... Mého nevlastního otce....Celý můj život se tím změnil... A proč ??? protože když se k nám nastěhoval Grant,musel se k nám nastěhovat...