Osudová chyba...

3.8K 105 0
                                    

Doporučuji poslouchat trochu smutnou píseň.

Když jsme se nasnídali šli si zaběhat.
Když jsme běhali, Tak jsme se občas i zastavili aby jsme se napily.,,Sue?",,Jo?" Odvětila jsem ,,Zahrajem si na babu ?"( Občas se tomu říká i honěná),, Klidně" usmála jsem se a už jsme vyrážela, protože měl Danny babu.Když jsem trochu zpomalila tempo běhu, tak mě dohnal a řekl ,,Už mě to nebaví" a zasmál se.,,Jo mě taky ne už jen z důvodu že utíkat před tebou mi přijde sobecké" zasmáli jsme se oba.Tak jsme zase běhali jen tak...Ale nastala osudová chyba....Když jsme byly u přechodu a rozhlíželi jsme se a nic nejelo a já přeběhla ale najednou se vyřítilo auto a...Danny běžel přes přechod a to auto.....Jelo moc rychle.... Nestihlo zabrzdit...Všichni utekli a řidič ujel....Byla jsem tam jen já a jeho tělo ze kterého tekla krev...Vzala do ruky mobil a volala 155...Když jsme přijeli jel ihned na sál...Měl zlomenou nohu a krev mu tekla z břicha...byl velmi poraněný...Já jen brečela a přemýšlela co řeknu rodičům až jim zavolám co se stalo a zničím jím svatební cestu ... Zavolala jsem jim.
Já:,,Mami?"
,,Ano broučku ? Děje se něco?"
,,jo... Víš...Byly jsme si s Dannym zaběhat ale ( v slzami v očích) srazilo jo auto..."
,,Kde jste teď???"řekla vyděšeně mamka
,,v nemocnici je na sále..." Odvětila jsem s brekem...
,,Jedeme s Grantem domu a zítra jsme doma jo ??" Řekla máma s brekem v očích a klepavím hlasem...
,,jo mami..Dobře ...Buďte opatrní" poslední slova ode mě... zavěsila jsem.
Po 2 hodinách mi doktor řekl že udělal co mohl ale....

Ahoj lidičky ! Po delší době jsem zase dopsala jednu kratší kapitolu !Vím je dost krátká ale příště vám to vynahradím delší kapitolou slibuji ! Vím že jste asi naštvání že jsem to ukončila tady ale nebojte zkusím další kapitolu vydat co nejdříve ❤️ děkuji za každý Hlas či komentář ❣️ děkuju moc za každé přečtení jako vždy 😍

Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat