Život bez ní? Ne díky!

1.1K 43 3
                                    

---------------------15 let poté---------------------
Pohled Camerona
Sue zemřela a mě je 37.Evelyn je už 15 a začala si s jedním klukem ze školy...Moc ho nemám rád ale snažím se....Spousta lidí mi furt píšou že to bude dobrý ale já vím že mi ji nikdo nevrátí...Byla to moje láska....Miloval jsem jí....Už je jistě s jejím bratrem....Opravdu mě mrzelo že poslední důvod k úsměvu jsem byl já....Trochu mě to štvalo ale byl jsem rád.... Každý den ji nosím čerstvé květiny.... nejoblíbenější jsou černé růže...Asi 4X jsem byl navštívit bar s holkama abych zapomněl ale nejde to....Přijdu si že na mě není hrdá....Asi ví že jsem ji podvedl ale....Evelyn je mi líto..... Každý den brečí.... Nevím proč ale jo....Snažím se jí pomoct ale nechce....Asi ji trápí Kluci... Možná šikana....zajedu do školy....Šel jsem spát....Ráno se vzbudil a dělal to co vždycky...Sedl si a promnul si oči...Zvedl se ale Evelyn už byla pryč....Koukl jsem na hodiny a zjistil jsem že je Evelyn venku asi 5 minut tak jsem se oblékl a šel k autu....nastartoval auto a jel ke škole....Zašel za ředitelkou a tam seděli asi 20 minut....Řekla mi že ji zkusí nějak pozorovat a bude ji hlídat....Jel domů a tam přemýšlel....Mohl bych zajít za klukama....Magcon se rozpadl....Už se nestýkáme tak často...Jack si našel přítelkyni a Ethan s Graysonem jsou na dovolené na 5 let.... To je dovolená....Nash je s manželkou a dětmi...o ostatních nevím....Až na Shawna ten teda dokončil koncert....vydal 4 desky a z toho má Sue všechny doma....Zavolal jsem mu,, Shawne?" ,Jo?" Odpověděl trošku naštvaně,,Mohl bys se stavit?" Řekl jsem napjatě,,tak za....20 minut..Pšššt....Jo? Už budu... Končit...Měj se.."řekl rychle a zavěsil...asi tam někoho měl....Začal jsem vařit kafe když v tom se rozrazili dveře a Evelyn ke mě šla a objala mě....Měla hrozně červené oči....Plakala...,,Co se děje zlato ?" Řekl jsem ustaraně a ona se na mě podívala v lítostí v očích,,Jaká byla moje máma?" Řekla mě se začali lesknout oči....,,Dám ti fotky a dopisy co jsme si s tvojí mamkou psali a půjdeš na horu jo? Má přijít Shawn a chci si s ním popovídat...." Řekl jsem a začal hrabat na velkou polici....Byla tam krabice jak kráva.....Vzal ji a podal ji Evelyn...Evelyn se usmála a běžela s krabici na ruce nahoru....
Přišel Shawn a hrozně se usmíval....Došlo mi že v tom telefonu jsem ho vyrušil,, nazdar brácho!" Řekl Shawn a objal mě,,Ahoj" sedli jsme si na gauč a začali si povídat...
Z pohledu Evelyn:
Vzala jsem tátovi krabici z ruky a běžela nahoru....Slyšela jsem smích a tak jsem běžela za strejdou Shawnem...,,Strejdo!" Křikla jsem a vyskočila mi na ruce,,ahoj zlato" řekl a já se usmála,hrozně ho mám ráda...Je to nejlepší strejda....Udělala si čaj a běžela nahoru....Prohrabala celou krabici až jsem se zarazila u jednoho velmi tmavě žlutého papíru....Byl to dopis....Od nějakého Petera a Štěpána....Když jsem ho četla, plakala jsem....Bylo mi ho líto i když jsem ho neznala a nevěděla o koho jde...,, Tvůj bratr Peter ❤️"a já se vzteky zčervenala....,,Proč si mi neřekl že mám pravého strejdu?!" Vyjela jsem na tátu, který tu nebyl a nechal tu vzkaz,,Evelyn je to na rychlo ale jedu na dva týdny do Bulharska takže na sebe dávej pozor a buď opatrná ❤️",No jasně' pomyslela jsem si a bylo mi jasné že jel zase za nějakou kur*ou....Je mi to jasný...Zase....Nojono jako vždycky lednička přeplněná....Ozval se zvonek takže jsem šla otevřít....,,Ahoj můžu dál?" Ozval se krásný a melodický hlas mého milého....,,Danny?!" Vypískla jsem hlasitě a skočila mu do náruče....Chytl mě rukama pod zadkem abych nespadla...Objímala jsem ho asi dvě minuty...Lehli jsme si na gauč a pustili film....Začala jsem usínat když jsem se ale pohla bych ho políbila nebyl tu...,,Asi šel domů" řekla jsem a slyšela jsem hudbu z mého pokoje tak jsem šla opatrně nahoru a pomalu otevřela dveře...Bylo mi špatně....S naší služkou si tam Danny užíval jak dítě vánoce...,,Děláte si prdel?" Zařvala jsem a služka nadskočila a začala si oblíkat sukni a Danny se zvedl a chtěl ke mě jít ale já odsekla...,,Tady jsou dveře!" Řekla jsem ostře...,,Evelyn.... Já..." Odmlčel se...Asi si všiml že mě to nezajímá....Služka se omluvila a pochopila že má padáka...

Ahoj lidi... Dneska kapitola o ničem....Já vím ale nemám moc dobrou náladu a ani mě se moc nechce psát takže pardon ale prostě vám to příště vynahradím vaše 🍉 Adél 🍉❤️ děkuju že jsme 60 v kategorii TEEN FIKCE takže asi chápete....❤️ díky

Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat