Problém na svatbě

5.5K 154 1
                                    

Nadešel čas svatby...Byla jsem moc šťastná když si máma vzala šaty a brečela štěstím. Měla opravdu krásné šaty a Danny měl pěkné sako a já pěkné šaty...maminy šaty byl, přenádherné.Vypadala jako princezna ,,Vypadáš jako princezna mami" řekla jsem ,,Děkuji zlato odvětila máma s milým úsměvem na tváři...,,Víš že budeš 14 dní doma sama s Dannym ale každý den ti budu volat viď? " Zeptala se máma s vážným pohledem na tváři.,,Ano mami vím a o Dannyho se postarám" zasmáli jsme se,,Kdo se o mě.....baví...." Přišel Danny s udiveným pohledem.,,Ale nic " odvětila jsem...,,Moc ti to sluší...." Řekl Danny na mě.Myslim že jsem zrudla až za ušima a mile jsem se usmála,, Děkuji, ty taky nejsi k zahození " zazubila jsem se na něj a máma se začala smát.Když si Grant s mámou řekli své ano, začal svatební tanec a tím že jsem měla dlouhé šaty rozhodně stejně dlouhé jako ty máminy (viz.obr.)

A já tančila s Dannym , když v tom jsme byla nešikovná a šlápla jsem si na ně tak jsem se zatočila ale Danny to zachránil tím že mě podepřel rukou pod pasem a tou druhou mě chytl za ruku jako že mě zatočil a tiše mi zašeptal ,,Víš že jsem tě zachr...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A já tančila s Dannym , když v tom jsme byla nešikovná a šlápla jsem si na ně tak jsem se zatočila ale Danny to zachránil tím že mě podepřel rukou pod pasem a tou druhou mě chytl za ruku jako že mě zatočil a tiše mi zašeptal ,,Víš že jsem tě zachránil před strapnění celé rodiny?" Řekl to tak povíšeně a arogantně a já jen pošeptala,,Jednou ti to vrátím!" A usmála jsem se a tím že mě zatočil jsme upoutali pozornost a tak mě políbil na tvář ale i tak jsem cítila jak mi srdce poskočilo radostí...ještě než rodiče odjeli na Hawaii tak jsem brečela ne štěstím ale smůlou , protože jak jsem si stoupla na šaty tak se roztrhli ale mamka ti zachránila tím že je zkrátila a já ji za to byla vděčná...Odjeli a v tom Danny zavolal taxi a jel nakoupit .Nechal mě doma samotnou i když nevím proč jel nakoupit ale šla jsem se vysprchovat...Chyba číslo 2 ! Ano.... Kdybych věděla co se stane radši si tam ani nevlezu...Když přišel Danny tak jsem ho neslyšela a on klepal ale tím že jsem měla zaplou vodu byla jsem jako hluchá....Vešel a já jen slyšela skřípot dveří pomalu jsem odhrnula závěs a vtom začala pištět....Danny si hned zacpal uši jak jsem začala pištět...,,Vypadni!!!!" Řvala jsem když to on se jen opřel o umyvadlo a díval se jak vypínám vodu... Samozřejmě mě neviděl ale silueta vidět byla... zkřížila jsem ruce na prsou a čekala až odejde ale on tam stál jak tvrdý Ý.,,Co chceš Danny ??" Štěkla jsem ,,Nic jen se kochám tvou postavou za závěsem " zasmál se.,,Už vím co jsem chtěl" spustil ,,Za 15 min. Jsou tu kámoši z Basketballu tak se oblíkni hezky ať mi neděláš ostudu ..." Usmál se a odešel a já vyšla z koupelny a běžela jsem do pokoje jen v ručníku ani jsem nevěděla že už je to 15 minut a že jsou tady....

Další kapitola je tady !!! Zase poněkud dlouhý ale no což už 😂 moc díky za čtení a díky za každý Hlas či komentář ❣️

Co je to milovat? (DOKONČENO) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat