Останнім часом я не бачу нічого окрім роботи перед собою, хоча прекрасно розумію що роблю неправильно, ще трішки і можна буде привозити сюди ліжко тоді й не доведеться їздити додому. Заощадження коштів на транспорт, непогана ідея.
Джейк поводиться дуже дивно, затримується на своїй роботі, не дзвонить і допитує своїми питаннями кожного дня, якщо я повертаюсь пізніше, а я що? Я також йому задаю декілька питань коли він приїжджає додому о третій ночі або взагалі з'являється під ранок із-за чого Джейк гарячкує і без відповіді валиться на ліжко. Я боюсь його втратити тому що я впевнена що це моє перше, справжнє і вірне кохання і тільки разом ми подолаємо всі труднощі, а ще це єдина рідна людина поруч зі мною , тому що моя мама працює за кордоном і ми вже не бачились років зо три точно , а от батько знайшов собі нову паночку коли мені було чотирнадцять і відправився з нею в кругосвітню подорож відтоді від нього ні слуху , ні духу. Моя найкраща подруга дитинства Кетрін переїхала в Канаду пару років тому і тоді я її втратила, втратила ту з якою я провела першу частину життя, всі найщасливіші моменти пов'язані лишень з нею і я за нею сумую не менш ніж за мамою.
Той постраждалий чоловік що у лікарні ще й досі не отямився , я стала заїжджати до нього доволі частенько, особливо коли мені самотньо і просто розмовляти ніби сама з собою, але уявляючи що він мене чує.
Мері часто ходить по клубах, а я віддаю перевагу посидіти в затишній кімнаті і почитати улюблену книгу, тому ми бачимось рідко.21.10 Нью Йорк
Я тільки що покинула лікарню в якій просиділа більш ніж годину. Я не розумію що мене тягне до цієї людини, але я як магнітом туди їжджу щодня, медсестри вже в мене не питаються хто я і до кого іду , в ці моменти я виговорююсь так як не виговорююсь вдома і в душі відчуваю таке полегшення.
По дорозі я вирішила заїхати в клуб де сьогодні по графіку має знаходитись Мері з якою я ніяк не можу знайти часу побачитись. Я припаркувалася поблизу і вийшла з машини як раптом до мене вже хтось почав наближатися і здається з поганими намірами:
- Куди це красунечка поспішає, та ще й сама? Що партнера не знайшла? Тоді ним залюбки стану я.- сказав якийсь хлопчисько не в тверезому стані , а в зубах тримав одну сигарету.
- Не ваше діло куди направляюсь, красунею робить мене лиш образ ( сьогодні на мені було темно синє плаття та підбори) , мені і самій прекрасно.- відповіла чим лагідніше я.
- Ооу які ми незалежні- почав висміювати той і обнімати мене за талію притискаючи до себе. Ну не хоче по доброму, тоді буде по поганому, я розмахнулась зі всієї сили і влучила поганцю кулаком прямо в обличчя на що той жалісно відскочив. Коли я була ще малою то попросила в мами записати мене на уроки самозахисту, та довго вагаючись погодилась і ось уже не вперше вони мені знадобилися в житті.
Я зайшла в клуб, музика дзвеніла в мене у вухах і від неї розколювалась голова, було багатенько людей і я ніяк не змогла розгледіти мою подругу. Трішки поблукавши в приміщенні я здалась і вирішила поїхати додому. Коли я вийшла з клубу з іншого входу то помітила машину Джейка і його самого також , але він обнімав якусь дівчину і раптом її поцілував, трішки придивившись я помітила Мері. Лють і гнів охопили мою душу , я не відчувала нічого тільки холод і навіть краплинки тепла не залишилось. Я знову забігла в клуб і почала пхатись до виходу де стояла машина. Виходжу і тут:
- Ну що ж ти так грубо? Я хотів лишень познайомитись.- промовив той самий якому я спочатку добре вмазала.
- Всі ви однакові, тільки й те робите що гуляєте то направо то наліво.- крикнула ображено у відповідь я.
- Та чого ж ти, ходи сюди.- він схопив мене і намагався цілувати , але я вже зі всієї злості йому добряче поцілила куди потрібно і той аж впав скрутившись.
- Не треба було нариватись- відповіла гордо я і сіла в машину. Я просто блукала містом, за сльозами не було видно дороги. Після тривалої подорожі я заїхала десь у ліс і заснула прямо в машині і мені приснився цікавий сон:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Огорни мене в свої обійми
RomanceОдна ніч що змінить її долю, зазнавши декілька втрат. Ця загадкова людина що поміняє назавжди її життя. Дізнайтесь як прочитавши цю історію.