Сон:
Я катаюсь на гойдалці, щаслива і життєрадісна мене хтось підпихає щоб я не зупинялась , але я не знаю хто і раптом я бачу попереду Джейка з дитячим візочком, біля нього вагітна Мері і кругом них ще декілька дітей різного віку, моя гойдалка рветься і я падаю.....Я підірвалась і не розуміла це сон чи реальність , я тремтіла і плакала ,мені було так страшно втратити Джейка тому що я його безмежно кохаю і не хочу щоб він знайшов собі іншу, а особливо Мері.
Я ще й досі знаходилась у лісі тому завела машину і рушила. Я вирішила покінчити з брехнею і поїхати у лікарню. Тут я розказала усім хто думав що я дівчина постраждалого, що я являюсь просто перехожим і сталось звичайне непорозуміння, тоді я зайшла востаннє у палату і ніжним дотиком торкнулась його руки і побажала цьому чоловікові швидкого одужання, а також всього найкращого на подальше життя не знаючи чує він мене чи ні.
Після всього пережитого я поїхала додому, вже була одинадцята година і Джейка вдома звичайно не було я сіла в коридорі і почала його чекати і непомітно заснула прямо на підлозі.
Відкрились двері. Я раптом прокинулась, на годиннику майже четверта година ранку.
- І де ж ти був всю ніч?- спитала я ніби не знаю.
- Я затримався у друзів, а ти що не спиш?- холодно відповів мій хлопець.
- Цікаво, а подруг там не було?- сердито спитала я.
- Які подруги? Ти що мені не довіряєш?- нервово відповів він.
- Я тобі прекрасно довіряю, але це не значить що ти можеш цим користуватись і цілуватись , а може й більше з Мері.- почала піднімати я голос.
- Ти що за мною слідкуєш? Та яке ти маєш право ти навіть не моя жінка.- крикнув у відповідь Джейк.
- То значить це правда? Ти був з Мері! - вже ледве не плачучи підтвердила я. - А хочеш знати де я була тими вечорами коли ти допитувався? 12 жовтня я проїжджала повз однієї машини що потрапила в ДТП і ніхто навіть не насмілився зупинитись і допомогти, або хоча б викликати швидку ,тому це зробила я і ще б трішки і цей чоловік помер , а я йому врятувала життя. Сталось непорозуміння і мене сприйняли за його дівчину , а я ніяк не наважувалась розказати правду і мені стало жаль його просто залишити там самого, бо мені здається він іноземець і тут його родини не має, адже за весь цей період ніхто так і не довідатися про його стан і не прийшов до нього. Я прекрасно розумію що вчинила неправильно не сказавши одразу правду , але я просто банально боялась твоєї реакції, знаючи що ти у нас ревнивий перчик, а тим паче я боялась тебе втратити. Але тепер я дізналась що ти мені зрадив, та як ти міг?- плачучи розказувала я.
- Я тобі не зраджував , це неправда!- впевнено відповів Джейк.
- А як же той поцілунок що я бачила?- спитала я.
- Це вона мене поцілувала, адже вже давно крутиться біля мене і таким чином думала відіб'є мене у тебе.- запевнив він.
- Вибач мені будь ласка, чому ж я одразу тобі не сказала.- плакала я.
- І ти мені.- промовив Джейк і обійняв мене ніжно притискаючи до себе. У цей момент я відчула себе справді захищеною і коханою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Огорни мене в свої обійми
RomanceОдна ніч що змінить її долю, зазнавши декілька втрат. Ця загадкова людина що поміняє назавжди її життя. Дізнайтесь як прочитавши цю історію.