🌸3.rész🌸

219 16 0
                                    

Másnap a suliba elsőnek értem oda. Mivel unatkoztam, gondoltam átnézem a régi képeimet és videóimat. Véletlenül megnyitottam egy nagyon régi videómat. Ahol éppen énekeltem. Mivel nem volt itt még senki, gondoltam és beindítottam a videót. Ki volt hangosítva. Nagyon kicsi lehettem. Még ovodás. Imádtam abban az időben énekelni. Sőt még a suli első 5 évében titokban énekeltem. De szerencsére nagyon senki se vette észre. De ezt hagyjuk....Mikor az első könycsepp is kicsordult kikapcsoltam a videot és a telefonomat beledoptam a táskámba. Hirtelen valaki elkezdett tapsolni valaki. Megijedtem. Nagyon. Bejött egy új tanár. Úgy tudom Ms. Anabel Megs a neve. De mi csak Bel-nek szólítjuk.
-Szia. Nem akartalak megilyeszteni, de ez a hang...egyszerűen csodálatos. Ki énekelte?-kérdezte és leült mellém. Én kerültem a tekintetét. Ebből megértette.
-Akkor te voltál. Szabadna rákérdeznem, hogy miért nem énekelsz vagy miért nem vagy már az X-factor sztárja?-mondta, mire én elmosolyodtam.
-Igazából, nem akarok erről beszélni.
-Rendben. Majd egyszer elmondod nekem? Majd késöbb..
-Talán.
-Figyu, van egy ötletem, mi lenne ha iskola után megkeresnél és csak nekem énekelnék valami szépet?-kérdezte mosolyogva.
-Rendben.-mondtam és erre belép a suli "ribanca". Utálom őt. Azt hiszi, mindig mindenben jobb, mindenkinél. Pedig...nem. De ezt a témát hanyagoljuk.
-Rendben. Akkor majd iskola után találkozunk.-súgta oda és odament Vanessához. Vanessáról, annyit, hogy nagyon szép hangja van és ő egy "híres" énekes. Ha kedves vagy vele, akkor általában, ő is kedves veled. De végülis én se tettem ellene semmit, mégis sokszor bánt stb. De hagyjuk...nem szeretek erről beszélni. Miután mindenki megérkezett elkezdtük az órát.
-Sziasztok, srácok. Aki nemtudná, én Anabel vagyok, de hívjatok Bel-nek. Én foglak titeket tanítani. Kezdjük is. Aki nem szeretne énekelni, az üljön azokra a székekre-mutatott egy csomo székhez. Én megindultam felé, de ekkor a sulirádióban beindítottak egy zeneszámot. Ez az én zeném. Miután véget ért a zene, bemondták a nevem. Mindenki rám nézett, de én kifutottam a lány WC-be és sírtam. Nagyon fáj minden. Ekkor, valaki kopogott....

Zene a mindenem...Where stories live. Discover now