🌸10.rész🌸

177 12 0
                                    

-Tom...én megyek.-mondtam
-De úgy tudtam felhagytál az énekléssel.
-De ha nem lépek közbe nem fogunk tovább jutni!
-Jólvan. Mit fogsz énekelni?
-Inkább mit énekelünk...-mondtam majd gúnyosan mosolyogtam.
-Gitár és alap?
-jaja
-Adom-mondta majd felmentünk a színpadra. Tom kapott egy gitárt és egy mikrofont. Leadta az alapot.
-Köszöntsük a színpadom az Arlo gimi csapatát.-mondta kinn az ember, majd elkezdtek tapsolni az emberek. Tom kiment és elkezdett játszani. Én jöttem. Még nem voltam kinn, hanem úgy sétáltam be. A szívem zakatolt. Elkezdtem énekelni. Felemelő érzés volt.

Ezt a dalt énekeltük(☝️) Furcsa volt újra színpadon állni. De Tom-al jól szórakoztunk. Néha idiótaságokat csináltunk, amin röhögtünk. Nem mertem a közönséget nézni annyira. Inkább Tom-ot néztem. Vagy oldalra az emberekre. A dal vége felé, megérkeztek az előadók is. Az igaziak. Nem nagyon voltak oda értem, de Camilla, meg Bel és Brian azért próbált egy-egy mosollyal bíztatni. John képét nemtudtam leolvasni, ami fájt. Vanessa toprzékolt, meg üvöltözött, hogy miért az érthető volt.
-Nagy tapsot, az Arlo giminek!-mondta, majd mindenki elkezdett tapsolni. Mi lementünk és direkt a másik oldalra.
Miután lementünk a színpadról és hátra mentünk, a tanárok odajöttek és kérdezősködtek, de legfőképpen, megdicsértek minket. Mi Tommal mosolyogtunk, mint egy tök. Miután elmentek egymás felé fordultunk és elkezdtünk röhögni. Jó velük lenni, de kell a szünet. Utána odajöttek hozzánk a többiek. Camilla egyenesen a nyakamba ugrott.
-Nagyon jóóóóóóóóóóó voltál. Köszi, hogy nem hagytál minket kiesni a versenyből.-mondta majd megint meöleltük egymást. Utána idejött Brian.
-Ügyes voltál, csajszi.-mondta majd ő is megölelt. Hirtelen felkapott a derekamnál a körbe fordult. Én ezen csak nevettem.
-Figyu, tudnod kell valamit.-mondta Cami
-Gyorsan mondjátok, mert kezdek félni.-mondtam
-Mi...mi Briannal együtt vagyunk.-mondta Cami.
-Miiii?? Tényleg??? De örülök nektek!!-mondtam majd mindketten a nyakamba ugrottak. Egymáshoz illenek. Aztán megjelent Vanessa.
-Te...te kis csitri! Hogy merészeled elvenni a szerepem?-mondta, majd elkezdett felém jönni. Brian meg Cami elém álltak és intettek, hogy menjek és ők elintézik.
-Vanessa...ne csináld. Ha ő nem lenne..-kezdte Brian.
-Ha ő nem lenne...ha ő nem lenne...mindig csak ő, ő és ő...ő tönkre tett mindent! Ezért meg fizet majd!
-Vanessa, ha bántani mered őt, elmondjuk a kis titkodat-kezdte Cami.
-Milyen titkomat?-játszotta Vanessa a hülyét. Ebből rájöttem, hogy hazudik. Történt itt valami, amiről nem tudok.
Kikászálodtam a barátaim mögül és Vanessa elé álltam.
-Na megjelen a kis csitri. A kis barátaid mögé kell bújnod?
-Nem...de nem akartam hogy azt hidd jobb vagyok nálad. Te mindenben tökéltes vagy, de ha valaki jobb nálad azt nem birod bevallani...de tudod mit? Te lehetsz a legjobb...mert ugyanis én többé nem fogok énekelni. Ezt akartad elérni? Hogy te legyél a legjobb?-könnybe lábadt a szemem- Hát tessék. Te lehetsz a legjobb.-mondtam majd kifutottam a színpadról. Futottam, futottam, míg egy kis tót meg nem láttam. Leültem a padra érd sírtam...míg valaki meg nem érintette a vállam...

Zene a mindenem...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant