Aki bejött, az az énektanár, Bel volt.
-Szia. Mi a baj? Hiszen olyan szép hangod van...-kérdezte, majd leült mellém és adott egy zsebkendőt.
-Nem az a baj, hanem....mind1...hagyjuk...nem szeretnék erről beszélni.-mondtam, majd megtöröltem a zsepivel a szemem.
-Na.Ha nem mondod el nemtudok segíteni rajtad.
Nem válaszoltam, csak felálltam.
-Hazaszeretnék menni...-mondtam.
-Rendben. Felhívjam anyukádat?-
-Nem kell. Ja, és köszönöm.
-Szivesen. De figyelj, ha valami bajod van, vagy valami bánt, és ha elakarod mondani, nyugodtan jöhetsz hozzám is.-mondta, majd visszaindult a többiekhez.
-Ja, és délután kérlek gyere el a Dack kávézóba.-mondta majd visszament.Így hazamentem. Camilla átküldte a házikat meg a tanulni valókat, így gyorsan megirtam és megtanultam. Délután 4 óra volt, amikor elkezdett csörögni a telefonom. Ismertlen szám volt. Hagytam, had csörögjön. Miután vége lett, megint felhívott. Gondoltam felveszem.
-Haló?
-Szia. John vagyok. Gondoltam, megkérdezem, miért siettél el úgy az iskolából...
-Nem tartozom neked magyarázattal.-mondtam és éppen, leakartam rakni a telefont, de megszólalt.
-Gyönyörű hangod van.-mondta. Meglepődtem. Valaki azt mondta nekem, hogy jó hangom van?...Biztos csak képzelődök. A szüleimen kívül, ja és Bel-en kívül még senki se mondott nekem ilyet. Főleg, nem egy srác. Annyira elkalandoztam, hogy meg se szólaltam.Mikor egy hang visszarántott.
-Hahó. Ott vagy? Kezd egy kicsit...
-Ja, ja, ja, ja, ja, ja még itt vagyok, de nem sokáig. Mennem kellene. Úgyhogy szia.
-Oké, szia.
-Ja, és köszi.-mondtam, majd gyorsan leraktam. 1 óra múlva kaptam egy üzenetet. Bel volt az. Kérte, hogy menjek le a Dack kávézóba. Gyorsan irtam egy okot. Elköszöntem a szüleimtől és elindultam. Mikor odaértem, megláttam Belt ahogyan Vanessával, meg a bandája. Láttam, hogy milyen jól szórakoznak. Arra is gondoltam, hogy én ilyen mókában, soha nem fogok részesülni. Gondoltam, inkább nem zavarom meg őket és hazamegyek, de Bel meglátott. Én elkezdtem haza fele futni, de halottam, hogy Bel utánam kiált. Megálltam és hátrafordultam. Intett hogy jöjjek vissza. Megráztam a fejem. Elkezdtett felém sétálni, mire én haza futottam. Becsaptam az ajtót, bementem a szobámba. Anyukám bejött, mivel egyedül akartam lenni, megkértem, hogy had legyek egyedül. Befeküdtem az ágyamba, majd elaludtam.
VOUS LISEZ
Zene a mindenem...
Roman pour AdolescentsAmy egy olyan lány, akit a volt szerelme és volt legjobb barátnője átverte és megszégyenítette egy előadása közben. Azóta soha nem állt ki énekelni, nem bízott meg senkiben, bezárkózott. A mai napig... jött egy új diák, aki talán a következő nagy sz...