Mikor felkeltem, ott álltak körbe a barátaim. Vagyis Cami, Brian, Tom, Barb és nagy meglepetésemre Fran is.
-Reggelt. Minden oké?-kérdeztem.
-Nem.-Vágta rá Cami.
-John-ról lenne szó.-kezdte Fran.
-Nem könnyű nekünk és neked sem.-folytatta Barb.
-De ne ítéld el ezért John.-folytatta tovább Tom.
-Vanessa szerelmes Johnba.-bölte ki végül Brian.
-Ehhe...Ezt tisztáznunk kell...MIIIII?-jutott el végre az agyamig, hogy Vanessa szerelmes Johnba....MIIIII???
-Mondtam, hogy tömjük be a száját...-kezdte Tom.
-Naaaa...-mondtam, majd fogtam egy párnát és a fejére céloztam. Felkészülés, Célzás és Lő!!! Teli találat!!-mondtam magamban.
-Amúgyis együtt vagyok Johnnal, szóval..mind1-mondtam büszkén, mire a többiek kifaggatak.
1 óra múlva sikerült elszabadulnom. Lementünk és megreggeliztünk, aztán összepakoltunk és mentünk is a vonatra. Úgy ültünk, hogy: Én meg John, szembe velünk, Cami és Brian és Alex (Brian barátja). Mellettünk Fran és vele szembe pedig Barb és Tom.
Egyszercsak John elkezdett énekelni. Angel With a Shotung-ot énekelte. A második kedvenc számom. Az elsőnek senki se tudja a szövegét. Aztán csatlakozott Cami, Brian, Alex, Tom, Barb és Fran. Én egy kicsit még vacakoltam, de amikor John átölelte a vállam és rám nézett én is elkezdtem. Kb. a refrénnél léptem be. Az egészt utat végig énekeltük, amíg a reptérre nem értünk. A repülön én Cami mellett ültem. Mikor Cami elment vizért nagy meglepetésemre Alex ült mellém.-Szia. Alex vagyok.-nyújtotta a kezét.
-Szia. Én Amy.-mondtam és valamiért mosolyogtam közbe.
-Csak azért jöttem, hogy gratuláljak.
-Miért kéne gratulálnod?
-A verseny. Elsők lettünk. Nem is tudtad?
-Öööööö...várj...Miiiiii???-kaptam észhez kocsit nehezen.
-Elsők lettünk neked meg Tomnak köszönhetően.-mondta majd felröhögtünk.
-Ja, jó tudni. Amúgy...mi van Vanessával?-kérdeztem. Cami mesélte, hogy kirúgták a bandából.
-Jah, hát....ki vam borulva. Amúgy...arra gondoltunk, hogy te lehetnél a fő énekes.
-Komolyan? Én? Jó vicc..-röhögtem fel.
-Hát nem vicc...
-Nagyon köszönöm.-mosolyogtam, mint a tejbetök. -Viszont kérhetnék 1-2 szívességet?
-Attól függ.
-Szeretném, ha bevennétek Tomot meg Frant a bandába.
-Úgy tudtam rosszba vagytok?
-Voltunk. Már megbeszéltük a dolgokat.
-Ezt még a többiekkel meg kell beszélnem.-mondta majd visszaindult Brianhoz. Ekkor idejött John.
-Te meg mit keresel a helyemen?-kérdezte Alex halkan, de mi meghalottuk és hátrafordultunk és megláttuk ahogy Cami alszik Brianon. Johnnal egymásra néztünk és felröhögtünk. Előre fordultunk. Én John vállára hajtottam a fejem. Ő pedig az enyémnek támasztotta meg a fejét.
-Mit beszéltetek?-kérdezte gyanakvóan John.
-Semmi különöset.
-Akkor oké.-mondta, majd előhúzott egy zenelejátszót.
Beraktuk a fülünkbe a fülhallgatót, majd John megfogta a kezem. Olyan furcsa ez az érzés. Már rég éreztem hasonlót. Ez az érzés sokkal erősebb mint a másik volt. De nagyon jó érzés volt. Az út többi részére nem emlékszem, mert elaludtam...
YOU ARE READING
Zene a mindenem...
Teen FictionAmy egy olyan lány, akit a volt szerelme és volt legjobb barátnője átverte és megszégyenítette egy előadása közben. Azóta soha nem állt ki énekelni, nem bízott meg senkiben, bezárkózott. A mai napig... jött egy új diák, aki talán a következő nagy sz...