A parkban ott volt John. Volt egy asztal két fő részére. Vacsorázni hívott tulajdonképpen. Nagy nehezen odamentem, mivel az én kedves Franom magassarkút adott, amiben nemtudok menni. Mind1. Legalább röhögük egy jót az eltanyálásaimon.
Mikor meglátott megfordult és a szemével végigmért. Az arcán meglepődést lehetne leolvasni.-Szia. De szexin nézel ki.-húzta mosolyra a száját.
-Ne lepődj meg. Tudok néha kiöltözni is. Vagyis inkább kiöltöztetnek, de mind1.-mondtam majd mindketten elröhögtük magunkat.
-Többször öltözhetnél így. Nagyon csinos vagy.-mondta, majd éreztem, hogy elpirulok.
-Ne szokj hozzá! És különben sem az én ötletem volt. Választottam volna a farmert.-motyogtam az utolsó mondatot.
-Ö, miben?-kérdezett vissza.
-Semmi, semmi.-Tereltem a témát.
-Kérdezhetek valamit?
-Attól függ...
-Amikor Vanessának mondtál...igaz? Nem fogsz többé énekelni?-kérdezte nagyon komolyan.
-Igaz.-vágtam rá.
-Figyelj, lesznek mindig olyan emberek, akik azt akarják, hogy ne csináld. De ezeken túl kell lépni, mert vannak olyanok, akik nagyon is szeretik hallgatni a hangodat. Ne hátrálj meg egy ilyentől.-mondta biztatóan. Én csak bólintottam és a szemébe néztem.
-Gyere velem.-fogta meg a kezem.
Éreztem ahogyan erősen dodogni kezdett a szívem. Egy kis séta után egy csodás réthez értünk ahol nárciszok voltak. Éppen naplemente volt.
(Így nézett ki:👇👇👇👇👇👇👇👇)Leültem a fűbe, majd John is csatlakozott.
-Figyu, tudnod kell valamit..-kezdte.
-Mond.-kezdtem majd közelebb jött hozzám. Már csak pár centi volt köztünk.
-Amikor idjöttem, az volt a célom, hogy egy titokzatos srác maradok. Elérhetetlen. De ez megváltozott. Tudod miért?-nézett mélyen a szemembe. Én erre csak megcsóváltam a fejem.
-Azért, mert első látásra beléd szerettem.-mondta ki. Majd felém hajolt és uramisten!!!! Megcsókolt!!!!Te jó égy!!! Puhán csókolt. Egyre hevesebben kezdtünk csókolózni, majd hirtelen felborultunk oldalra. Ezen csak nevettünk. Felültünk és éreztem, hogy tisztára bepirultam. Végül még egy órát töltöttünk ott és megbeszéltünk, hogy a mai naptól együtt fogunk járni. Mikor visszamentem nemtudtam másra gondolni, csak Johnra és arra hogy nagyon fáradt vagyok. Úgyhogy lefeküdtem aludni.
YOU ARE READING
Zene a mindenem...
Teen FictionAmy egy olyan lány, akit a volt szerelme és volt legjobb barátnője átverte és megszégyenítette egy előadása közben. Azóta soha nem állt ki énekelni, nem bízott meg senkiben, bezárkózott. A mai napig... jött egy új diák, aki talán a következő nagy sz...