🌸15.rész🌸

130 14 1
                                    

Alig pár részt terveztem a végéig, az lenne a kérdésem, hogy legyen második évad, mondjuk egy másik ember szemszögéből?

Hirtelen belépett Vanessa. Mit keres itt? Nem úgy volt, hogy kirúgták vagy mi?

-Na, végre megjött az utolsó tag.-szólalt meg Bella.

-Hogy mi? Én bárkivel szivesen dolgozok együtt, de ezzel a hárpiával nem.-mondtam.

-Kicsim, adjunk neki még egy esélyt. Nélküle nem lenne esélyünk.-mondta John.

-Hah...hát....ha már őt akkor, ha hajlandó lesz bocsánatot kérni, akkor hajlandó vagyok vele együtt dolgozni....de addig is rám ne számítsatok.-mondtam, majd kikerülve Vanessát elfutottam. De nem jöttek.

Gyors hazafutottam, ahol anyuékba botlottam bele. Elmagyaráztam nekik mi a helyzet és megvigasztaltak....vagyis próbáltak. Mondták, hogy menjek ki a tóhoz és pihenjek le egy kicskikét.

Szóval kimentek a tóhoz, ahol azonnal megnyugodtam. Nem is tudom, de valahogy olyan megnyugtató az a hely. És akkor valaki megfogta a vállam. Franceska volt az.

-Gondoltam, hogy itt leszel.-mondta majd leült mellém. Nem tudtam nem felnevetni.

-Mégis miért....hiszen ő...tudod.-kezdtem

-Nem, Amy, nemtudom.-mondta- Ki kell mondanod amit gondolsz, mert nem lehetek mindig melletted, hogy segítsek.-mondta. Igaz. Fran- Amy 1-0

-De, miért?-kérdeztem.

-Ugye tudod, hogy én most végzős vagyok?-kérdezte.

-Ahha.-mondtam

-És én jó messzire megyek továbbtanulni.-mondta, mire bekönnyeztem.

-Hova?

-Párizsba.

-De hiszen ez fantaztikus, nem?-kérdeztem a könnyeimmel küszködve. El sem hiszem, hogy itt tud mindent hagyni, ami fontos neki.

-Tudod, hogy soha sem birtam egy helyen lenni, több ideig.-mondta.

-Élvezzük ki ezt az utolsó évet.-mondtam

-Hát....ha tudnák mik vannak a nyári bakancs listámon.-mondta, majd mind a ketten felnevettünk.

-Hé!-kiabált valaki.....jajj nekem...

-Vanessa?-kérdeztem.

-Igen. Tudod beszéltünk kicsit Johnnal. Vagyis leüvöltötte a fejem, de mind1.-mondta mire felnevettünk,-Tudod, rájöttem, hogy hülyén viselkedtem....Bocsánatot szeretnék kérni. -mondta.

-Elfogadom....és szeretnék én is bocsánatot kérni, hogy hülyén viselkedtem.-mondtam.

-Semmi baj. Próba?

-Ahha. Fran jösz?-kérdeztem.

-Ahha.

Szóval így elindultunk a próba terem fele. Mire odaértünk már dal választás volt, mert azt mondták, hogy híres együttesnek a dalához kell videó klippet készíteni. Ráadásul más nyelven éneklő bandából kell választani.....Hurraaaaa!!!! És ekkor eszembe jutott....

Zene a mindenem...Where stories live. Discover now