Aki megveregette a vállam, az John volt.
-Szia.Nagyon jó voltál a színpadon.-mondta-Ó, köszi. Kedves. Kérdezhetek valamit?
-Ahha.
-Hol voltál?-böktem ki.
-Mikor?
-Az előadás után. Nem láttalak. Eltűntél.
-Hát, tudod, csak elintéztem egy-két dolgot.-mondta
-Megtudhatom, mik azok a dolgok?
-Ha elfogadsz tőlem egy vacsorát..-mondta, majd közelebb csúszott a padon. Most randira hívott??
-Randi?-kérdeztem
-Annak is veheted.-akkor annak veszem. De ezt nem mondtam ki hangosan.
-Hmmm...még át kell gondolnom...-tettem a gondolkodást.
-Nya. Létsziiiii.-játszotta Camit.
-Jólvan, de ez nem áll jól neked, csak szólok.-röhögtem magam.
Megbeszéltük, hogy 7-re jöjjek ide vissza. Elmentem gyors Camihoz. Ott volt Brian is. Éppen csókolóztak. Nem akartam megzavarni, ezt a meghitt pillanatot, ezért Franceskához fordultam tanácsért. Tudom, hogy nem annyira vagyunk jóban, de azért ő is tud 1-2 dolgot.
-Fraaaaaaamceeeeeeskaaaaaa.-üvöltöttem a szobába.
-Itt vagyok, nem kell üvöltözni. Mi történt.-tény, hogy Franceska, megérzi, ha valami történt.
-Hááááááát...emlékszel John-ra?-mondtam, majd lehuppamtam az ágyara.
-Emlékszem. A kis barátocskád, akibe azt hiszed bele vagy zúgva. Hogy is felejthetném el?-röhögött Fran.
-Elhivott asszem egy randira.-böktem ki. Tátott szájjal csodálkozott.
-Hogy mi? Te jó ég! És így akarsz menni? Te nem vagy normális. Még neki se álltunk a készülődésnek! Ha most nem kezdjük el, nem fogsz odaérnk.-Te jó ég! Lehet, hogy nem Frant kellett volna választanom. Most már mind1.
-Kész is vagyunk. Csodálatosan nézel ki.-Mondta Fran.
Belenéztem a tükörbe és ezt láttam:
-Fran...ez...ez furcsa...jól néz ki, de rajtam? Nem lehetne valami mást?-próbálkoztam.
-Oké. De az puccosabb.
-Csak ne szexit...attól kiráz a hideg..
-Jó,jó.-mondta szemét forgatva Fran.-Ez jó?-húzott ki a szekrényből egy rózsaszín egyberuhát, amit ünnepekre lehetne horndani.
-Ez...csodás.-mondtam, majd felvettem.
(Így nézett ki a ruha☝️☝️☝️☝️☝️☝️)
-Csodásan áll.-könnyezett Franceska.
Hirtelen valaki berontott a szobánkba. Camilla volt az. Amint végig nézett rajtam, az arcán valami megváltozott.
-Mi ez a ruha?-kérdezte Cami.
-Az úgy volt...-kezdtem, de Fran közbe szólt.
-John elhívta randira.-fejezte be a mondatom.
-Ez...csodáááás.-ugrándozott.-De miért nem nekem mondtad el először. Egy kicsit bántó.-mondta majd lebigyesztette az ajkait.
-Mielött válaszolni mersz ülj le abba a székbe és ne mozogj.-mondta Fran. Leültem a székre.
-Muszály?
-Muszály.-válaszolt Fran.
-Najó, Cami, megkerestelek, de éppen Briannal csókolóztatok és nem akartam megzavarni a meghitt pillanatot. És mivel Fran ért a divathoz ezért ő a legjobb ember a felkészítéshez.-mondtam
-De nekem is elmondtad volna?-nézett bociszemekkel Cami.
-Hát persze.-mondtam.
-Na elég a dumából. Nézd meg a....
-Nagymester alkotását.-fejeztem be.
-Ennyit mondogatom?
-Neeeeem...dehogyiiiiiiiis.-hazudtam.
-Ez sértő.-mondta
-Tudom.-vigyorogtam.
Odaléptem a tükörhöz és megnéztem. Nem bonyolult, de nem is vészes. Pont az én stílusom.
-Köszi, Fran. Jó lennél stylistnak.
-Tudom és szivesen.-majd megöleltük egymást. Cami adott pár tippet az úton. Mikot beléptem a parkba...
VOUS LISEZ
Zene a mindenem...
Roman pour AdolescentsAmy egy olyan lány, akit a volt szerelme és volt legjobb barátnője átverte és megszégyenítette egy előadása közben. Azóta soha nem állt ki énekelni, nem bízott meg senkiben, bezárkózott. A mai napig... jött egy új diák, aki talán a következő nagy sz...