🌸5.rész🌸

201 16 0
                                    

Másnap az iskolába beérve Brianba ütköztem. Ő a suli legmenőbb sráca.
-Bocsi, nem akartam, sajnálom.-mondtam majd elsétáltam. De egy kéz visszarántott.
-Figyu, semmi baj. Kérdezhetek valamit?
-Attól függ, hogy mit...
-Miért szaladtál el tegnap?
-Csak.-mondtam, majd elmentem. Nem akarok erre a kérdésre válaszolni. Bementem és leültem a tanterembe. Ma az első óránk osztályfőnöki óra volt. Megtudtuk, hogy az iskola pályázott egy zenei táborba. Az iskolánk sikeresen bejutott. És akik felléptek az a mi osztályunknak a bandája volt. A következő kör az New Yorkban lenne. Ezért elmegy az egész osztály New Yorkba, támogatni, segíteni a bandát. Mindenki nagyon örült neki. Kivétel én. Mint mindig. Hétfőn reggel 6-kor indul a vonat. Még egy csomó dolgot akart volna mondani az osztályfőnök, de kicsengettek. A következő óra, rajz volt Mr. Tuck-el. A mai napban ezt vártam a legjobban. És végre be is csengettek.
-Sziasztok.
-Jónapot kívánunk.-álltunk fel és mondtuk egyszerre.
-A mai feladat, hogy a legnagyobb félelmeiteket  megalkossátok, vagy lerajzoljátok. Tudom, hogy nem szoktam ilyet csinálni, de ez jegyre megy.Sok sikert.
-És aki nem fél semmitől?-kérdezte Vanessa.
-Mindenkinek vannak félelmei. Csak be kell ismernetek.
-De, akinek tényleg nincs?-szólalt fel John.
-Mindenkinek vannak.-mondta majd mindenki neki kezdett. Én inkább rajzoltam. Nemtudtam hogyan rajzoljam le a félelmeimet, ezért a lapot lefestettem feketére és ilyen ember szemeket rajzoltam rá. Ilyesztő. Nagyon. Csöngetés előtt 10 perces kész voltam és nemtudom, hogy pontosan mit is csináljak. Gondoltam szólok Mr. Tuck-nak, hogy kész vagyok, de Vanessa meglátta, hogy felakarom tenni a kezem, ezért oda szólította a tanárt. A tanár megdicsérte a munkáját.
-Nagyon jó munka, Vanessa. Tisztán látni mindent. A többiek munkáját is kérem ide.-mindenki kivitte a munkáját.
-Adok, nektek egy kis házifeladatot-mondta mr. Tuck
-Neeeee.-mondták a többiek.
-De. Közösen kell megtervezniük egy házat. Olyan álomházat. De nem rajzban, hanem egy makettet kell készíteniük. Mindenképp, minimum 2 főnek kell együtt dolgoznia. Maximum 4-en lehetnek egy csapatban. 2 hét múlva szeretném, ha készen lenne. -mondta, majd kicsengettek és elment.
-Na ki tutkora biztos 5-t?-Kérdezte Vanessa. Erre mindenki feltette a kezét, kivéve Camilla és John. Ja, igen, Camillával minden szünetben dumáltunk. Úgy érzem lett egy barátnőm, aki tényleg szeretne megismerni. Lehet, hogy adok neki egy esélyt.
-Akkor: Brian, Alex, Marie.-Marie-ről annyit tudok, hogy ő is az osztálytársam és ő az egyik baratánője Vanessának. Odajött hozzám először Canilla.
-Sziaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Leszünk csapattársak?
-Felőlem.
-Szupppiiiiiiuuu-mondta, majd John is megjött.
-Sziasztok. Lehetnék én is a csapat tagja?-kérdezte és rám kacsintott. Nem tudom, hogy miért, de Camilla nem annyira örült ennek, de végül egy kis vita meg érvelések után, beleegyezett.
-akkor mikor legyen tali?-kérdezte Camilla.
-mondjuk holnap, nálunk?-Mondta John.
-Rendben.-mondtuk egyszerre Franceskával. hirtelen kiabálást hallottunk a folyosóról. Vanessa és Brian hangja volt. Kimentünk a folyosóra és láttuk, ahogyan Vanessa vitatkozik Brian-el.
-Mégis, hogy merészeled?-üvöltötte Vanessa.
-Képzeld, elegem van belőled. Mindig te mondod meg, hogy mit hogyan csináljunk. Egszerűen elegem van. És kilépek a csapatból.-mondta, majd kiviharzott az udvarra.
-Akkor szakítottunk. Érted?-üvöltötte utána Vanessa és bement a lány mosdóba. Gondolom sírni. Ezután nemtudom, hogy mi történt, mert megsajnáltam Brian-t és utána mentem...

Zene a mindenem...Where stories live. Discover now