Akgül Aslan
(Saçının biraz daha uzun olduğunu düşünün)
17 yaşında Konyalı. Ali Aslan'nın tek kızı. Üç kardeşler
Ortancı kişi bir abisi ve bir kardeşi var. Ailedeki nerdeyse tüm erkekler mafyadır. Hem anne hemde baba tarafı mafya ve saygi deger ailelerdendir. Anne tarafı Trabzonlu, baba tarafı Konyalı. En çok babasına düşkündür. Babasının her dedigini yapar çünkü babasının onun iyiliği için istediğini bilir.
Babası üç kardeşler. Babası en büyüktür. Hepsi erkek olduğu için ailedeki en büyük kızdır. Fanatik Cimbomludur. Medine kadar olmasada maç yapar. Medine büyük amcasının kızı ve Akgül'ün en yakın arkadaşı. Aralarında hiç gizli bir şey kalmaz.Medine Aslan
17 yaşında Konyalı. Turan Aslan'ın tek kızı. İki kardeşler bir tane abisi var. Annesi ve babası Konyalı. Akgül' den sonra ailedeki en büyük kızdır. Akgülle aralarında beş ay ver. Fanatik Cimbonlu. Çok iyi maç oynar ve izler. Sesi de çok güzeldir. Şarkı söylemeyi çok sever. Medyadaki Medine.
Ahmet Arda Aslan
23 yaşında Konyalı. Hem mafya hemde inşaat mühendisi. Üç kardeşler. En büyükleri bir kız kardeşi ve bir erkek kardeşi var. En büyük torun. Fanatik Cimbonlu nerdeyse maçlarının hiç birini kaçırmak. İki hafta sonra nişanı var.
Derya Ateş
22 yaşında Konyalı. İki kardeşler en büyük, birtane erkek kardeşi var. İç mimarlıkta son sınıfta okuyor. Takım tutmuyor. İki hafta sonra nişanı var.
Eren Aslan
22 yaşında Konyalı. İki kardeşler ve en büyük, bir tane kız kardeşi var. Mafya inşaat mühendisi. Sevgilisi yok desem yalan olur adam akıllı bir sevgilisi yok. İstanbul' da çıkmadıgı kız kalmadı. Ailemizin çapkını. Şu an askerde 10 günü kaldı. Sonra bitiyor. Siz şimdi diyeceksınız niye askere gitti o kadar zengin dedemin emriyle dedem asker gitmeyene miras vermiyecem dedigi için gitmek zorunda (askerliği G. Antep' de yapıyor.)
Mustafa Aslan
12 yaşında Konyalı. Üç kardeşler ve en küçüğü. Birtane ablası birtane abisi var. Okula sırf kızlar için gidiyor. Yoksa okulla alakası yok.Akgüle hiç anlaşamazlar. Medineyle kankalar. Ailemizin Eren'den sonraki çapkını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Aşık Olamam!
ChickLitAbisinin nişanlısıyla sevgilisinin ablası ayni kişi olabilir mi? Onuda geçtim kimseye bağlanmayan bir kız? Yeni tanıdıgı birine nasıl bağlanır? Onun hayatındaki insanlardan başka kimse onun umrunde değildi. Kimseyi takmazdı. Sevgilileri oldu tabi...