Medyada İlk resimde Medine' nin okula giderken giydiği kıyafetleri var.
İkinçi resim ise Akgül' ün okula giderken giydiği kıyafetleri var.Gözümü açıp etrafa baktığımda belimde bir acı hissettim. Bu ne be böyle. Uff belim çok kötü ağrıyordu. Gözümü açmamla karşimda yatağın ayaklarını görmem bir oldu. Etrafa baktıgımda lan ben yerde yatıyorum. Kafamda çok kötü ağrıyor. Kafamı kaldırıp yatağa baktığımda. Bir tanecik Medine görmemle şaşırdım.
- Bu kızın burda ne işi var ya. Birde yatağıma yatması yetmiyormuş gibi benide yataktan atıyor. Ayıp kızıp ayıp. Ben seni böyle mi yetiştirdim. Tüh sana tüh. Biraz ablanı örnek al. Bak biraz ucundan örnek alsan bunlar olmayacak çık çık çık. Vallahı bu kızın gevşekligi beni benden alıyor. Kız dediğin biraz oturaklı olur.
Medine kafasını kaldırarak. Bana baktı. Bu kız az önçe mışıl mışıl uyumuyormuydu. Ne ara uyandı. Benim düşincelerimi bozan Medine oldu.
- Bence yaşamak için nefesya ihtiyacı var. Seninde bu yüzden nefes alman lazım. Sen niye bu ihtiyacını gidemiyorsun. Bak böyle yapılıyor.
Deyip. Derin derin nefes alıp verdi.
- Ha ha ço komik gülmekten karnım yırtıldı. O derece mütiş.
Medine bu dedigime gülerken. Ben tektar konuşmaya başladı.
- Komik değilse niye gülüyorsun?
- Sana mi sorcam kız? Söyle bakayım senin burada ne işin var? Niye geldin? Niçin geldin?
- Sağ baştan sayıyorum o zaman. Evet, Evde darardım ve Rüzgar beni aradı. Yarın seninle bol bol hasret gidericez canım. Kısa birşey giymemeye özen göster kıskanıyorum dedi. Bende telefonu yüzüne kapattım.
- Sen onu telefondan engellemedin mi?
- Engelledim ama başka bir hattan aradı zaten.
- Bu çocuk biraz romantik ama Meriç tam katkısız öküz ya anlamıyorum. Bana niye hep öküzler geliyor ki.
- Şimdi. Oturup bunu mu konuşcaz?
- Doğru söylüyorsun konumuza dönelimde. Konumuz neydi kız bizim? Ben unuttum.
- Konumuz benim yarın ne yapacağım.
- Umursamassın olur biter.
- Tamam. Gelde uyuyalım. Benim uykum var.Deyip. Eliyle yatagın sağ tarafını gösterdi. Bende kalkıp yanına gittim ve uzandım. Büyük bir sorunumuz var. Ben uyuyamıyorum ki. Medine' ye baktığımda o kırk beşinci rüyasını görüyor. Bu kızı anlamıyorum her yerde, her dakika nasıl uyuyor? Çok garip çok. Nasıl ben bununla kuzenim anlamıyorum. Hastenede büyük ihtimalle ikimizden biri karıştı. Büyük ihtimalle Medine karıştı. Neyse sıkıldım ben. Duvardaki saate baktığımda ' 05.25 ' daha çok erken. Kalkıp bare duş alıyım en azından zaman geçer. Kalkıp banyoya gidip duş aldım. Duştan çıktıktan sonra giysi odasına gidip bol bir şeyler aradım. Yaktın doktor başımı niye dar giymicekmişim ki. Sonra kıyafetleri üstüme geçirdim. Saçlarımı taradım ama bağlamadım. Açık kalsın biraz. Tekrar duvardeki saate baktıgımda saat ' 06.15 ' azda olsa zaman geçmiş. Mutfada gidip en azından börek yaparım. İyiki saçımı bağlamayım dedimya ama mutfagada saçlarım açık girersem babannem saçlarımı yolar. Masanın üstündeki tokayı alıp alttan at kuyrugu yapıp aşağıya indim. Kimse uyanmamış. Mutfağa girdiğimde. 5 kişi vardı. İkisi orta yaşlarda iki kadın. Onların yaşında bir erkek, bir genç kız ve tane daha erkek. Erkek biraz büyük kıza göre 22 yaşlarında var ama kız 15 yaşlarında var. İçeri gülümseyerek girip.
- Günaydın.
Dememle herkez ayağa kalktı. En büyükleri olan erkek
- Günaydın Hanımım, bize artık müsade.
Deyip. Mutfaktan çıktılar. Bende hanımlara dönerek.
- Yufka nerde hanımlar.
- Ben size vereyim hanımım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Aşık Olamam!
ChickLitAbisinin nişanlısıyla sevgilisinin ablası ayni kişi olabilir mi? Onuda geçtim kimseye bağlanmayan bir kız? Yeni tanıdıgı birine nasıl bağlanır? Onun hayatındaki insanlardan başka kimse onun umrunde değildi. Kimseyi takmazdı. Sevgilileri oldu tabi...