Yeni okuldaki ilk kavgamız.😠😠😠

27 3 0
                                    

Poyraz' dan

O kız nasıl bana kafa tutar. Bu kızın kim olduğunu öğrenmem lazım. Neyse ilk şu okul' un diğer ortağının kızı olan Akgül' ü bulmam lazım. Bizimkiler bankta oturuyorlardu. Bende onların yanına gittim ve oturdum. Demir ortalıkta gözükmuyor bende Emirhan' a dönüp.

Poyraz: Demir nerde?
Emirhan: İşi varmış. Niye sordun?
Poyraz: Şu kızlar neyin nesi diye sorcaktım.
Baran: Bak bende onları merak ettim. Özelliklede şu kapıda çarpıştıgım kızı.
Emirhan: Tabi kız sana pas vermeyince.
Baran: Kız çok kurnaz abi. Beni hipnoz etti resmen.
Poyraz: Nasıl hipnoz etti acaba?
Baran: İlk onu bırakmamı istedi. Bırakmadım tabi sonra kıza kipriklerin çok güzel dedim. Oda seninde dudakların çok güzel dedi. Dudaklarıma baktı bende otomatik olarak onun dudaklarına baktım. Elini saçlarıma götürdü. Tam öpecekken saçımı çekti. Ne olduğunu anlamadan geriledim. Kızda gitti,

Baranın bunu söylemesiyle biz gülmeye başladık. Baran' da somurtmaya. Gülmemiz kesilince. Emirhan konuştu.

Emirhan: Sen bu hallere düşer miydin Baran Ateş?
Baran: Sizde abartmayın.
Poyraz: Bu kız seni değiştirecek gibi.
Baran: Tamam kapatın şu konuyu.
Emirhan: Abi ben sıkıldım. Havuza gidelim, serinleriz biraz.
Poyraz: Bana uyar.
Baran: Banada.

Ayaga kalkıp. Soyunma odasındaki dolaptan. Şortlarımızı giyip. Havuzun kapısını açıp. İçeri girmemle şaşırdım. Yeni gelen kızlar bir kızı sandalyeye bağlamışlar. Onlarında daha yeni geldiği belliydi. Arkaları bize dönük olduğu için bizi görmüyorlerdı. Müdürün odasındaki kız, bağlı kızın karşısına oturmuş. İki kız ayakta. Esmer yani sabah Barana posta koyan kız ise masada bir şeyle yapiyordu.

Akgül' den

Bizim havuz girmemizle Demir yanıma gelip.

- Bana artık müsade. Beni görmediniz, duymadınız, bikmiyonuz.
- Sen kimsin ki? Bizim okulda mi okuyon?
- Aynen böyle.

Deyip çıktı. Bende kızın karşısındaki sandalyeye oturdum. Ve kıza gülümsedim. Kulağına eğilip.

- Ağzındaki bantı çıkarcam ama bağırmayacakcın.

Kız kafasını aşağı yukarı salladı. Bantı açtım.

- Bana ne yapacaksınız?
- Konuşursan hiç bir şey.
- Konuşmam.

Demesiyle Medine' ye dönüp.

- Arkadaşım, misafirimiz şimdi açtır. Şimdi sen ona atıştırmalık birşeyler yap.
- Tabikide yaparım. En güzelinden.
- Seçim senin elinde.

Gülerek kıza dönüp. Ayağa kalktım. Saçlarını okşayarak.

- Saçların çok güzelmiş. Bak bu arkadaşım. Sana bir saç modeli yapar aklı çıkar.

Dedim. Neşe' yi gösterek. Neşe çantasındaki makası çıkararak. Gülümsedi. Tekrar kıza dönerek.

- İster misin?
- Bana hiç birşey yapamasınız?
- Aaaa ayıp ettin ama daha bu arkadaşımı özelliğini söylemeden. Karar verme.

Dedim Berfin' i göstererek. Kız

- Bana birşey yaparsanız okuldan atılırsınız.

Kız bunu bağırarak söyledi. Bende elimi saçına daldırıp. Çekmeye başladım. Tekrar konuşmaya başladım.

- Kim atacakmış bizi okuldan.
- Müdür.

Kızın bu dediği şeye hep beraber gülduk. Kıza gülerek. Kulağına eğildim.

- Müdür bile benim paramı yerken nasıl beni okuldan atsın.
- Sen o musun? Akgül Aslan?
- Ta kendisi.

Kız konuşmadan Medine araya girdi.

Ben Aşık Olamam!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin