Medyada Mustafa ve Eren var.
-Akgül Akgül kalk kız geç kalıyorsun, kalksana
Deyip beni dürtmeye başladı. Bu kim ya dırdır konuşuyor.
-Ses ney ya sen kimsin git başımdan, git!
Dedim ya hala beni dürtüyor
-Kız sen demedin mi? 'Beni erken kaldır. Arkadaşlarımla gezicem' diye ne oldu hadi kalk. Bak daha Medine' de kakmadı hadi kız.
-Tamam, kalktım ya sen git. Ben geliyorum.
-Çabuk ol, deden ile babannen aşagıda kahvaltı yapıyor.
-Tamam.Banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp.Medine' nin odasına gittim. Melek (babannemin yardımcısı Sultan ablanın kızı ) Medine' yi uyandırmaya calışıyordu. Tabi ben soyliyim Medine'nin uykusu ağırdır. Medine' nin yattağını başına geçip Meleg'e gülümsedim. Oda ne yapacağımı anlayıp yatağın alt kısmına geçip bana bakarak gülümsedi. O Medine' nin ayağını bende Medine'nin ellerini tutup. Medine' yi yataktan kaldırdık ve banyoya götürdük. Medine' yi küvete koyduk. Gülmeye başladım. Başımı kaldırıp Meleg' e baktıgımda oda gülümsüyordu.
- Melek sen git. Bende muslugu açıp kaçaçam yoksa bizim burdan yarına cenazemiz çıkar.
-Tamam, dikkat et bak. Odana girince kapını kitle.Deyip gitti. Bende musluga egilip susuyu açıp koşarak odama gidip. Kapıyı kitlememle bir çıglık koptu bu çıglık istisnasıs Medine' ye ait. Onu boş verip banyoya girecekken. Kapıyı birisi vurmaya başladı. Vurmak ne halt etmiş kapıyı tekmeledi resme.
Bemde girek banyoya girip. Duş aldıktan sonra çıktım ve barnozumu giyip giysi odasına gidip giyindim. Saçlarımı kurulayıp taradıktan sonra kapıyı açtım. Ne yazık ki Medine' yle aynı anda ilk iki saniye bakıştık. Sonra kafama dank edince koşarak merdivenden indim diyecekken merdivenler bitip zemine geldigimde ayağım burkuldu. Ve bingo düştüm. Arkamdan Medine bana gülrek-Gördün mü? Etme bulma dünyası kardeşim.
Deyip tekrar güldü. Tabi babannem ne ara geldigini anlamazken Medine' ye terlik attı.
-Sus kız o nasıl söz o senin amçanın kızı.
Dedi sinirle. Bu sefer ben güldüm ve ben hiç kaçırımıyım bu fırsatı? Tabikiside hayır. Medine elini dizinin üstünde gezdirirken ben
- Gördüm. Kardeşim. Tabi etme bulma dünyası.
Bu sefer babannem bana sinirli bakarken. Dişarıdaki korumalardan bir tanesi gelip babanneme bakar
- Elif Hanım araba hazır. Hastaneye gidebiliriz.
- Sen Akgül'ü arabaya götür. Sultan sende çantamı getir.Koruma tam beni kucagina alacakken dışarıdan tanıdık bir erkek sesi.
-Sen dur! Akgül'ü ben taşırım sen arabayla arkadan Elif teyzeyi getir.
-Tamam, Yalçın bey.Yalçın Toprak
18 yaşında Konyalı. Ailesi İstanbul' da yaşıyor. Babası ünlü mafyalardan. Kızlarla fazla konuşmaz. Akgül' ün Medine'den ve kızlardan sonra en iyi anlaştıgı kişi. Akgül' ü ve Medine' yi kardeşı yerıne koyuyor. Bir tane kız kardeşı var. 11 yaşında oda İstanbul'da yaşıyor. Sevgilisi yok. Tabiki Cimbonlu ve fanatik.
Yalçın beni kuçagına alip kendi arabasının arka koltuguna oturturdu. Kendiside sürücü koltuguna. Ön kapı açıldi ve Medine bindi. Yalçin'da arabayı çalışti. Birden yaptıgı şey aklıma geldi. Ay kıyamam beni kıskanmiş. Gülümsedim bu yüzden aynadan bana bakip
- Ne oldu cadı neye gülüyorsun?
- Sen beni korumadan mi kıskandın Yalçin
- Tabi kızım sen benim kardeşimsin kıskanırım.
- Oy kıyamam kıskanç abiçim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Aşık Olamam!
ChickLitAbisinin nişanlısıyla sevgilisinin ablası ayni kişi olabilir mi? Onuda geçtim kimseye bağlanmayan bir kız? Yeni tanıdıgı birine nasıl bağlanır? Onun hayatındaki insanlardan başka kimse onun umrunde değildi. Kimseyi takmazdı. Sevgilileri oldu tabi...