Küçük bir şaka

26 2 11
                                    

Aynı haftada Cuma günü

Off ayağım. Çok kötü agrıyor. Üstünden 6 gün geçti. Bi acısı gitmiyor lan. Gözümü açıp, doğruldum. Ayağıma baktığımda hiç birşey kalmamış. Ee bunun izide kalmamış, niye bu kadar agrıyor ki? Yarında agrısı tam geçer. Sonra o doktora bir daha gitmem. Duvardağı saate baktığımda oha saat '07.21' . Hemen yataktan kalkıp. Banyoya gittim. Kısa bir düş aldıktan, çıktım. Giysi odasına gidip. Hemen üzerimi değiştirdim. Saçımı taradım. Biraz kurumuştu. Açık bıraktım tam kurusun diye. Duvardaki saate baktığımda ölmek istedim resmen. Bu nasıl bir ceza. Saat '06.55' lan. Saate yanlış bakmışım. Ben nerelere digem? Kafamı nerelrre vuram. Neyse çok abartmıyalım. Biraz telefonla oynayayım. Biraz oynadıktan sonra sıkıldım. Ne yapsam acaba? Aha buldum en iyisi Murat' ı uyandırıyım. Pislik hala uyuyordur. Ben uyumuyorsam kimse uyumasın😁😁😁😁😁. Telefonu elime alıp 'Yakışlım' ı (yani Murat) aradım. Açmadı. Tekrar aradım yine açmadı. Sen kimsin? Benim telefonumu açmıyorsun. Sen bir eşek şakasını hakettin. Sesli mesaja girip. Sesimi ağlamaklı yapıp. Bu özelliğimi seviyorum çünkü sesimi değiştirebiliyorum ve sesimin duygudunu ayarlaya biliyorum. Neyde konuya dönelim. Kayıtı başlattım ve konuşmaya başladım.

' Murat ben çok kötüyüm. Lütfen mesajımı görürsen beni ara. Gerçekten çok kötüyüm. Ama kimseye birşey söyleme, bunu sanada söylemiyecektim ama birine söylemem gerekiyor. Yapamıyorum. Ben çok yoruldum. Herkeze sahte gülücük saçmaktan. Bir daha  cesaretimi toplayamayabilirim. Seni çok seviyorum kardeşim.'

Deyip. Kapattım. 😉😉 bey efendiye bak sen. Uykuyu bana tercih ediyor. Görsün bakalım. Akgül Aslan kimmiş? Bir daha benim telefonlarıma cevap verir. Ha birde bunlar benim arkamdan iş cevirdi. Biraz açımasız mi oldu? Yok ya. Bu düşüncelerden kurtulup. Telefonundaki saate baktım. 07.09 'hadi bakalım kahvaltıya' diyip yataktan kalktım. Bir çanta alıp içine iki defter, kalemliğimi, cüzdanımı ve belki saçımı toplarım diye bir tane  esnek toka attım. Takı dolapimdan iki kolye ve bir çift küpe alıp. Taktım. Aşağı indim. Annemgil kahvaltı yapıyorlardı. Gülümseyerek.

- Günaydın. Ben tokum. Güle güle.

Deyip. Kapıya dogru gittim. Annem arkamdan.

- Kızım gel birşeyler ye. Aç aç zihnin çalışmaz.
- Çalışır anne. Açıkırsam kantinde yerim.

Deyip. Evden çıktım. Dışarıda Hakan arabayla uğraşıyordu. Yanına gidip.

- Hakan beni okula götürür müsün?
- Tabiki Akgül hanım.
- Akgül diye bilirsin.

Deyip arabaya bindim. Arabayı çalıştırınca. Çantadan telefonu çıkartıp. Kızlarla açtığımız gruba girdim.

Kızlar ben okula gidiyorum.

Medine: Yuh bu saatte. Kahvaltı yapmadın mi?

Canım birşey istemiyor.

Neşe: Kızım saat daha 07. 16

Ee ne olmuş?

Berfin: Kızlar son iki ders beden.

Medine: Aha bana bunlarla gelin.

Kız bunu şimdi mi söylüyon? Ben kıyafet almadım.

Berfin: Ben sana getiririm.

Tamam güzel birşeyler getir.

Berfin: Tamam.

Neşe: Unutma Akgül' e dar giymek yasak bir hafta.

Ben Aşık Olamam!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin