Aynı gün içindeAslı poşetleri yan tarafına koyup oturdu. Ellerini sallamaya başladı. Eren' de gelip. Yanımıza yani Aslı' nın yanına oturdu. Onu elinde de küçük bir poşet verdı. Küçük dediysem Aslı'nın poşetine karşılık küçük sayılırdı. Yoksa normele göre baya baya büyük. Bu kadar şeyi ne diye aldı açaba bu kız? Kıtlıktan mı çıktık biz bu ne anasını satayım. Bufeyi satın fan mi satın aldınız. Dogruyu söyleyin ban kızmayacam. Neyse Aslı' ya dönüp. Konuştum.
Akgül: O kadar ne aldın Aslı.
Aslı: Atıştırmalık.
Mert: Ban hiç öyle gelmedi. Bununla bir hafta besleniriz.
Eren: Ben de dedim ama hanım efendi dinlemedi.
Aslı: Şimdi bunun hepsi biter siz görürsünüz.Deyip. Poşetten 2,5 litrelik kolayı çıkartıp. Eren' in kucagına verdi. Sonra sert plastikten dört bardak çıkartıp. Onuda Eren' e verdi.
Aslı: Kolaları sen doldur.
Bu sefer poşetten. Cipsleri çıkardı. Bunlarıda ortaya koydu. Sonra çukolataları çıkardı. Onlarıda ortaya koydu. En son pudinkleri çıkardı. Hemen bir tane kaşık ve bir tane pudink aldım. Açıp bir kaşık ağzıma atıp. Aslı' ya dönüp.
Akgül: Afferim sana kız.
Aslı: Bak çok düşünceliyim.
Akgül: Evet, çok düşüncelisin.
Eren: Kızın fikri iki dakikada değişti.Deyip. Bir bardak kola verdi. Kolayı alıp. Bir yudum alıp. Yan tarafa koydum. Teker teker yemeye başladık. Şimdi size her yudumunu söyleyeyim mi? Ayıp kız ne yerse yesin canım bize ne? Ayıp ayıp.
Akgül: Ne sandın oglum? Ben ve pudink ayrılmaz ikiliyiz.
Mert: Söylede dogum gününde sana pudink alalım.
Akgül: Bak mustakbel nişanlımdan örnek alın.Dememle gülmeye başladık. Aslı konuştu .
Aslı: Hadi başlayalım.
Akgül: Tamam. İlk ben çevirecem.
Eren: Çevir işte.Demesiyle telefonum çalmaya başladı. Telefonun ekrarına baktığımda Mekke ( Medine ) arıyordu. Bide görüntülü. Açtım. Hemen konuşmaya başladı.
- Akgül sen iyi misin?
- Evet, ne oldu?
- İçimde bir sıkıntı oldu da sana birşey oldu sandım.
- Birşey olduda gelinçe anlatırım.
- Tamam, sen neredesin?
- Sahilde oturuyoruz.
- Kimle?
- Aslı, ben, Eren ve Mert.
- Eren ve Mert kim gız?
- Sabah anlattım ya herkeze söylediğin olay.
- Kız enişteyi bir göreyim merak ettim.Mert arkadan gülmeye başladı. Eren ve Aslı da gülüyorlardı. Rezil ettin beni Medine.
- Ne eniştesi? Enişte diye birşey yok.
- Hadi, arka kamereyı bir açta.
- Tamam.Deyip. Arka kamerayı açtım. Medine tekrar konuştu.
Medine: Kız enişte hangisisin? Bir el salla.
Mert: Enişte benim.Deyip. Gülümsedi.
Medine: Kız yine kapmışın yakışıklıyı.
Akgül: Salak, salak konuşma. Medine.
Medine: Eren' de Aslı' nın ki mi?
Akgül: Ha bu dogru işte.
Aslı: Öyle birşey yok.Eren kolunu Aslı' nın koluna attıp konuştu.
Eren: Aşkım Medine yapançı mi? Utanma.
Medine: Evet, Aslı benden mi utanıyon? Çok alındım.
Aslı: Yok öyle birşey Medine.Deyip. Eren' in kolunu boynundan indirdi. Eren sırıtmaya başladı.
Medine: Hadi annem çagırıyor siz takılın. Enişteler benim kızçelerimi üzmeyin.
Eren: Üzmeyiz.
Medine: Hadi. Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Aşık Olamam!
ChickLitAbisinin nişanlısıyla sevgilisinin ablası ayni kişi olabilir mi? Onuda geçtim kimseye bağlanmayan bir kız? Yeni tanıdıgı birine nasıl bağlanır? Onun hayatındaki insanlardan başka kimse onun umrunde değildi. Kimseyi takmazdı. Sevgilileri oldu tabi...